2022-01-27, 11:48
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Ja, han skriver själv att han har blivit lurad tidigare, så scenariot med att köpa ut lär säkert hänt tidigare, därav rädslan för farsor som blivit förbannad på honom. Övertygad om att förövare hållet skulle bli åt att en tonåring i detta fall utnyttjar honom.

Kan bara hålla med. Efter hört Patrik&Sara's senaste podd tycker jag man slätare över det väldigt enkelt med man har kollat upp honom och han bor i lgh själv, har bil och jobbar.
Dock kan verkligheten vara något helt annat, jobbet kan vara en bidragsanställning som han fått via Försäkringskassan pga sin diagnos, d v s han är inte anställd p g a egna meriter. Boendet kan vara typ likt en soclägenhet med kopplad till tillsyn av honom, t ex vissa dagar städar man och hjälper honom med att tvättkläder.

Vet en granne som där jag bodde tidigare och låg ungefär på denna nivå som Tibrokillen, han gick runt med långkalsonger året runt, bodde själv i lägenhet(som socialtjänsten stod för) och hade en gode man trots att han var vaktmästare, hade körkort och åkte runt i en amazon. Han kunde gå runt och lägga döda fåglar i grannkärringarnas brevlåda. Ungdomar sprang till honom för att han skulle köpa ut åt dom med löfte om att han skulle få pengar.

Sedan tar Patrik&Sara upp en annan kille i jämförelse med Tibrokillen för rättfärdiga uthängnimgen av honom.

Dom tar upp en som bor på ett boende och hade hamnat i en av deras fiskares nät och det
kändes väldigt uppdiktat
Redan i chatten tycker man det skulle börja ringa väckaklockor.

T ex så skulle han ha blivit avslöjad med att ha personal kring sig, dom brukar inte hemlighålla sånt eller vad dom skulle göra inför personal.

Dom som bor på särboende/tillsyn brukar inte kunna springa hur helst på planerade möten på kvällarna, rutiner är väldigt viktigt för dom så någon planering längre fram görs inte, dom lever dag för dag.

.Då jag genom mitt tidigare jobb träffat många med diagnoser så vet jag hur dom fungerar.
Så jävla låst vid rutiner, rena Skalmanliv med ät och sovklocka.

Då ska denna kille dessutom varit än mer klent begåvad än Tibrokillen och av någon barmhärtighet så valde man att inte gå vidare, de var nobelt av dom även om det inte var sant.

Håller med 1000 %

Nu känns det enbart som Patrik o Sara kommer på massa anledningar för att uthängningen skulle vara värd att göras. Som att det skulle gottgöra deras egentliga fel och ansvar. Kommer man inte till insikten om sina egna begränsingar, ja då har man inga heller. På ett psykologiskt plan.

Hade jag varit pojkens pappa så hade jag varit skogstokig. Måste väl gå att polisanmäla?
Citera
2022-01-27, 12:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Sedan tar Patrik&Sara upp en annan kille i jämförelse med Tibrokillen för rättfärdiga uthängnimgen av honom.

Dom tar upp en som bor på ett boende och hade hamnat i en av deras fiskares nät och det
kändes väldigt uppdiktat
Redan i chatten tycker man det skulle börja ringa väckaklockor.

Det hände alltså bara för några dagar sedan. Så ja om inte uppdiktat precis i tiden då. De är rätt känsliga för kritik och det fick de alltså lite grann med den här uthängningen och kom direkt med ett svar. Precis som de är känsliga när media skrivit kritiskt om dom.

Kanske bättre att det är ärliga om att de inte tar någon direkt hänsyn om det är folk från särboenden. Det har de tidigare framfört att det är för mycket fokus på pedofilerna än på barnen och att då barn riskerar att bli lika utsatta oberoende av begåvning hos pedofilen ligger väl mer åt den linjen.

