2022-01-19, 18:23
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikaxel
Ida har vart ute och rest med sitt ex (dom gjorde slut någon dag innan dom reste) sedan i början av december. Inte helt orimligt att det var han som körde
Okej, då är det inga tveksamheter om att det är hennes ex.

Tragiskt.
Citera
2022-01-19, 18:27
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
ena sekunden leva livets liv och nästa få hela låret uppslitet och troligen dött långsamt av blodförlust i ett främmande land för att den som körde kanske villa vara lite cool, yikes!

Långsamt? Du förblöder inte långsamt om du drar av artärerna där. Men ja hemsk är det iaf.
Citera
2022-01-19, 18:42
Medlem
Hemskt! Fick en chock när jag fick reda på att hon dött. Stod på gymmet men fick avbryta. Hade ingen kontakt eller kände henne på något sätt. Började följa hennes helt galna twitch och snapchat och fortsatte i flera år pågrund av att hon var så annorlunda. Tycker det var härligt med någon som inte vek sig för allt skitprat och pk samhälle. Är det då löjligt att jag reagerar så då? Ja kanske, men jag följde ändå hennes liv på något sätt i många år. Kändes verkligen som vi kände varandra. Hon levde verkligen sitt liv och fick bara skit av alla. Nu är hennes liv slut pågrund av någon idiot. Hon var så sjukt ung. Är så ledsen. Hoppas hon vilar i frid och får det bra i himlen där hon säkert kommer ta för sig lite extra som hon gjorde här på jorden.
Citera
2022-01-19, 18:45
Medlem
PW-Gerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin5
Detta ska ha hänt för en vecka sedan. Hon skulle vara bosatt i mellersta Sverige. Hur är vägarna på Costa Rica? Vet någon mer?

https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/svensk-kvinna-i-20-%C3%A5rs%C3%A5ldern-d%C3%B6d-i-costa-rica-1.64045267

Större vägar är generellt bättre än i Sverige eller likvärdiga. Det man bör vara uppmärksam på är försäljare eller annat löst folk i vägrenen. Cyklister och djur kan också röra sig på eller kring vägen. Jag har kört egen bil dag som natt i landet, både i tätort och på landsbygd och har aldrig upplevt något riskfyllt.
Citera
2022-01-19, 18:58
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Långsamt? Du förblöder inte långsamt om du drar av artärerna där. Men ja hemsk är det iaf.

Vad dog hon av då?
Citera
2022-01-19, 19:07
Medlem
Riktigt tragiskt.
Lider verkligen med familjen..
Citera
2022-01-19, 19:16
Medlem
hitmanneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Vad dog hon av då?

Förblödning?
Citera
2022-01-19, 19:26
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hitmanned
Förblödning?

inte enligt dovAkin
Citera
2022-01-19, 19:34
Medlem
Xonk666s avatar
Hittade detta. Är nog från Olyckan. https://youtu.be/rkuwzQXqVBU

Loco- Land men Ida var ju lite Loco av sig själv. tragiskt som andra skriver. Jag mår också lite illa till mods efter fått veta att det är hon. Läs inte tråden på Reddit om ni inte vill bli förbannade. små kåta runkgossar som bara vill ha hennes nakenbilder.... Må hon vila i frid!
Citera
2022-01-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordkatt
Hemskt! Fick en chock när jag fick reda på att hon dött. Stod på gymmet men fick avbryta. Hade ingen kontakt eller kände henne på något sätt. Började följa hennes helt galna twitch och snapchat och fortsatte i flera år pågrund av att hon var så annorlunda. Tycker det var härligt med någon som inte vek sig för allt skitprat och pk samhälle. Är det då löjligt att jag reagerar så då? Ja kanske, men jag följde ändå hennes liv på något sätt i många år. Kändes verkligen som vi kände varandra. Hon levde verkligen sitt liv och fick bara skit av alla. Nu är hennes liv slut pågrund av någon idiot. Hon var så sjukt ung. Är så ledsen. Hoppas hon vilar i frid och får det bra i himlen där hon säkert kommer ta för sig lite extra som hon gjorde här på jorden.
Känner likadant, hon hade en hjärna jämfört med alla andra influencers som vänder kappan efter vinden
Citera
2022-01-19, 19:45
Medlem
engladsmileys avatar
https://www.tiktok.com/@idishasselblad2.0?lang=sv-SE

Hennes TikTok. Minst sagt lite annorlunda beteende för att vara snart 24 år gammal men det är inte mindre tragiskt för det. Hon reste med sitt ex, det påpekar hon många gånger i sina videos.
Citera
2022-01-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
Hittade detta. Är nog från Olyckan. https://youtu.be/rkuwzQXqVBU

Loco- Land men Ida var ju lite Loco av sig själv. tragiskt som andra skriver. Jag mår också lite illa till mods efter fått veta att det är hon. Läs inte tråden på Reddit om ni inte vill bli förbannade. små kåta runkgossar som bara vill ha hennes nakenbilder.... Må hon vila i frid!

Den filmen är från en olycka där en äldre man dog. Den går att läsa om i artikeln som Krabbfisk länkade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in