2022-01-25, 21:26
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Är Levin elfsborgare? Skene & örby ligger ju enligtenligt karta nära Borås? Han verkar vara en svår personlighet. Knepig, svårt att sätta fingret på vad. Men knepig. Ngt som inte stämmer. That's for sure.

Men favorit är Helene. Snygg med huvudet på skaft. Lite som Tova-Sophia från Robinson. Blir alltid konflikt i gruppen med sådana brudar, vilket är bra.
Levin är olycklig för "hans" kärlek är på torpet.

Ja på ett golvmoppsskaft då med de tårarna när hon får psykbryt då hon inte räknar rätt snyggt?
Citera
2022-01-25, 21:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Bara för att den visas vid det avsnittet behöver den inte vara tagen då.
Citera
2022-01-25, 21:53
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Är Levin elfsborgare? Skene & örby ligger ju enligtenligt karta nära Borås? Han verkar vara en svår personlighet. Knepig, svårt att sätta fingret på vad. Men knepig. Ngt som inte stämmer. That's for sure.

Men favorit är Helene. Snygg med huvudet på skaft. Lite som Tova-Sophia från Robinson. Blir alltid konflikt i gruppen med sådana brudar, vilket är bra.

Vad nu då? Har du gått och blivit heterosexuell? Eller är det en kusin? (FB) Gillar ni era kusiner?

Konflikt med sådana brudar? Jo men det är inget mot konflikterna som kan bli om man knullar fel kusin.

Tova-Sophia är inte han ett resultat av att föräldrarna var kusiner?
Senast redigerad av LillTurken 2022-01-25 kl. 21:58.
Citera
2022-01-25, 21:54
Medlem
Faukess avatar
Skön Bea är som har så taskigt minne att hon måste ha tandkrämen på samma ställe men minns exakt hur spöket såg ut, vad han sa och vad han hade på sig.
Fotomodell och med i film... Mytoman?
Citera
2022-01-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Bara för att den visas vid det avsnittet behöver den inte vara tagen då.
Citera
2022-01-25, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Skön Bea är som har så taskigt minne att hon måste ha tandkrämen på samma ställe men minns exakt hur spöket såg ut, vad han sa och vad han hade på sig.
Fotomodell och med i film... Mytoman?
För att inte tala om att hon inte misstänkte spöööket för att ha tagit tandkrämen och hällt ut vattnet. Det borde väl ha varit hennes första tanke.

Jag såg nån intervju med Levin där han sa att de hade fått tag på både snus och cigaretter vid några tillfällen, förmodligen via nån i produktionen. Så det var väl cigarettrök från nån i produktionen eller Farmarna som Bea kände då och då. Levin måste haft svårt att hålla sig för skratt när Bea berättade att spöket lämnade röklukt efter sig
Citera
2022-01-25, 22:13
Avslutad
Citat:

Levin är inte helt lättillgänglig, inte lika öppen som t ex Jonas o Niklas. Men svår vet jag inte om han är.
Citera
2022-01-25, 22:17
Medlem
Viktoria är väldigt snygg på nåt djuriskt sätt och Helene är som hämtad ur tusen och en natt ❤
Citera
2022-01-25, 23:16
Medlem
Dopys avatar
Jag kände mig tveksam på Levin i början, men efter att ha sett hur pedagogiskt han hanterade Beas gråtattacker för ingenting, då växte han faktiskt i mina ögon. Han verkar kunna både jobba med uppdragen och klara av det sociala spelet utan problem, tror han kan gå långt.
Citera
2022-01-25, 23:39
Avslutad
Ni glömmer Josefin? Hon är riktigt snygg.
Citera
2022-01-26, 04:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Ni glömmer Josefin? Hon är riktigt snygg.
Henne glömmer vi inte😝
Citera
2022-01-26, 09:03
Medlem
Levin tror jag kommer komma en bit faktiskt.
Med det här nya Torpet, tror att det blir mer spel nu.

Första 10 avsnitten va faktiskt extremt dåliga men nu börjar det arta sig lite.

Bea är ju så fantastiskt crinchig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in