2022-02-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Tror Amir kan ha svimmat på riktigt. Blodtrycksfall eller liknande eftersom han jagade upp sig själv. Han och Kardo var ju utöver allting annat dessutom släktingar. Finns uppgifter om att Amir övervägde lämna allting efter detta (fick skyddad identitet en period), men senare ångrade sig (kunde inte lämna det livet).

Måste också skratta åt att Leis Khadra utöver en mängd tandborstar gör anspråk på en cigarettfimp polisen beslagtog efter husis hos honom.

varför skrattar du åt de?, om du använder huvudet så förstår du nog att han inte vill att polisen ska ha hans dna, för är han inte daktad så hade jag gjort samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Någon som kan lägga upp bild på Siriwan ?

lycka till den killen har levt som ett spöke i alla år, de finns hur många fb trådar som helst han pratas om de senaste 15 åren men ingen lyckas få fram någon bild på han, han har aldrig använt sociala medier och tar aldrig bilder med vänner eller ställer upp på bilder, kommer i håg 2012 då han gjorde en scen på Est då några tjejer fota sin tjej kompis, han sprang direkt fram och rykte luren i händerna på henne och kolla att han inte hamna på bild, sen gav han tillbaka tel och bad om ursäkt
Citera
2022-02-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Ingen fup än?
Normalt är fupen uppe långt tidigare än åtal väcks men här har det fan gått riktigt långsamt.

det har blivit allt vanliga för att personer runt de som står åttalade inte ska kunn hina störa utredningen och vittenen mm.
Citera
2022-02-01, 21:13
Medlem
Fel full
Senast redigerad av Dubbeljohn123 2022-02-01 kl. 21:17.
Citera
2022-02-01, 21:36
Medlem
Har ju funnits en bild här på fb som jag sett
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
varför skrattar du åt de?, om du använder huvudet så förstår du nog att han inte vill att polisen ska ha hans dna, för är han inte daktad så hade jag gjort samma sak.

lycka till den killen har levt som ett spöke i alla år, de finns hur många fb trådar som helst han pratas om de senaste 15 åren men ingen lyckas få fram någon bild på han, han har aldrig använt sociala medier och tar aldrig bilder med vänner eller ställer upp på bilder, kommer i håg 2012 då han gjorde en scen på Est då några tjejer fota sin tjej kompis, han sprang direkt fram och rykte luren i händerna på henne och kolla att han inte hamna på bild, sen gav han tillbaka tel och bad om ursäkt
Citera
2022-02-01, 21:37
Medlem
Om han varit misstänkt för brott och suttit hos polisen fattar du väl att han är daktad redan.
Citat:

Citera
2022-02-01, 21:54
Medlem
Bebblischs avatar
Någon som vet vem han Em1l Sv3nsson är som är med på mobilfilmen efter mordet? En vit snubbe som kommer på en elsparkcykel och polisen har pekat ut honom i FUP:en. Är han med i HH?
Citera
2022-02-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Om han varit misstänkt för brott och suttit hos polisen fattar du väl att han är daktad redan.

nähä det menar du inte?

om du inte kan kriminal poletik ska du inte heller yttra dig, de krävs att brottet ger mer än två år för du ska kunna dagtas och det framgår ingenstans att han har suttit häktad för något sånt här inte, sen säger jag inte att han inte har vart det, men du kan ju inte dra egna slut satser utan att förklara dig hur du tänker då, för de blir omöjligt för mig att förstå vad fan du snackar om.

kan garantera dig att de inte är Sirwan du sätt på någon jävla fb bild när folk på fb har jagat bild i över 15 år.
Senast redigerad av Drazziel123 2022-02-01 kl. 22:04.
Citera
2022-02-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Ingen fup än?
Normalt är fupen uppe långt tidigare än åtal väcks men här har det fan gått riktigt långsamt.

Finns i tråden om du bemödar dig bläddra några sidor bak..

FUP blir offentlig när åtal väcks, endast polis och åklagare har tillgång till den före det.

Snurrig eller?
Citera
2022-02-01, 22:26
Medlem
Citat:

vadå ser han så dålig ut? haha shit va sjukt
Citera
2022-02-01, 22:26
Medlem
Fel
Senast redigerad av hanesbrur 2022-02-01 kl. 22:38.
Citera
2022-02-01, 22:30
Medlem
Citat:
lycka till och hita någon, kanske fupen som kommer där han står åttalad för Mord.

Är det denna sirwan ni menar som det ”inte finns några bilder på”?

https://anonfiles.com/j4U4i1F5xb/2699DE1D-AB98-4C00-9CA0-A53C20CFFDBC_jpeg

För jag har flera
Senast redigerad av hanesbrur 2022-02-01 kl. 22:39.
Citera
2022-02-01, 22:32
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
mm lite lustigt att Leis Khadra namn tycker upp, han har ju Beff med Ze och de andra efter de hög ner Leis på Moshin shaw eller vad krogen heter och många tror ju även HH har ett spel i det hela. dock är de ju här bara snack och inget jag går i god för, för de har inte kommit från folk som pma.t mig här på FB

Kul att du bidrar med mycket i tråden Vet du vem som högg Leis och varför? Leis och Adel var bra kompisar om jag förstått det hela rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in