2022-02-02, 18:57
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
Du ska ha tack för klargörandet.
Jag har dock misstänkt samma sak redan för någon vecka sedan. De sitter alldeles för många människor är inne som försvarar pedofiler. Är det dom som är så kallat kränkta över" rättsosäkerheten" som dumpen utgör.

Jag tror att de sitter här för att ta söka på något sätt få bort ångesten, rädslan för att det ska komma ut, minimera skadorna. Rationalisera bort ångesten (psykodynamiska synsättet).

Det finns inte en chans att så här många i en sån här tråd verkligen har såna här gräsliga åsikter.
Tyvärr är detta Flashback och här får även pedofiler andas. Även om jag helst skulle vilja att de ströps omgående.

Folk här inne har nog inte riktigt förstått hur pass hatade Pedofiler är i verkligheten.

Patrik och Sara gör ett utmärkt arbete, jag skulle dock bara vilja se att de gör det i ännu större skala.
Ett barn som blir utsatt för det här kommer att komma ihåg det här och har hela livet framför sig helt förstört. Men det verkar som att de flesta som jag skriver i den här tråden tycker att det mest fruktansvärda är hur kränkt pedofilerna är.

Jag vet i varje fall vad som händer med pedofilerna på min tid när jag bodde i Sverige och Skåne.
Det kanske inte är samma mentalitet i övriga Sverige. Här nere brukar de få försvinna Ganska omgående, annars så blir ihjälslagna.

Ponera själv att jag skulle få En dödlig sjukdom och bara veta om att jag har ett par år kvar att leva, så skulle jag satsa och lägga de åren på att ta livet av så många pedofiler jag kunde.
Det räcker med att man räddar ett barn. Så har man ändå lyckats.

Nu är det Fritt Fram för er pedofiler att börja kritisera mitt inlägg.
Berätta hur kränkta ni är och hur fruktansvärt det skulle vara om någon pedofil tog livet av sig PGA Patrick och Sara.

De har i varje fall mitt stöd alla dagar i veckan.

Jag håller med dig. Däremot så tror jag något större än dumpen måste ske för att kunna hantera alla dessa pedofiler efteråt, så att dom inte bara sitter här på flashback och försöker försvara sig själva och smutskasta dumpen, eller går på barn givetvis!! Jag tror inte att våld av privatpersoner är lösningen även om dom förtjänar det. Släng in dom i ett amerikanskt fängelse och låt dom bli grovt våldtagna i röven några gånger om dagen. Rättvist straff. Men inte rimligt i Sverige tyvärr.
De fåtal som söker hjälp får ju någonstans en gnutta cred. Tankarna kan ju finnas hos peddon men inte utövas om man väljer den vägen. Men den skalan verkar vara väldigt liten.
Hade dödsstraff varit lagligt så vore pedofiler och psyksjuka mördare varit dom första som skulle få straffet enligt mig. Men man får ju någonstans vara lite realistisk och inse att det inte kommer att hända.
Citera
2022-02-02, 19:04
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
För info är det allmänt känt att flera av dom som skriver här och i andra liknande trådar har tidigare blivit uthängda på dumpen. (Inte alla såklart). Förklarar vissa inlägg i alla fall. Gammelgäddan (tror jag han kallas på dumpen) mordhotade även Sara över flashback. Finns inlägg om det på dumpens hemsida. Helt sjukt.

Så korkat... Vill man mörda någon så är det lite dumt att annonsera om saken innan.

