Är Levin elfsborgare? Skene & örby ligger ju enligtenligt karta nära Borås? Han verkar vara en svår personlighet. Knepig, svårt att sätta fingret på vad. Men knepig. Ngt som inte stämmer. That's for sure.
Men favorit är Helene. Snygg med huvudet på skaft. Lite som Tova-Sophia från Robinson. Blir alltid konflikt i gruppen med sådana brudar, vilket är bra.
Levin är olycklig för "hans" kärlek är på torpet.
Ja på ett golvmoppsskaft då med de tårarna när hon får psykbryt då hon inte räknar rätt snyggt?
Är Levin elfsborgare? Skene & örby ligger ju enligtenligt karta nära Borås? Han verkar vara en svår personlighet. Knepig, svårt att sätta fingret på vad. Men knepig. Ngt som inte stämmer. That's for sure.
Men favorit är Helene. Snygg med huvudet på skaft. Lite som Tova-Sophia från Robinson. Blir alltid konflikt i gruppen med sådana brudar, vilket är bra.
Skön Bea är som har så taskigt minne att hon måste ha tandkrämen på samma ställe men minns exakt hur spöket såg ut, vad han sa och vad han hade på sig.
Fotomodell och med i film... Mytoman?
Skön Bea är som har så taskigt minne att hon måste ha tandkrämen på samma ställe men minns exakt hur spöket såg ut, vad han sa och vad han hade på sig.
Fotomodell och med i film... Mytoman?
För att inte tala om att hon inte misstänkte spöööket för att ha tagit tandkrämen och hällt ut vattnet. Det borde väl ha varit hennes första tanke.
Jag såg nån intervju med Levin där han sa att de hade fått tag på både snus och cigaretter vid några tillfällen, förmodligen via nån i produktionen. Så det var väl cigarettrök från nån i produktionen eller Farmarna som Bea kände då och då. Levin måste haft svårt att hålla sig för skratt när Bea berättade att spöket lämnade röklukt efter sig
Levin är inte helt lättillgänglig, inte lika öppen som t ex Jonas o Niklas. Men svår vet jag inte om han är.
Jag kände mig tveksam på Levin i början, men efter att ha sett hur pedagogiskt han hanterade Beas gråtattacker för ingenting, då växte han faktiskt i mina ögon. Han verkar kunna både jobba med uppdragen och klara av det sociala spelet utan problem, tror han kan gå långt.