Dom kanske passa bättre ihop med Polska samhället. Sverige har fullt dessutom, vi har fullt landet värdelösa negrer och araber.
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Ok, förstår dina argument men tycker att Ukrainas historia med Ryssland är påtvingad för dem. Många ukrainare kommer ta sig till Polen om det blir rysk invasion och då har vi en flyktingkris hos en granne och EU-partner. Jag tycker vi skall hjälpa till i så fall. Jag tyckte annat med irakierna som flög till vitryssland och försökte ta sig in via Polen.
Om Ukraina faller, är det rimligt att Sverige skall ta emot flyktingar ifrån Ukraina då? Personligen tycker att Ukraina inte har rätt att fly till Sverige, dom ligger för långt bort ifrån Sverige. Det finns andra slaviska stater som man kan få asyl i Sverige.
Dock är dom mer kompatibla med oss Svenskar än t.ex Araber och Negrer.
Sverige bör inte ta emot flyktingar eller invandrare överhuvudtaget ifrån forna CCCP.
Nej, de är vita och står längst ner i offerhierarkin som toppas av en svart handikappad pridekvinna med psykisk sjukdom och rullstol som nu vill byta kön. Enligt offerhierarkin är hon värd mest och har allra flest mångkulturpoäng. Vita hårt arbetande Ukrainare har sammanlagt 0 och ska därför inte få någon hjälp alls, tvärtom är de skyldiga rasister med vithets-privilegie och borde därför betala dubbel skatt för att finansiera samhällsservice till de som står högre upp i offerhierarkin.
De få som skulle få för sig att Sverige var ett bra val borde vi ta emot. Tyvärr lär Tyskland attrahera de skötsamma och högutbildade, medans vi får bottenskrapet.
Dom kanske passa bättre ihop med Polska samhället. Sverige har fullt dessutom, vi har fullt landet värdelösa negrer och araber.
Jag tror inte dom vill vara här om situationen uppstår, de vill tillbaka så fort det går. Jag tror inte att Ukrainare är bidragsturister som vissa andra.
Om Ukraina faller, är det rimligt att Sverige skall ta emot flyktingar ifrån Ukraina då? Personligen tycker att Ukraina inte har rätt att fly till Sverige, dom ligger för långt bort ifrån Sverige. Det finns andra slaviska stater som man kan få asyl i Sverige.
Dock är dom mer kompatibla med oss Svenskar än t.ex Araber och Negrer.
Sverige bör inte ta emot flyktingar eller invandrare överhuvudtaget ifrån forna CCCP.
det är lite detta jag var rädd skulle hända att ett land i vårat närområde skulle drabbas av krig som genererar flyktingar nu har vi ju redan fyllt upp till max med flyktingar från länder LÅNGT bort
det är lite detta jag var rädd skulle hända att ett land i vårat närområde skulle drabbas av krig som genererar flyktingar nu har vi ju redan fyllt upp till max med flyktingar från länder LÅNGT bort
Ukraina har högre kvalité på sin befolkning än den skit vi har tagit emot ifrån 3:e världen, så är det ju.