Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Det är skrattretande att somliga poppar upp som moralens väktare..
Användaren ängeln, har gjort allt för att få det att framstå som om Emil levde ett gangsterliv, det var många som var efter honom, han sysslade med affärer vid sidan av sitt arbete mm
Det ena mer absurt än det andra. Det skulle förekommit sexorgier, för att E var mycket intresserad av sex, han var otrogen och hade många tjejer efter sig. Han hade enligt ängeln fiender vilket gjorde att han bar skottsäker väst och hade flera oregistrerade pistoler liggande, som ängeln påstod att barnen lekt med, fast hon har inte träffat barnen..
Det är så urbota dumt och hennes sanning finns bara i hennes huvud.
Emils ex och bror har själva berättat, inte alltför smickrande, snarare smärtsamt om Emil, men det negligeras, då ljuger dem, eller trollar, precis som jag trollar, som berättat om att jag var på plats vid rättegångarna, att jag haft kontakt med polis, åklagare, tingsrätt och hovrätt, men blir överhopad av en handfull skribenter som anmäler mina inlägg och spottar på mig i skrift.
Inte ens när lögner överbevisas tar smutskastningen av brottsoffret slut.
Bilden av Bålstas scarface eller Bålstas boybandcrush, har ängeln försökt bygga upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Okej, återigen: Leta upp var jag har sagt att det var utpressning. Kom igen, leta upp det! Du ljuger så det står härliga ting. Och är det någon som smutskastar någon, så är det du!
Eftersom det endast verkar vara utpressningen du reagerade på så verkar det bara vara EN sak mums ljög om och resten är enligt din mening sant?
Så den korrekta beskrivningen av Emil borde alltså vara alltså:
"Emil levde ett gangsterliv, det var många som var efter honom, han sysslade med affärer vid sidan av sitt arbete mm
Det ena mer absurt än det andra. Det skulle vara utpressning och sabotage av företagshemligheter, med hjälp av Lydia. Det skulle förekommit sexorgier, för att E var mycket intresserad av sex, han var otrogen och hade många tjejer efter sig. Han hade enligt ängeln fiender vilket gjorde att han bar skottsäker väst och hade flera oregistrerade pistoler liggande, som ängeln påstod att barnen lekt med, fast hon har inte träffat barnen"
Du tycker några användare här försökt smutskasta Lydia genom att kommentera hennes skönhetsoperationer, otrohet m.m men allt DU kastat ut dig om Emil, en mördad man (som du påstår dig varit "Den han Älskade.") bara är sanning och INTE smutskastning?
Att du ens kan se dig i spegeln utan att den går sönder.
Oavsett om du skulle vara en okänd älskade (som sen ändrades till älskare, KK) till Emil eller en 50-årig KK från typ Helsingborg till Lydia så är ditt beteende helt osmakligt och att du är helt känslokall när det gäller empati för Emils familj och barn med tanke på all "sanning" du kastar ut dig men värnar så mycket om Lydias familj och barn som kan må dåligt/bli mobbade pga saker som sägs om Lydia här är helt absurt.
OBS! edit: råkade radera "Det skulle vara utpressning och sabotage av företagshemligheter, med hjälp av Lydia" från det jag citerade i mums tex istället för i min text under. Går ej fixa till