2022-01-16, 21:28
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Eller vinna allt.

Det är ju hans plan. Han är årets mastermind. Varje säsong har en sådan. Men dom brukar ju ha bättre planer än han. Han tar ju ena jävla risker. Speciellt då han visat sig vara så värdelös i praktiken. Men det fungerar i teorin, eller?? I hans hjärna så är han en vinnare. Det går enligt planerna. Vara förstekämpe i alla tingen. Men nu har han förlorat. Men det är enligt plan. Han styr hela skiten. Det anpassas efter han. Det är inte annat än rättvist. Vi har sett och hört det förr. Det här är fucking farmen.

Han är ju ganska bra på planer.
Citera
2022-01-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Det är ju hans plan. Han är årets mastermind. Varje säsong har en sådan. Men dom brukar ju ha bättre planer än han. Han tar ju ena jävla risker. Speciellt då han visat sig vara så värdelös i praktiken. Men det fungerar i teorin, eller?? I hans hjärna så är han en vinnare. Det går enligt planerna. Vara förstekämpe i alla tingen. Men nu har han förlorat. Men det är enligt plan. Han styr hela skiten. Det anpassas efter han. Det är inte annat än rättvist. Vi har sett och hört det förr. Det här är fucking farmen.

Han är ju ganska bra på planer.

Men han är starkare än dig.
Citera
2022-01-16, 21:38
Medlem
Årets Farmen tycker jag än så länge är för enkel dom har fått mängder med mat, igen får lämna fest första veckan...nä jag saknar gammal farmen då deltagarna fick jobba hårdare för att få mat på bordet
Citera
2022-01-16, 21:41
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Men han är starkare än dig.

Han tror nog det. Det man ser är ju en grabb som jobbar hårt när det kommer till den mentala styrkan. Dom fem stegen till mental styrka.

Lär dig andas rätt.
Bli medveten om ”vad du säger till dig själv” när något är jobbigt eller motigt.
Bli överdrivet positiv under en period.
Träna på att förhålla dig till tid. Bryt ner tiden i små delar.
Bli bekväm med det obekväma.

Det är ju precis det han gör. Eller försöker göra. Alltihopa stämmer med det vi sett och hört från Alexander.
Citera
2022-01-16, 21:44
Medlem
Ingen spänning alls i tinget... Nu åkte ju ingen ut men man visste att det inte skulle bli Victoria då TV4 visar i introt att hon kelar med grisar, som dom ännu inte fått till farmen.
Citera
2022-01-16, 22:03
Medlem
Smoegarns avatar
Koordinaterna 57.79277N 12.31160E tatuerade på Helenes arm går till Stenkulan, en skola i Stenkullen utanför Göteborg. Konstiga koordinater att tatuera även om man är därifrån tycker jag.
Citera
2022-01-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoegarn
Koordinaterna 57.79277N 12.31160E tatuerade på Helenes arm går till Stenkulan, en skola i Stenkullen utanför Göteborg. Konstiga koordinater att tatuera även om man är därifrån tycker jag.

Ännu konstigare att du kollade upp det.
Citera
2022-01-16, 22:43
Medlem
Smoegarns avatar
Citat:
Ännu konstigare att du kollade upp det.
Det var väl ungefär det mest spännande som hände i dagens avsnitt.
Citera
2022-01-16, 22:50
Medlem
NiccoJs avatar
Är negern o gammel-doulan ihop? Ser ut som ett par som nygifta kliver av planet från Gambia
Citera
2022-01-16, 23:07
Medlem
Vanstertrollets avatar
Intressant att det går att mötas man och kvinna i en extremt kvinnogynnande gren som den att hänga i stegen, men på tinget kan dom plötsligt bara mötas i kunskap. Sjukt härligt att se Nicklas gå in och bossa den där kampen ändå trots nackdel med vikten.

TV4 vill nog ha en kvinnlig segrare i år med tanke på Dannes dominans ifjol.
Citera
2022-01-16, 23:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilken jävla twist detta året
Javisst, har anat att det skulle komma att bli det och gjorde ett försök i spekulation som jag tyckte kunde bli nåt men det här är ju ännu bättre. Alex sumpade det helt för sig - blev på fyllan å så fick kämpa mot kärestan fick stryk å kom med på nåder som förstekämpe. Så gick det för han för han var tarvlig mot Levin Levin fjäskar som fan för honom. Tror han verkligen på Alex som den som ska greja det för honom när det gäller tjejen han är nere i? Nog bäst att det går dåligt för Alex för vid närmare eftertanke är sånt inte alls roligt. Fan vad det for iväg för mig tur jag kom till sans
Citera
2022-01-17, 00:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är negern o gammel-doulan ihop? Ser ut som ett par som nygifta kliver av planet från Gambia
Det vore ju också en twist men nä de tillåter såklart inga par då det ju oundvikligt skulle medföra fördelar -
Senast redigerad av kubun 2022-01-17 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in