2022-01-19, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Niclas Strömstedt är ett vidrigt PK-hjon av värsta sort, därför väljer jag förbehållslöst att tro på detta och jag uppmanar er andra att göra likaledes. Det kan han gott ha, den sammetsögde gamle gitarrplinkaren.

Kan även tillägga att Strömstedt även likear pedofilen Ursulas bilder även efter den senaste pedofilskandalen, där föll han totalt i mina i ögon.
Citera
2022-01-19, 02:21
Medlem
Jag har misstankar att det är M*rtin Stenm*ark (a). Får extrema gay-vibbar av honom, speciellt blicken/ögonen.
Misstänker att det är orsaken till skilsmässan.
Men,men- jag kan ha fel och dumt att hänga ut någon i onödan.
Citera
2022-01-19, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Kan även tillägga att Strömstedt även likear pedofilen Ursulas bilder även efter den senaste pedofilskandalen, där föll han totalt i mina i ögon.
Han har säkert varit där själv och bläddrat i Ursulas barnporrmappar. Skulle inte förvåna mig det minsta. Niclas Strömstedts blick skärptes när han vurmade för afghanska flyktingpojkar, han såg säkert för sin inre blick tåglast efter tåglast av Aylan Kurdis bli avlastade på Stockholms central. Bara att välja och vraka ihop med Federley och Kjell Rindar och de övriga han teamade upp med ”mot rasismen”.
Citera
2022-01-19, 02:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Aha, det förklara en del.

I artikeln står nämligen pckså detta:

Popstjärnan och PR-mannen står mycket nära varandra och har setts ute i Stockholms nattliv flera gånger.

En gång mös paret till det riktigt ordentligt på lyxhotellet Bank Hotel på Arsenalsgatan där de över en mängd cocktails överhördes av de andra gäster.
– De pratade om gaylivet, andra kändisar och snackade även mycket om unga pojkar, berättar en kvinna för Stoppa Pressarna.

Är PK-Niklas också pedofil tro?
Citera
2022-01-19, 02:33
Medlem
Hände med att Hellenius slog på sin fru? Nä inget. För det var ren lögn. Vänta 1 vecka så får vi se om det stämmer denna gång.
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2022-01-19, 03:43
Moderator
Notera att inlägg med endast ett namn kommer bli raderat som OT. Motivera era svar.
//mod
2022-01-19, 04:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Folk glömmer totalt att personen ska ha ett säreget utseende. Än så länge är det i princip bara Di Leva och Strömstedt som lever upp till det. Vad är det för säreget med Martin St*nm*rck liksom?
Citera
2022-01-19, 04:12
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Stoppa Pressarna skriver om den otrogna popartisten:

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnans-hemliga-dubbelliv-som-bisexuell

Vi vet alltså:
- man
- många hits
- omskriven med flera kvinnor tidigare
- numera gift
- har/hade en dominerande far
- lite säreget utseende

Vem har vi här?

Min spontana tanke är Niclas Strömstedt

Jag tror Danny är bi, kan det vara han?
Citera
2022-01-19, 04:45
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Folk glömmer totalt att personen ska ha ett säreget utseende. Än så länge är det i princip bara Di Leva och Strömstedt som lever upp till det. Vad är det för säreget med Martin St*nm*rck liksom?
Jag håller med om att folk slänger ur sig namn utan att ha tänkt sig för, men lever verkligen Strömstedt upp till utseendekriteriet? Han ser väl lite konstig ut nu när han passerat 60 och fortfarande försöker se ut som han gjorde i tjugoårsåldern, men det är knappast någon som folk associerar med säreget utseende (tänk Di Leva eller varför inte Thore Skogman?)

Samtidigt har jag knappast fått uppfattningen att di levas farsa skulle vara särskilt arrogant mot lille thomas.
Citera
2022-01-19, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men det här stämmer inte på honom:

Jag tycker hittills att PK-Niclas Strömstedt ligger bra till

Tror jag också--"säreget utseende" kan ju vara guldtanden som sitter snett...
Citera
2022-01-19, 05:56
Medlem
ziggarillens avatar
Låter som Niklas när man läser innehållet. Har alltid sett honom som udda. Popidolen har försökt med flertalet kända kvinnor och oftast har det gått åt helvete.
Citera
2022-01-19, 06:27
Medlem
Skurhinkens avatar
Tror också det är N*klas. Mycket stämmer väl in på honom. Kollade även vederbörandes Instagram och en viss känd PR-person med namnet B*ndefeldt har kommenterat många av hans bilder med diverse kärlekssmileys.

*=i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in