Ska inte väcka trollet så tänker inte ens citera. Men vissa inlägg åldras illa. Och vissa snabbare än andra. Coutinho med superdebut. Assist och mål i debuten. Kunnandet finns där. Det vet vi. Sen blev det som det lev med Barca. Men var nog lika mycket Barcas fel. Bara se på hur den klubben styrts senaste åren.
På samma sätt som man kan se Manchester United. Varane. Ännu en i mängden spelare som går ned sig något enormt när dom kommer till den röda delen av Manchester. Han har inte imponerat alls hittills. Lägg därtill de obligatoriska skadeproblemen han har. En värvning som hyllades inför. En dyr flopp är det hittills.
DVB hoppade in i minut 89. Ragnick verkar lika envis som en viss Ole. Som sagt hans agerande får mig att tro att han hade väldigt dålig koll på vad United och Ole gjort under säsongen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rouen
Nja, inte riktigt sant. Lilla Norwich är en self-funded "familjeklubb" där Delia Smith varit majoritetsägare sen jag vet inte när, typ urminnes tider.
Dessutom fick Everton pisk idag så hoppet lever om fortsatt Premierlir.
Öppnar en bärs för det!

Ja kanske lite orättvisst av mig att räkna in Norwich där. Helt klart en av de trevligare lagen att följa. Fått oförtjänt mycket skit den här säsongen känner jag. Kallats det sämsta Premier League laget genom historien. Isåfall vet jag inte vad vi ska kalla Burnley och Newcastle som ligger efter. 1 poäng upp över strecket och då möter man just Watford som är just där ovan nästa match. edan Crystal Palace hemma. Så inte omöjligt att man är ovanför strecket snart.
Man har inte samma resurser uppenbarligen som lagen däromkring och väljer att inte sälja ut sig till någon rik arab för snabb framgång. Man ligger där man bör med den truppen. Spelar en trevlig fotboll under såväl Smith som tidigare under Farke. Kan nog räkna upp ett par 6-7 lag jag hellre ser åka ur så hoppas man kan toppa form nu efter dagens seger.