2022-01-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Fan sverige 10 sek före Norge efter sista skyttet.
Sen fisåker Sebbe in mot mål.
Var är coacherna???
Tänk om det var OS
Att ni inte skäms. Sebbe gjorde det uppenbarligen för att kompensera Norge.
Citera
2022-01-15, 15:51
Medlem
Ferry skyller på norrmannen! HAHAHAHA

Avgå Sverige, avgå.
Citera
2022-01-15, 15:52
Bannlyst
Peppe skjuter bort en lagkamrat till OS..och således en mindre konkurrent i de individuella loppen samt stafetten. Tror naturligtvis han inte gör något sådant medvetet..bara konstaterar fakta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Norge har 10 sekunder bättre sluttid än Sverige i mål, efter tidsavdraget, så Sverige slutar åtta i stafetten.
Kanske lite rättvist ändå.
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Eller så sa dom åt han att slå av just p.g.a. det.

Nej, Sebbe fisåkte hela vägen från sista skyttet.

Ledarna visste inte då vad som skulle hända för de som sköt efteråt.
Citera
2022-01-15, 15:53
Medlem
Stefan4s avatar
Man får väl dra ner medaljförhoppningarna i OS på det svenska herrstafettlaget, efter att man placerat sig 7, 5, 8, i vinterns tre världscupstafetter och inte varit nära pallen tidsmässigt i någon tävling.
Citera
2022-01-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hankypanky14
Peppe skjuter bort en lagkamrat till OS..och således en mindre konkurrent i de individuella loppen samt stafetten. Tror naturligtvis han inte gör något sådant medvetet..bara konstaterar fakta.
Det här faktiskt. Lömsk jävel.

Igen, man slutar aldrig att överraskas av svenska atleter. Från Fridas taktiska tacklingar till mediokra Peppes fasoner.
Citera
2022-01-15, 15:56
Bannlyst
Peppe ställer till det ibland.. t ex att sätta sin egna stav i benet..

https://www.svt.se/sport/skidskytte/peppe-femling-fick-stav-i-benet
Citera
2022-01-15, 15:58
Medlem
Jag kollar som vanligt med engelska kommentering för att slippa svenska svamlet, och det roligaste där var väl när Mike och Patrick sa "-There's been a cross-fire between Sweden and Norway", men för första gången någonsin överväger jag att sätta mig och se om en skidskyttetävling, för att se hur den sannolika härdsmältan i svenska kommenteringen uttryckte dig, plus att jag ska hålla utkik efter norrmannens armbandsur. Hade även velat se om tävlingen med NRK's kommentering, fasen att man inte känner någon norsk.

Att norrmännen knäppte dom svenska barnen på sista rundan var lite plåster på såren. Det är vågat att förstöra för motståndarna när dom är beväpnade, men Fembom fick väl sin skyttelicens i ett paket med Kalaspuffar.
Citera
2022-01-15, 15:58
Medlem
RamsesXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hankypanky14
Vem skjuter han bort? Fattade inte riktigt

Nu trillade poletten ner
Senast redigerad av RamsesXX 2022-01-15 kl. 16:00. Anledning: Uppdatering
Citera
2022-01-15, 15:59
Medlem
Ska snubben med till OS??
Skrämmande i.s.f.
Citera
2022-01-15, 16:04
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Jag skulle skjuta fem träff och sedan dra iväg tre extraskott på konkurrenternas tavlor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in