Personligen tror jag inte det är värt mödan. Dom är båda rätt tragiska människor. Dom kommer snart att ha annat att tänka på än Dumpen.
Citera
2022-02-02, 19:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är vad de säger varenda gång när de försöker ha ett samtal med pedofilerna. Men de här männen är ju ego och bara tänker på sin egen kuk. Inte hur det drabbar de barn de utsätter. Det är väl det enda som kunde leda till en bot att de faktiskt börjar fundera på det. Att de förstör unga liv för alltid i många fall.
Det kanske är så att de har en empatistörning och därför inte kan känna fullt ut hur det drabbar barnen.
Det kanske är lättare då att ta steget fullt ut och skada andra utan alltför stora bekymmer.
Man kan t.ex lära en psykopat vad som är rätt och fel men de kan inte alltid känna det själva.
Citera
2022-02-02, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag håller med dig. Däremot så tror jag något större än dumpen måste ske för att kunna hantera alla dessa pedofiler efteråt, så att dom inte bara sitter här på flashback och försöker försvara sig själva och smutskasta dumpen, eller går på barn givetvis!! Jag tror inte att våld av privatpersoner är lösningen även om dom förtjänar det. Släng in dom i ett amerikanskt fängelse och låt dom bli grovt våldtagna i röven några gånger om dagen. Rättvist straff. Men inte rimligt i Sverige tyvärr.
De fåtal som söker hjälp får ju någonstans en gnutta cred. Tankarna kan ju finnas hos peddon men inte utövas om man väljer den vägen. Men den skalan verkar vara väldigt liten.
Hade dödsstraff varit lagligt så vore pedofiler och psyksjuka mördare varit dom första som skulle få straffet enligt mig. Men man får ju någonstans vara lite realistisk och inse att det inte kommer att hända.

Tyvärr så har du rätt.
I Sverige ska allting botas allting ska man förstå. Så man måste sätta sig in i själva gärningsmannen hur hans barndom har varit.
Självklart ska han sedan ha ett skadestånd för allt lidande Han kommer att få vara med om.

Jag minns fortfarande den dagen när jag var på anställningsvillkor hos Kriminalvården och jag fick inte ens kalla mig för " fångvaktare" den kvinnan som hörde intervjun var väldigt noggrann med att kalla mig för att här kallar vi oss för " vårdare".
Och jag försökte förklara men det här är ett fängelse inget sjukhus.
Självklart fick jag inte jobbet, men det är ganska glad för att jag fick ett bättre jobb på Securitas.

Det här var bara ett exempel på hur jag menar hur allting har blivit så mesigt i Sverige.
Det ska daltas med brottslingar, man ska få söka vård istället för straff.

Att vara pedofil är inget brott (jag har för mig det var Socialdemokraterna på Tage Erlanders tid som vill ändra det och ta bort det från straffskalan).

Det är väl därför det har blivit så mycket vanligare att folk tar lagen i egna händer.
Så länge inte polisen och rätten gör sitt jobb så får ju tydligen vi andra medborgare göra det.
Citera
2022-02-02, 19:07
Medlem
Fattar inte hur Patrik kan hålla sig. Jag hade slagit sönder alla ben i kroppen på pedofileran.

Dödsstraffet måste införas och tillämpas på alla pedofiler. De skall bara dö och inte ha någon "vård". Men Sverige och Västvärlden består av pedofiler, ända upp på högsta nivå, allt från oligarker som Epstein, monarker som Prince Andrew, politiker inom Centern; ja de är överallt.
Citera
2022-02-02, 19:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det kanske är så att de har en empatistörning och därför inte kan känna fullt ut hur det drabbar barnen.
Det kanske är lättare då att ta steget fullt ut och skada andra utan alltför stora bekymmer.
Man kan t.ex lära en psykopat vad som är rätt och fel men de kan inte alltid känna det själva.

Jo om de är psykopater så är det rentav omöjligt att få dom till insikt om att deras handlingar skadar andra. Några stycken om de inte ljuger verkar dock ta åt sig av orden. Möjligt att de faktiskt är tacksamma att det var Sara och Patrik där och att de nu tar tag i sin sjukdom. Att de inte hann skada några barn.
Citera
2022-02-02, 19:09
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Det enda jag säger är att alla män som inte hade brytt sig skulle föredra att köra kuken i munnen på en 7-årig flicka jämfört med en gummidocka.
Även hur verklighetstrogen man än gör en uppblåsbar docka att likna en vuxen kvinna så liknar den verkliga flickan ändå en kvinna mer än dockan.

