2022-01-18, 04:59
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Ryssarna drar ner byxorna på Sverige med alla dessa drönare. Väldigt underhållande.
Jag är ännu inte övertygad om att 'ryssarna' skulle vara skyldiga. Men jag är fullständigt övertygad om att västmakter flyger drönare i Ryssland. Inte lika underhållande eftersom det inte skrivs om på ryska nyhets-sajter.
Citera
2022-01-18, 06:03
Medlem
Det låter lite som UFO:n på 50-talet.
Folk har sett en massa saker men inga bilder.
Citera
2022-01-18, 06:11
Medlem
Fick man någonsin se några bilder på ubåtar på 80-talet?
Visa bilder eller så har det aldrig hänt…
Citera
2022-01-18, 06:20
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Jag googlade åt dig; https://www.google.com/search?q=ub%C3%A5t+g%C3%A5sefj%C3%A4rden&client=ub untu&hs=TM5&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v ed=2ahUKEwigoL_4xbr1AhWbQ_EDHcNbCx0Q_AUoAXoECAIQAw &biw=966&bih=859&dpr=1
https://sv.wikipedia.org/wiki/U_137
Citera
2022-01-18, 06:30
Medlem
USA har ju sett mystiska farkoster som de inte kan förklara. UFO.

Så det är säkert det. Antagligen inte frän planet X78 bortom vår galax - utan från planeten CCCP......
Citera
2022-01-18, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Jag googlade åt dig; https://www.google.com/search?q=ub%C3%A5t+g%C3%A5sefj%C3%A4rden&client=ub untu&hs=TM5&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v ed=2ahUKEwigoL_4xbr1AhWbQ_EDHcNbCx0Q_AUoAXoECAIQAw &biw=966&bih=859&dpr=1
https://sv.wikipedia.org/wiki/U_137

Tack för det..!
Är det inte extremt konstigt att det inte finns en enda bild på de s.k. drönarna?
Är det hemligt hur de ser ut?
Jag tror det är total bulls**t!
Citera
2022-01-18, 06:37
Medlem
Itowks avatar
Citat:
Tack för det..!
Är det inte extremt konstigt att det inte finns en enda bild på de s.k. drönarna?

Under en pågående utredning så visar man inte upp det även om det finns till det samlats in vittnesmål då de annars kan påverkas.
Citera
2022-01-18, 06:38
Medlem
Citat:
Tack för det..!
Tror du på allvar att foton/filmer tagna av väktare/poliser ska offentliggöras under en säpo-utredning?
Citera
2022-01-18, 06:38
Medlem
ViTolis avatar
Är relativt säker på att det är Nato som härjar igen och försöker med sina så kallade "scare tacits" för att få Sverige att ansluta sig till Nato. Ubåtsincident utanför fyren Vindbåden i Stockholms södra skärgård visade sig vara en tysk Nato ubåt, det var ett sätt att försöka få Sverige att gå med i Nato samt gå med på ett avtal där 2% av BNP (ökning från 1%, innebär dubbel ökning) skulle placeras på "rustning" dvs vapeninköp.
Citera
2022-01-18, 06:43
Medlem
Citat:

Oj oj oj lille pöjk du kan inte vara född tidigare än år2000.
Citera
2022-01-18, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niclas123456
Ja om de slår ut de kärnkraftverken där så sitter vi jävligt pyrt till en vinter..

Jag tror att dessa drönare övade så man kan skicka in beväpnade drönare vid ett krigsläge.
Då kan de blixtsnabbt skicka in en eller 2 beväpnade drönare och slå till exakt där det gör som mest skada.
Citera
2022-01-18, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViToli
Är relativt säker på att det är Nato som härjar igen och försöker med sina så kallade "scare tacits" för att få Sverige att ansluta sig till Nato. Ubåtsincident utanför fyren Vindbåden i Stockholms södra skärgård visade sig vara en tysk Nato ubåt, det var ett sätt att försöka få Sverige att gå med i Nato samt gå med på ett avtal där 2% av BNP (ökning från 1%, innebär dubbel ökning) skulle placeras på "rustning" dvs vapeninköp.

Finns inga bevis på tysk ubåt. Gör om gör rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in