2022-01-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenarkines
Sorgligt.. Sorgligt att se hur det svenska folket blir rövknullade, gång på gång på gång.. Det kommer heller aldrig ta slut förens ni börjar hänga några av dessa landsförrädare nedför en bro mot en motorväg. Tragiskt hur invandrare blir behandlade bättre än svenskar vars förfäder har byggt upp Sverige. Prioriterande boende, jobb, nu också förskoleplatser. Det här är ett hån och man spottar er svenskar i ansiktet. Då kommer detta från en utlänning själv.

Jag håller med dig. Svenskar är ett ryggradslöst folk, jag är invandrare själv och mina föräldrar fick inget gratis, utan vi fick göra som alla andra. Jobba, ansöka, köa. Vi spelade efter samma regler. Älskar Sverige för just den anledningen.

Dom som kommer nu, muslimer med ett stort kristen-hat, värdelösa värderingar, lata och dessutom räkmackan.

Om vi ser problem idag, vänta 20år när dessa horder av araber riktigt gottat in sig i samhället och ändrat dess grundpelare.

SD 2022
Citera
2022-01-29, 23:25
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Instämmer. Genom barnen kan föräldrarna träffa andra föräldrar och dela farderskapets och moderskapets lycka.

Jag tror att många av gnällspikarna här är ateistiska rasister utan barn.

Jag är riktigt trött på invandringen och invandrare faktiskt. Jag tycker Sverige blir sämre med dessa människor och med deras skitkulturer.
Senast redigerad av Katastrofen1 2022-01-29 kl. 23:30.
Citera
2022-01-29, 23:27
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vilket skitsnack. Det är inte pga förskolans vara eller icke-vara som blattarna förnedringsrånar svenskar.

Nej, det är du som snackar skit. Såklart försvinner inte förnedringsrånen av detta, men det kommer absolut göra att fler av dessa blir välintegrerade och fungerande medborgare istället för svenskhatande smågangsters när dom växer upp.
Citera
2022-01-29, 23:27
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Har du sett många femåriga terrorister? De lär nog radikaliseras långt senare.

Och uppväxten spelar stor roll för vem som kan radikaliseras. Hur många av dom som radikaliseras växte upp bland svenskar?
Citera
2022-01-29, 23:28
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Jag är riktigt trött på invandringen och invandrare faktiskt. Jag tycker Sverige blir sämre med dessa människor med och deras skitkulturer.

Massimporten från länder som Somalia har helt klart en skadlig effekt på vårt samhälle. Men det är fortfarande så att en åtgärd som denna mildrar problemet. Den tar inte bort problemet, men det blir bättre.
Citera
2022-01-29, 23:29
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Och uppväxten spelar stor roll för vem som kan radikaliseras. Hur många av dom som radikaliseras växte upp bland svenskar?

Taimour Abdullawahab, Sveriges sämsta självmordsbombare växte upp bland svenskar i ett svenskt område.

Det sitter i generna tyvärr.
Citera
2022-01-29, 23:31
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Massimporten från länder som Somalia har helt klart en skadlig effekt på vårt samhälle. Men det är fortfarande så att en åtgärd som denna mildrar problemet. Den tar inte bort problemet, men det blir bättre.

Svenska ungar umgås ändå bara med andra svenska ungar, likväl umgås muslimer endast med andra muslimer. Det är en fin tanke i teorin men det fungerar inte i praktiken. Leka barn leka bäst.
Citera
2022-01-29, 23:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej, det är du som snackar skit. Såklart försvinner inte förnedringsrånen av detta, men det kommer absolut göra att fler av dessa blir välintegrerade och fungerande medborgare istället för svenskhatande smågangsters när dom växer upp.

Du har inga som helst belägg för detta mer än dina egna hypoteser. Det är inte huruvida de står i kö till förskolan eller ej som avgör om de blir kriminella. Det är gener och föräldrarnas uppfostran.
Citera
2022-01-29, 23:34
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Att växa upp bland svenskar är nog ingen stor faktor. Annars hade Rinkeby varit fullt av terrorister och Skråmo inte funnits.

Vad säger att de nyanlända barnen går på dagis med majoritet svenska barn?
Citera
2022-01-29, 23:34
Medlem
DaChiefs avatar
Självklart ska barn så tidigt som möjligt in i den feministiska genuscertifierade verksamheten som nu dagis, förskola, grundskola, gymnasium och högre studier är genomsyrad av.
De ska dessutom få förtur framför svenska barn eftersom dessa igenom föräldrarnas hjärntvätt redan är mer än väl tillräckligt fittpiskade och infoktrinerad.

Detta för att svenskar alltid ska ta hänsyn till integrationen.

Ja vissa oj, många invandrare fick gå före era barn men det är bara för att som vi vet är ju sociologiska faktorer och att vi eldar upp för kråkorna för lite skattemedel i det, samtidigt som vi släpper in vilka som helst i Sverige en stor grogrund till att folk som vi litat på nu blivit rasistnazisthitler.
Citera
2022-01-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Jag håller med dig. Svenskar är ett ryggradslöst folk, jag är invandrare själv och mina föräldrar fick inget gratis, utan vi fick göra som alla andra. Jobba, ansöka, köa. Vi spelade efter samma regler. Älskar Sverige för just den anledningen.

Dom som kommer nu, muslimer med ett stort kristen-hat, värdelösa värderingar, lata och dessutom räkmackan.

Om vi ser problem idag, vänta 20år när dessa horder av araber riktigt gottat in sig i samhället och ändrat dess grundpelare.

SD 2022

Svenskar är tyvärr pacifierade efter 200 år utan krig. Man har det för jävla bra. Detta har lett till att svenskar generellt sätt inte har denna krigsglöd och nationalismen i sig. Vilket är jävligt synd.

Ja usch, vill inte ens prata om dom muslimer som kommer nu och då är jag född "sekulär muslim". Är troende men ser inte varken kristendomen, islam eller någon religion som min rätta.

Det som är så fruktansvärt sorgligt är att se hur invandrare vänt upp och ner på vissa förorter, svenskar kan längre inte känna sig trygga i sin egna fucking stad. Ibland önskar man att man samla ihop ett gäng soldater och gick in och rensade bland dessa förorter på klankrigare och gängmedlemmar. Vill inte veta hur Sverige kommer bli om 20 år. Så som det ser ut nu så kommer det behövas medborgargarde med vapen att patrullera områden.
Citera
2022-01-29, 23:37
Medlem
Citat:

Håller med dig, så sorgligt när man importerar inavel från dessa länder. Jag menar vafan, det är ociviliserade människor som tyvärr inte hör hemma i ett civiliserat land som Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in