2022-01-15, 19:32
Medlem
paplinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Snackas en del i Evertom kretsar att Benitez kan ryka redan ikväll. Först lämnade Digne, och gav ganska hård kritik mot Benitez som gjorde att han inte trivdes/kände sig tvungen att lämna. En spelare som tidigare varit uppskattad i klubben. Men mest av allt är det ju resultaten som är på tok för dåliga. Oavsett hur illa skött klubben är.

De 13 senaste matcherna har innehållit en seger i Premier League. Ska inte nämna vilket lag det var som lyckades med den usla bedriften med den risken det medför. 9 förluster. Och då återstår 3 kryss. 6 poäng ned till nedflyttning. Men då har man en del matcher mot bottenkonkurrenter snart. Inte minst Newcastle. Kanske Everton vill göra bytet i god tid nu så gapet inte blir än mindre. Och idag förlorade man alltså mot just Norwich som också är där nere och är jumbo. Även om jag är kritisk mot Benitez hoppas jag han får vara kvar åtminstone en vecka till så vi får läraren mot strudenten matchen mellan Bentiz och Gerrard då Evertons nästa motståndare är just Aston Villa.

10:e förlusten på 19 matcher kom som du säger mot Norwich. Han måste väl ryka?
Citera
2022-01-15, 19:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
[Didi Hamann] “Bayern Munich had a bench last friday without a single Bundesliga appearance yet they fulfilled the fixture. PL teams got squads up to 60 players and call games off on a weekly base. What’s the point having these young players?”

Den ''bästa'' ligan är tyvärr som en triggad no gender 17åring på twitter.

Ett fucking fall i morgons derby tex.
Citera
2022-01-15, 20:46
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Coutinho redan hjälte.

En spelare köpt för 85 miljoner euro bänkad utav Elanga.

Donny inbytt i 89e minuten. Ole spökar fortfarande hos United.

Citera
2022-01-15, 20:46
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ska inte väcka trollet så tänker inte ens citera. Men vissa inlägg åldras illa. Och vissa snabbare än andra. Coutinho med superdebut. Assist och mål i debuten. Kunnandet finns där. Det vet vi. Sen blev det som det lev med Barca. Men var nog lika mycket Barcas fel. Bara se på hur den klubben styrts senaste åren.

På samma sätt som man kan se Manchester United. Varane. Ännu en i mängden spelare som går ned sig något enormt när dom kommer till den röda delen av Manchester. Han har inte imponerat alls hittills. Lägg därtill de obligatoriska skadeproblemen han har. En värvning som hyllades inför. En dyr flopp är det hittills.

DVB hoppade in i minut 89. Ragnick verkar lika envis som en viss Ole. Som sagt hans agerande får mig att tro att han hade väldigt dålig koll på vad United och Ole gjort under säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Nja, inte riktigt sant. Lilla Norwich är en self-funded "familjeklubb" där Delia Smith varit majoritetsägare sen jag vet inte när, typ urminnes tider.

Dessutom fick Everton pisk idag så hoppet lever om fortsatt Premierlir.

Öppnar en bärs för det!
Ja kanske lite orättvisst av mig att räkna in Norwich där. Helt klart en av de trevligare lagen att följa. Fått oförtjänt mycket skit den här säsongen känner jag. Kallats det sämsta Premier League laget genom historien. Isåfall vet jag inte vad vi ska kalla Burnley och Newcastle som ligger efter. 1 poäng upp över strecket och då möter man just Watford som är just där ovan nästa match. edan Crystal Palace hemma. Så inte omöjligt att man är ovanför strecket snart.

Man har inte samma resurser uppenbarligen som lagen däromkring och väljer att inte sälja ut sig till någon rik arab för snabb framgång. Man ligger där man bör med den truppen. Spelar en trevlig fotboll under såväl Smith som tidigare under Farke. Kan nog räkna upp ett par 6-7 lag jag hellre ser åka ur så hoppas man kan toppa form nu efter dagens seger.
Citera
2022-01-15, 20:59
Medlem
Fan vad man saknar rojjen dessa dagar när united chokar
Citera
2022-01-15, 21:06
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Ska inte väcka trollet så tänker inte ens citera. Men vissa inlägg åldras illa. Och vissa snabbare än andra. Coutinho med superdebut. Assist och mål i debuten. Kunnandet finns där. Det vet vi. Sen blev det som det lev med Barca. Men var nog lika mycket Barcas fel. Bara se på hur den klubben styrts senaste åren.

På samma sätt som man kan se Manchester United. Varane. Ännu en i mängden spelare som går ned sig något enormt när dom kommer till den röda delen av Manchester. Han har inte imponerat alls hittills. Lägg därtill de obligatoriska skadeproblemen han har. En värvning som hyllades inför. En dyr flopp är det hittills.

DVB hoppade in i minut 89. Ragnick verkar lika envis som en viss Ole. Som sagt hans agerande får mig att tro att han hade väldigt dålig koll på vad United och Ole gjort under säsongen.

