2022-01-16, 18:47
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin

Ja, jag ser hellre att Putin styr än sinnessjuka globalister som mer än gärna släpper in blattar och negrer för att ersätta den europeiska befolkningen.

Eller som anser att det finns fler än två kön. Eller att barn ska få byta kön om de vill.

Ska jag fortsätta?
"Better that, than that" (Yuri Bezmenov)

Vi har inte nått dit, åtminstone inte än. Det blir med andra ord ingen Putin på svensk mark.
2022-01-16, 18:48
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det behövs inte. Jag upphör aldrig att förvånas över att såna som du inte vet att den ryska invasionsstyrkan kommer vara full av tjetjener. Du vet, muslimer...

Du är påfallande okunnig om det mesta och är landsförrädare pga dumhet. Det är ingen ursäkt.

Som sagt, jag vill inte att Putin ska styra över Sverige. Misstolkar du mina inlägg medvetet eller är du bara efterbliven?
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Jag vill inte att Putin ska styra över Sverige. När har jag skrivit det?

Jag skrev att jag HELLRE ser att Putin styr än judekuksugande globalisthoror.

Att du tror på konspirationsteorier är ovidkommande för vad du redan vet är sant, vilket är att Putin är mer korrupt, uppenbarligen. Jag är väl medveten om vad du skrev, vilket fortfarande besvaras på samma sätt: Varför skulle du acceptera någon som är mer korrupt gentemot andra? För att du gillar hans lögner bättre än andra politikers?
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Jag vill inte att Putin ska styra över Sverige. När har jag skrivit det?

Jag skrev att jag HELLRE ser att Putin styr än judekuksugande globalisthoror.

Putin är en judekuksugande globalisthora. Hela den här affären handlar om att han är upprörd över att Ryssland inte får dominera sina grannländer. Han är inte nöjd med sin plats vid de styrande globalisternas bord.

Du är så jävla obildad att det är sorgligt.
Medlem
FarangDingDongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Givetvis

Den som säger "snälla Ryssland,.hjälp oss!" bör dock kollas upp omedelbart. En sådan är förrädare.

Så är det ju.

Nu tror jag att i och för sig de flesta av dem bara är sådana som känner sig besvikna på samhället och känner sig allmänt utanför men med detta sagt finns det nog säkert ett tiotal individer i tråden som inte har rent mjöl i påsen.

Många inlägg har en grammatik som inte ens den mest obegåvade skulle kunna sätta på pränt. Det luktar översättningsprogram lång väg.
2022-01-16, 18:53
Medlem
De ser väl sig själva som de som egentligen är under attack. Några ryska landstigningsfartyg i Östersjön gör att vi i Sverige tänker oss för några extra gånger innan vi väljer att göra en ur deras ögon offensiv handling. (Defensivt enligt oss).

Hultqvist var för att skicka trupper till Ukraina senast i november 2021. Tror inte det är lika aktuellt nu. Trupperna behövs här pga ett direkt ryskt hot. Vilket leder till större friheter och svängrum för Ryssland i Ukraina.
2022-01-16, 18:58
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Att du tror på konspirationsteorier är ovidkommande för vad du redan vet är sant, vilket är att Putin är mer korrupt, uppenbarligen. Jag är väl medveten om vad du skrev, vilket fortfarande besvaras på samma sätt: Varför skulle du acceptera någon som är mer korrupt gentemot andra? För att du gillar hans lögner bättre än andra politikers?

Putin är enligt mig en icke-önskvärd ledare (bland annat för att han inte tar avstånd från Sovjetunionen) men om jag måste välja mellan att dricka en milkshake med några kackerlackor och en milkshake med några skitkorvar så är valet ganska enkelt.
2022-01-16, 19:00
Medlem
bralesss avatar
Det enda jag bryr mig om är att börsen förmodligen kommer dippa ännu mer nu imorgon. Helvete.
2022-01-16, 19:01
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Putin är enligt mig en icke-önskvärd ledare (bland annat för att han inte tar avstånd från Sovjetunionen) men om jag måste välja mellan att dricka en milkshake med några kackerlackor och en milkshake med några skitkorvar så är valet ganska enkelt.

Men problemet är fortfarande att du inte förklarat varför? Han är uppenbarligen en mycket värre ledare än ens de värsta europeiska motsvarigheterna (som inte råkar vara med i SD såklart).
2022-01-16, 19:02
Medlem
Det kan ju vara en total slump att två fartyg som legat stilla ute på Östersjön i flera dagar råkar befinna sig precis i den riktningen som SMHI's väderradar verkar ha störningar... men det ser märkligt ut.

Någon som vet varför radarn beter sig så?

https://ibb.co/qFhkKqS
2022-01-16, 19:02
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Som sagt, jag vill inte att Putin ska styra över Sverige. Misstolkar du mina inlägg medvetet eller är du bara efterbliven?
Du skriver ju ” hellre än…”
Hur tolkar du det själv?
Det betyder ju att i ett visst läge vill du att Putin styr Sverige.
Tönt.
Senast redigerad av Draken55 2022-01-16 kl. 19:05.
2022-01-16, 19:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Jag antar att jag träffade rätt

Du började hoppa på mig efter att jag kommenterade att Putin är globalist.

Schackmatt kamrat Talespin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in