2022-01-21, 16:33
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Dom har inte det hyfs som krävs. Dom har aldrig frågat sig själva, varför Loveangelie skriver? Kanske kan det bero på ngt så enkelt som att Loveangelie själv blev lurad/blåst och trots att hon har alla sina känslor för honom så, inser hon säkert att hon blev lurad, förd bakom ljuset. Nej, istället är hon direkt ett troll. Trots att hon uppenbarligen vet mer än alla dessa.

Jaa, jag hoppas verkligen att Bodström är inblandad, jag har lite blandade åsikter om honom, men en mycket kvivskarp advokat kan han vara......det har jag sett på nära håll.

Jag hoppas att det träder fram lite fler "vittnen" som kan förmedla en ev bild av varför L blev så vansinnigt arg den kvällen, om hon nu tryckte av för att hon var arg.
2022-01-21, 17:25
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Så Lovangelie hade rätt då?? Och ni ca 5 stycken som fortsätter med er agenda, hade fel?

Du kanske bör be hen om ursäkt, kallat hen för troll, m.m.

Och man brukar även posta en länk här i tråden när det är "ute i media", jag hittar ingenting i media!
Inväntar alla fantastiska nya bevis, som skall finnas, innan jag bestämmer mig.
2022-01-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Inväntar alla fantastiska nya bevis, som skall finnas, innan jag bestämmer mig.
Precis. Om det stämmer med alla fantastiska nya filmer som bevisar nånting annat än det som framkommer som ängelen påstår. Då kan vi börja snacka! Överklaga kan alla göra.
2022-01-21, 18:05
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Jaa, jag hoppas verkligen att Bodström är inblandad, jag har lite blandade åsikter om honom, men en mycket kvivskarp advokat kan han vara......det har jag sett på nära håll.

Jag hoppas att det träder fram lite fler "vittnen" som kan förmedla en ev bild av varför L blev så vansinnigt arg den kvällen, om hon nu tryckte av för att hon var arg.

Ja, jag håller med dig. Får hoppas man tar upp och fram lite mer vittnen m.m. Och går till botten med allt 👍
2022-01-21, 18:33
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Välkommen tillbaka, Ja agendan går tydligen ut på att kalla andra för troll. Att Loveangelie skulle få en ursäkt ser jag som obefintlig och det är synd med tanke på att hon hade rätt om överklagan till HD.

Att domen kan överklagas har väl ingen ifrågasatt, inte jag i varje fall, men jag tror inte den kommer att tas upp i HD, men OM, jag skriver OM den tas upp så lovar jag dej att jag ska be om ursäkt

men min övertygelse är fortfarande att det finns inte ens chans att den ens får prövningstillstånd, överklaga har alla rätt att göra, det är inte samma sak som att den tas upp i HD
äru mä på dä ?
2022-01-21, 19:32
Medlem
Citat:
Så Lovangelie hade rätt då?? Och ni ca 5 stycken som fortsätter med er agenda, hade fel?

Du kanske bör be hen om ursäkt, kallat hen för troll, m.m.

Och man brukar även posta en länk här i tråden när det är "ute i media", jag hittar ingenting i media!

Tackar för de orden. Jag har hela tiden talat om det jag vet, det jag varit med om och det jag sett. Men av vissa har man varit ett troll, lögnare m.m, bara för att man varit ärlig.
Ska bli intressant att höra dom sen...
2022-01-21, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Tror du på fullaste allvar att jag kommer att snacka med dig. Du är en av de som jag hela tiden har fått försvara min identitet gentemot från dag ett.
Så om du tror det, är du bra mycket dummare än vad man trott.

Jag vill inte snacka med dig heller! Du har svikit ett stort förtroende om du varit Emils älskade.. Vidrigt tycker jag att skvallra oxh baktala en mördad man som du påstår ha, haft en relation med!! Därför tror jag att du ljuger om din relation med honom.
Däremot så väntar jag på att se om HD ska ta upp detta. Och att dom påståenden som du har framfört kommer tas upp och sätter saken i en annan vinkling. Det återstår fortfarande och se!!!
2022-01-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag vill inte snacka med dig heller! Du har svikit ett stort förtroende om du varit Emils älskade.. Vidrigt tycker jag att skvallra oxh baktala en mördad man som du påstår ha, haft en relation med!! Därför tror jag att du ljuger om din relation med honom.
Däremot så väntar jag på att se om HD ska ta upp detta. Och att dom påståenden som du har framfört kommer tas upp och sätter saken i en annan vinkling. Det återstår fortfarande och se!!!

Ja dina rader döljer ju inte vilket typ av person du är. Du menar alltså på fullaste allvar att jag har svikit Emil eftersom jag inte ställer upp och ljuger till hans fördel, utan berättar ärligt istället. Ja, det kallar varje fall inte jag för förtroende. Jag skulle själv ALDRIG be en vän till mig att ljuga.
Så det säger en hel del om dig!
2022-01-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ja dina rader döljer ju inte vilket typ av person du är. Du menar alltså på fullaste allvar att jag har svikit Emil eftersom jag inte ställer upp och ljuger till hans fördel, utan berättar ärligt istället. Ja, det kallar varje fall inte jag för förtroende. Jag skulle själv ALDRIG be en vän till mig att ljuga.

Det enda du gjort här i tråden är att smutskasta en avrättad 4-barns far.
Och höjt en mördare gång på gång.

Du tillhör Team Lydia riddare och har aldrig nånsin stått Emil nära. Du känner Lida inte Emil.
Det vet vi alla - som kände Emil på riktigt.

Att man som mördare ens inte har en ryggrad och erkänner och slutar överklaga - gör bara att all respekt för Lida Barth spolas ner i toaletten - ytterligare en gång.
2022-01-21, 22:11
Medlem
Citat:
Du hade inte behövt ljuga... Du kunde bara ha låtit bli och uttala dig och svartmåla och hänga ut din Fd älskade!
Därför är du inte trovärdig. En normal människa gör bara inte sånt.
2022-01-21, 23:04
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Tackar för de orden. Jag har hela tiden talat om det jag vet, det jag varit med om och det jag sett. Men av vissa har man varit ett troll, lögnare m.m, bara för att man varit ärlig.
Ska bli intressant att höra dom sen...

Ja, verkligen.

Det har ju redan börjat. En menar att L inte borde söka prövning pga någon slags lojalitet med anhöriga?

Alla har en RÄTT att överklaga och begära prövning av sina ärenden i högre instans.

Detta fall gör mig faktiskt mörkrädd pga att vissa verkar tro/hoppas att det går att på något sätt välja vilka personer som ska omfattas av bl.a. FNs mänskliga rättigheter och rättsordningen i demokratier!

Har de inte klarat av grundskolan eller har svenska skolan helt skippat änmet samhällskunskap, så att de faktiskt inte fått lära sig?
2022-01-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du hade inte behövt ljuga... Du kunde bara ha låtit bli och uttala dig och svartmåla och hänga ut din Fd älskade!
Därför är du inte trovärdig. En normal människa gör bara inte sånt.

Ja vi vet alla att du vill tysta en. Men jag tänker vara ärlig och berätta. Varför skulle jag inte göra det? Och det är DU som inte är trovärdig längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in