Citat:
En ökning med 1% per år. Wow! Häftig svängning!
Citat:
Återigen, för att nå dit, då är det ju viktigt för er att kunna kapitalisera på regeringens orkeslöshet, eller i alla fall visa tecken på att ni kan tillvarata det missnöje som kommer i kölvattnet av alla felgrepp. Och lyssnar man noga så är de många. Ja, oerhört många faktiskt. För ni gör ju ett par jättelyckade utspel i veckan. Minst. Det är som om Jimmie och kompani tvålar till folk till höger och vänster, hela jävla tiden. Enligt er. Att få replikera med ord som storhjärna, efter en kommentar över min otroligt låga intelligens, upplever i inte jag som ett övertramp. Inte heller finner jag blåbrun höger särskilt opassande. Socialdemokraterna verkar däremot inte vilja ta dessa ord i sin mun, men det är nog bara tillfälligt. Och när de gör det så misstänker jag även att man kommer slita fram saker som Putilov-affären och er gyckeldans runt Svenskt Näringsliv häxstav. Bara för att nämna ett par ting som har en skapligt skenhelig klangbotten, och som lär resonerar väl hos många, många osäkra väljare.