2022-01-12, 18:24
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Nu blir det gulligull i 2-3 v tills det blir en fnurra igen.

Hoppas att de inte tar den på sociala medier.

Jag blir lite orolig för henne. Jag upplever det som att han kärleksbombat henne något extremt i början. Att det varit så himla gulligt och fantastiskt. Nu känns det snarare som himmel och helvete varvat. Hennes blick på de senaste bilderna på instagram ser inte så bra ut, känns som att hon ropar på hjälp.

Förstår heller inte att hon plötsligt tar allt så öppet. Hon är ju ändå mamma och närmar sig 50. Är hon så ensam?
Citera
2022-01-12, 18:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag blir lite orolig för henne. Jag upplever det som att han kärleksbombat henne något extremt i början. Att det varit så himla gulligt och fantastiskt. Nu känns det snarare som himmel och helvete varvat. Hennes blick på de senaste bilderna på instagram ser inte så bra ut, känns som att hon ropar på hjälp.

Förstår heller inte att hon plötsligt tar allt så öppet. Hon är ju ändå mamma och närmar sig 50. Är hon så ensam?

Hon ser inte ut att ropa på hjälp ! 😅.
Är nog bara lite nytt botox . Då kan få en liten galen blick .
Citera
2022-01-14, 00:09
Medlem
Tycker det är så tragiskt bara hur Maggan har ”utvecklats” sista åren…. Hon känns extremt labil, otroligt omogen o väldigt opassande beteenden igen o igen, gått från o vara en lite halvfräck sköning som man kunde skratta gott både med och åt när hon bjöd på sin vardag i bloggen där allt inte va så himla pk hela tiden. Det kändes iaf äkta… Till att nu några år senare bara vara så tillgjort konstig, pinsamma filmer för sina sammarbeten, ser sunkig ut o som sagt extremt omogen i hur hon hanterar sin relation….

Det är uppenbart att hon mådde väldigt gott av stabiliteten o lugnet som Filip o hela hans stora familj gav henne o barnen…

Tragiskt o sorgligt är det iaf…
Citera
2022-01-14, 07:36
Medlem
Vad händer nu?

Efter en veckas karantän och en fnurra tar de tåget till Boden. De äter renskav hos en moster. Sedan kör de bil till Umeå.

Nu ska hon fixa fransarna I Umeå och åka hem i morgon.

???
Citera
2022-01-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Tycker det är så tragiskt bara hur Maggan har ”utvecklats” sista åren…. Hon känns extremt labil, otroligt omogen o väldigt opassande beteenden igen o igen, gått från o vara en lite halvfräck sköning som man kunde skratta gott både med och åt när hon bjöd på sin vardag i bloggen där allt inte va så himla pk hela tiden. Det kändes iaf äkta… Till att nu några år senare bara vara så tillgjort konstig, pinsamma filmer för sina sammarbeten, ser sunkig ut o som sagt extremt omogen i hur hon hanterar sin relation….

Det är uppenbart att hon mådde väldigt gott av stabiliteten o lugnet som Filip o hela hans stora familj gav henne o barnen…

Tragiskt o sorgligt är det iaf…

”Mådde väldigt gott av stabiliteten och lugnet som Filip gav henne” Skojar du? Är du på något sätt insatt i deras historia? Om Filips konstanta otrohet med trashiga brudar och hans dubbelliv? Uttala dig inte om du inte vet!
Citera
2022-01-15, 07:44
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon ser inte ut att ropa på hjälp ! 😅.
Är nog bara lite nytt botox . Då kan få en liten galen blick .
HA Ha klockrent svar!
Citera
2022-01-16, 11:47
Medlem
Vem är rese sällskapet Hannah har med till new York? Väldigt hemlig då hon undviker frågor vem som är med...
Citera
2022-01-16, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flipflop84
Vem är rese sällskapet Hannah har med till new York? Väldigt hemlig då hon undviker frågor vem som är med...

Med tanke på att det firats födelsedag och exet Peter fyller år den 15 januari så förmodar jag att det är han.
Citera
2022-01-25, 13:26
Medlem
DayNites avatar
Det är inte hans herrgård som Maggan gärna säger att det är, man kan inte sminka en gris.
Fattar inte hur hon får in pengar, känns som en trasig WT morsa som aldrig växte upp
patetisk
Citera
2022-01-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Enligt Maggan nu i Expressen:
”Vi är tillsammans fortfarande. Kära och glada. Jag har legat i karantän i en vecka. Han är på väg hit i skrivande stund. Inga som helst problem”, skriver Graaf
Även det ironi?

Alla "varningsklockor" dånar vid meningen "Inga som helst problem". I alla relationer där man hela tiden måste bevisa- och visa fram och bekräfta sin kärlek till varandra på sociala medier hela tiden, kan man vara säker på att det är något ruttet i relationen. Har alltid avskytt Maggan Graf så jag önskar hon har mött en man som är som sonen Isaks pappa.
Citera
2022-01-25, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Alla "varningsklockor" dånar vid meningen "Inga som helst problem". I alla relationer där man hela tiden måste bevisa- och visa fram och bekräfta sin kärlek till varandra på sociala medier hela tiden, kan man vara säker på att det är något ruttet i relationen. Har alltid avskytt Maggan Graf så jag önskar hon har mött en man som är som sonen Isaks pappa.

Usch, det där var riktigt elakt skrivet.

Nu verkar för övrigt Maggan ligga inne för någon åkomma. Undra vad. Se bloggen..
Citera
2022-01-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
”Mådde väldigt gott av stabiliteten och lugnet som Filip gav henne” Skojar du? Är du på något sätt insatt i deras historia? Om Filips konstanta otrohet med trashiga brudar och hans dubbelliv? Uttala dig inte om du inte vet!

Ja, Filip var ju sambo med en av Sveriges mest "trashigaste wt brud", så det var väl sådana han föredrog... Hon förtjänade väl vad hon fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in