En man som vill köra sin penis i munnen på en sjuårig flicka är en sjuk missgärningsman. En man som inte bryr sig kan mörda andra människor och han kan vilja våldta barn eller kvinnor men då är han inte en riktig man, för då är han en sjuk och svårt störd man. Nej, en sjuårig flicka liknar inte en vuxen kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Att knulla en uppblåsbar vaxdocka kan alla män. Det förstår tom kvinnor. Att förneka blir bara dumt. Alla män är eller kan i någon mån vara pedofiler. Ner till 3 år för vissa. Ner till 5 år för gemene man, 7 för andra.

Nej det finns inga normala män som tycker att en sjuåring är sexuellt attraktiv, för om han tycker det så har han grava problem och är störd. Dina resonemang om vaxdockor i sammanhanget är bara dumheter och rett svammel. Nej, de flesta (alla) män är inte pedofiler.
Citera
2022-02-02, 19:12
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

+1 Du är inte den dummaste här inne! <3
Citera
2022-02-02, 19:25
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Det finns rätt mycket forskning i att pedofiler har olika personlighetsstörningar, benägenhet för sociopatiska drag osv. Bland annat: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12416601/

Även att det kan finnas vissa likheter med beroende har lagts fram: https://journals.lww.com/jonmd/Abstract/2008/11000/Comparison_of_Personality_Traits_in_Pedophiles,.6. aspx

Kognitiva förvrängningar är också vanligt, det vill säga att pedofiler kan övergeneralisera och både förminska och förstöra händelser beroende på hur det passar deras motiv (ett litterärt exempel här är Humbert Humbert i "Lolita" när han totalt övertolkar vissa saker Dolores gör som rent sexuella när dom för andra är helt oskyldiga).
Citera
2022-02-02, 19:31
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo om de är psykopater så är det rentav omöjligt att få dom till insikt om att deras handlingar skadar andra. Några stycken om de inte ljuger verkar dock ta åt sig av orden. Möjligt att de faktiskt är tacksamma att det var Sara och Patrik där och att de nu tar tag i sin sjukdom. Att de inte hann skada några barn.

Tryck en kniv mot halsen på en människa och fråga henne om hon tycker du är vacker. 11 av 10 kommer att svara 'ja' på frågan. I ditt fall ljuger 12 av dom.

Dumpen håller visserligen ingen kniv. Men väl en kamera. Jag tror att du får ta det dom säger med en nypa salt. Både bra och dåligt. Dom är chockade. Därför det kommer så mycket tokerier.

Att tacka var ett bra sätt att hantera det på. Klart han inte menar det, han hade nog föredragit 13-åringen eller vad det var. Men det är ett sätt att i vart fall framstå i lite bättre dager.
Citera
2022-02-02, 19:37
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Var kan jag se magmysarens upptåg?

Finns 50-11 kanaler på youtube både av ”fans” och honom själv. Helt gränslös (vill boxa i ansiktet så det knakar, skära med kniv i magen, boxa magen så den blir blå, klösa mage, lägga snopp på mage,pissa på magen). Numera har han fattat att han ska ”ragga upp” vuxna men finns rykten om han frågat om ”magmys” med syskonbarn m.m. Gjorts säkert hundratals orosanmälningar genom åren men inget sker.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2022-02-02 kl. 19:46.
Citera
2022-02-02, 19:41
Medlem
cerns avatar
Det är väldigt bra om det sitter några som har tid att jaga pedofiler men vad fan gör snuten?
Det kommer ju inte liksom bara "ta slut på pedofiler" en vacker dag men det vore väl bra om svenska polisen kunde lyfta ett jävla finger eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in