Sedan just för den gruppen är det väl det klassiska att de har ofta personal runt om dig men det ska även finns en stor grad av frihet för personer som bor på sådana här boenden.
Citera
2022-01-27, 12:52
Medlem
Jag ångrar verkligen att jag gick hårt åt den den utvecklingsstörda snubben. Han med de tjocka glasögonen.

Nu när jag kollat chatten närmare känns det mer som om dom provocerar fram mötet.

Mongot använder eget namn och frågar efter kärlek. Alla varningsklockor borde ringt hos Patrik och Sara.

Obehagligt. Hoppas någon anmäler Dumpen för just den uthängningen. Han kan nog få skadestånd.

Annars tycker jag att det är bra att dom hänger ut pedofiler. Den senaste Ove är vidrig.

Jag tror Sara ljuger om en annan film där dom valde att inte hänga ut ett mongo.
Citera
2022-01-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/

Fy fan vad vidrigt skit han skriver.

Vem är pedofilen??
Jösses vilket äckel, vill alltså kissa barn i munnen och att dom ska slicka hans avföring. Hur fan blir man så sjuk?
Polisanmäler Dumpen eller hängs dom bara ut? Den där mannen ska ju polisen haffa snabbt.
Citera
2022-01-27, 12:58
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/

Fy fan vad vidrigt skit han skriver.

Vem är pedofilen??

Fruktansvärt vidrigt avskum. Han lär bli lätt att identifiera dels p g a regplåt oavsett vems bilen är och dels p g a tydligt foto. Han reagerade blixtsnabbt vid konfrontationen... Han skall absolut hängas ut.
Citera
2022-01-27, 13:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Jösses vilket äckel, vill alltså kissa barn i munnen och att dom ska slicka hans avföring. Hur fan blir man så sjuk?
Polisanmäler Dumpen eller hängs dom bara ut? Den där mannen ska ju polisen haffa snabbt.

Ahh sen har han inte tvättat sig heller, men du får tvätta den med munnen efter att han varit inne i din no 2. Blir du inte lite upphetsad?

Undrar hur många tjejer han lyckas ragga upp med den tekniken?
Citera
2022-01-27, 14:27
Avstängd
Silltunnas avatar
Upplever att den skånska gamla pundarkärringen skruvat upp provokationerna alltmer i chattarna. Hon initierar alla möjliga kreativa förslag om sexuella aktiviteter, trekanter med hennes påhittade tjejkompisar etc, och verkligen tjatar om träff. Nästan så att man kan tro att hon sitter och blir lite kåt själv av innehållet i konversationerna.
Citera
2022-01-27, 14:42
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Varför gick inte Patrik Sjöberg ut med att sin tränare var peddo medans människan levde? Han hade någon dum förklaring på detta.

De flesta pedofiler jobbar med barn som tränare, lärare, scoutledare, diakoner, präster, psykologer, läkare, styvpappor...
de vill befinna sig nära barn och de brukar vara omtyckta av barn, de har väldigt bra kontakt med barn, se upp med sk eldsjälar De är ofta själva barnsliga och på det sättet kommunicerar på samma "frekvens" som barnen.

Sedan finns det pedofiler med psykisk störning, enstöringar med våldsamma tendenser som ägnar sig åt grova våldtäkter på barn och även mord.

De största gruppen är nog styvpappor/platspappor, vänner till familjen, snälla farbröder.
Citera
2022-01-27, 14:56
Avstängd
Silltunnas avatar
Sedan kan jag tycka det är illa att både skånskan och Sjöberg, genom sina långvariga drogmissbruk, sannolikt bidragit med miljontals kronor till den organiserade brottsligheten som bland annat sysslar med trafficking av minderåriga. Har de bett alla traffickingoffer om ursäkt för detta?
Citera
2022-01-27, 15:45
Medlem
Är den senaste pedofilen en vaktmästare/polis/väktare? Vem är det äcklet?
Citera
2022-01-27, 17:16
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Positiva nyheter att det senaste äcklet är identifierad.
Citera
2022-01-27, 17:19
Medlem
Mycket bra nyheter att det senaste svinet är avmaskerat, vilket ärkesvin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här