2022-01-19, 19:17
Medlem
Sätter min radar på NS också. Jag jobbade med en tjej 1993 som var hans älskarinna, berättade om hur "vild han/de var" - vet inte vem NS var tillsammans med då men sen dess har jag haft mitt norra öga på honom och inte heller kunnat förstå hur han lindat så till synes fina kvinnor runt sitt finger. Men de mjuka/feministiska/inkännande sidorna som ofta gaypeople har är ju något som kvinnor ofta saknar med hetero. Såklart man kan kalla hans utseende för säreget. Har du sett den där guldtanden en gång så ser du den på stan också.
Citera
2022-01-19, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Strömstedt är bara ful (och korkad) men har inget."säreget" utseende....det har Ola Salo,.Roger Pontare och Iprenmannen...

Låt gå för Iprenmannen men både Salo och Pontare ser betydligt mer average normala ut än missfostret Strömstedt. Du får ju inte räkna in diverse tillfälliga attribut som fjäderboa och smink.

Ställ upp de tre osminkade i svenssonkläder på rad så ska du få se vilket av nyllena barnen skrikgråter när dom ser. Strömstedts.
Citera
2022-01-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Gick mycket på det där med "säreget utseende", tänker att Brolle ser jäkligt skum ut med konstig frisyr, vanställande tatueringar, ringar, säkert piercingar (bögindikator nr 1) och annat som signalerar vrål- eller smygbög.

Fast som du skriver, de flesta Svenska manliga artister ser ut som bögar, så jag kanske får backa från mitt välgrundade förslag.

Det kanske är Tusse?

Men Tusse har väl ingen fru heller.
Citera
2022-01-19, 19:27
Medlem
Var väl samma popstjärna som arbetade som gay eskort som det var någon tråd för några månader sedan? Kanske redan nämnts i tråden. Vad heter han nu igen?
Citera
2022-01-19, 19:52
Medlem
Franz.Biberkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Men Tusse har väl ingen fru heller.
Har/hade en dominerande far?
Citera
2022-01-19, 19:53
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Han är en av landets mest uppskattade artister, känd för sina åtskilliga hits och sin lite säregna look.

En av landets mest uppskattade artister, som vill framstå som straight, men är åtminstone bi. Lägg därtill "en säregen look".

Di Leva? Han hade ju en säregen lugg

Min första tanke.
Citera
2022-01-19, 19:53
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idealistjavisst
Sätter min radar på NS också. Jag jobbade med en tjej 1993 som var hans älskarinna, berättade om hur "vild han/de var" - vet inte vem NS var tillsammans med då men sen dess har jag haft mitt norra öga på honom och inte heller kunnat förstå hur han lindat så till synes fina kvinnor runt sitt finger. Men de mjuka/feministiska/inkännande sidorna som ofta gaypeople har är ju något som kvinnor ofta saknar med hetero. Såklart man kan kalla hans utseende för säreget. Har du sett den där guldtanden en gång så ser du den på stan också.

Säregen look, var får du in det i svenne banan NS?
Citera
2022-01-19, 19:55
Medlem
Kid-Stardusts avatar
NS verkar ha varit inblandad i skumma rykten på hotell Diplomat även tidigare.

https://stoppapressarna.se/svenskt/perversa-sexryktet-skakar-niklas-stromstedt
Citera
2022-01-19, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Säregen look, var får du in det i svenne banan NS?

Vad sägs om att han ser så illa ful ut att klockorna stannar när han går förbi? Det tycker iaf jag är rätt säreget.
Citera
2022-01-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Vad sägs om att han ser så illa ful ut att klockorna stannar när han går förbi? Det tycker iaf jag är rätt säreget.

Det är inte så man brukar definiera säreget utseende direkt
Citera
2022-01-19, 19:59
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Zelmerlöw är väl ultraskötsam? Låter väldigt out of character att vara otrogen.

Nu är det garanterat inte Zelmerlöw i TS, men du kan inte mena allvar?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Mg9n5B/mans-zelmerlow-gar-i-terapi-for-sin-otrohet
Citera
2022-01-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Stoppa Pressarna skriver om den otrogna popartisten:

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnans-hemliga-dubbelliv-som-bisexuell

Vi vet alltså:
- man
- många hits
- omskriven med flera kvinnor tidigare
- numera gift