Citat:
Ursprungligen postat av
Larsvivalius1605
Det var inte milen var väl mer att han skrev att han önskade att mamman skulle visa dottern hur man gör ett blowjob. Vet inte om du missade den detaljen eller bara inte såg det. Kanske inte haka upp dig på milen
Varför ljuger du?
Frågan är inte hur någon kan ha missat något som inte står där utan hur du själv kan ha fantiserat ihop den detaljen?
Alla ni som påstår att Gällivaregubben är pedofil har själva hittat på detta.
Vad får ni egentligen ut av att förstöra en oskyldig människas liv?
Fattar ni inte hur sjuka i huvudet ni är?
Ni är lika sjuka i huvudet som pedofiler och orsakar lika mycket skada på samhället.
Det är lika skadligt att anklaga någon oskyldig för våldtäkt som att våldta någon.
På samma vis är det lika skadligt att ljuga ihop en historia om att någon är pedofil som att vara pedofil och begå övergrepp mot ett barn.
Du förstör den här mannens liv på samma sätt som riktiga pedofiler förstör riktiga barns liv.
Om du är emot övergrepp, hur kan du vilja orsaka detta på mannen?
Det finns
ingenting han själv har skrivit i chatten som visar på någon vilja att ha sex med barn.
Det står inget om något "blowjob"!
Fattar du inte hur sjuk i huvudet du är när du är så fattig på argument att du måste komma med rena lögner bara för att få en anledning att hata?
Du är lika skadlig för samhället som riktiga pedofiler. Skäms för fan.
Jag vill understryka att jag baserar mina argument utifrån vad som står på sidan.
Finns något som inte står där - då kanske jag ändrar åsikt.
Men utifrån vad som står där att läsa så finns inget som tyder på att mannen är pedofil.