Ja kanske lite orättvisst av mig att räkna in Norwich där. Helt klart en av de trevligare lagen att följa. Fått oförtjänt mycket skit den här säsongen känner jag. Kallats det sämsta Premier League laget genom historien. Isåfall vet jag inte vad vi ska kalla Burnley och Newcastle som ligger efter. 1 poäng upp över strecket och då möter man just Watford som är just där ovan nästa match. edan Crystal Palace hemma. Så inte omöjligt att man är ovanför strecket snart.

Man har inte samma resurser uppenbarligen som lagen däromkring och väljer att inte sälja ut sig till någon rik arab för snabb framgång. Man ligger där man bör med den truppen. Spelar en trevlig fotboll under såväl Smith som tidigare under Farke. Kan nog räkna upp ett par 6-7 lag jag hellre ser åka ur så hoppas man kan toppa form nu efter dagens seger.

Newcastle lär garanterat ha det sämsta försvaret i PL, skulle inte ens ranka det topp i Championship. Med tanke på allt runt om med laget så är det inte underligt att man ligger där man gör. Detta säger jag som en supporter till klubben.
Citera
2022-01-15, 21:11
Medlem
Skandal att NLD skjuts upp. Tottenham är så usla just nu att det även med ett skadeskjutet Arsenal förmodligen hade blivit en match med oklar utgång.

Detta med vilka matcher som försenas och inte börjar alltmer likna en parodi. Finns ingen som helst konsekvens hos FA.

Att Generalen försvarar beslutet visar bara på hur rädd han är för Conte, Kane & Co
Citera
2022-01-15, 21:28
Medlem
Kan förstå att man blir upprörd att NLD skjuts upp men i min värld så är det roligare när man har dom bästa spelarna tillgängliga och vi har 12 utespelare redo läste jag nånstans. Vetifan hur dom räknar och så men jag är iaf nöjd över att den skjuts upp eftersom det blir en av dom viktigaste matcherna för oss denna säsong.

Tycker Aston Villa har fått ett jävla lyft under Gerrard.
Kul att se Coutinho i form igen och i världens bästa liga.

Vågar inte räkna bort United från topp 4 än jag, det går inte och blunda för materialet dom har. Får man tillbaka Pogba och får han i form samtidigt som Varane får Jones bredvid sig så tror jag det blir bättre än vad det är nu iaf. Sancho är ett mysterium för mig, han var en av mina favoriter i BvB. Ser inte ut som samma spelare när han väl spelar.

Everton, jag förstår inte om ledningen är helt blinda där. Dom har ju liksom inget skitlag även om det vart en del skador och sånt så ska de ju vara på den övre delen av tabellen. Benitez skulle lämnat redan i höstas, eller ja han skulle inte ens ha tagit över hehe.
.
City tog hem ligan idag kan man säga. Styrkebesked att göra det redan i Januari, dessutom utan en riktig striker. Läskigt hur bra dom kommer bli med Håland/Vlahovic 😳
Citera
2022-01-15, 22:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Skandal att NLD skjuts upp. Tottenham är så usla just nu att det även med ett skadeskjutet Arsenal förmodligen hade blivit en match med oklar utgång.

Detta med vilka matcher som försenas och inte börjar alltmer likna en parodi. Finns ingen som helst konsekvens hos FA.

Att Generalen försvarar beslutet visar bara på hur rädd han är för Conte, Kane & Co
Alltså, jag hade mer än gärna sett att NLD blev av i morgon. Men så länge situationen är som den är, så får man ta och tänka logiskt. Hade du varit villig att ta ett fallskärmshopp utan att ha en fallskärm i ryggen?

Jag rädd för kycklingklubben? Lol! 😂
Citera
2022-01-15, 22:22
Medlem
B-Dawks avatar
Dagens match visar i vilket enormt behov United är av en central mittfältare av någorlunda klass. Som de spelar överlag på det centrala mittfältet i United denna säsongen känns det mer som Championship-klass än PL-klass då man i stort sett alltid blir utspelade på just mittfältet.

Värvas det ingen central mittfältare med defensiv kaliber ja då blir det inget CL och kanske inte ens Europa överhuvudtaget.

Elanga gör en bra match idag och visar United att han är ett bättre alternativ än Rashford i dennes nuvarande form. Låt Rashford sitta och nöta bänk ett bra tag nu så han lär sig att det krävs arbete för att få starta.
Citera
2022-01-15, 22:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Man United visar återigen vilken irrelevant klubb de faktisk är numera. Att se MUs matcher i dessa dagar, är ungefär som att se uppföljaren till Monty Python.

Är Man United det allra största skämtet inom hela fotbollsvärlden ATM?
Citera
2022-01-15, 23:51
Medlem
Är nyfiken på vad folk som inte håller på Arsenal tycker om Arteta. Är han rätt man för jobbet? Hade ni till och med velat haft han i eran klubb? (Bättre än tex Benitez)

Jag tror på han om han får tid och pengar. Inte att vi blir topplag i Europa men inte omöjligt att vi kan slåss om PL titeln inom några år och vem fan hade trott det för 1 år sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in