2022-01-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Finns det verkligen en grabb i Malmö med namnet, P*kå? Med bokstaven å?

Märkligt namn, vilket nationalitet har den här grabben? Ta gärna fram en bild vill se hur man ser ut när man heter P@kå.
Finns tydligen en Pakå Bakir på Facebook. Han ser ut o vara vän med alla Malmös stjärnor så jag tror med största sannolikhet att det är denna Pakå det skrivs om o tråden.
Citera
2022-01-15, 10:56
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronan112
Finns tydligen en Pakå Bakir på Facebook. Han ser ut o vara vän med alla Malmös stjärnor så jag tror med största sannolikhet att det är denna Pakå det skrivs om o tråden.
Finns en Pakå Bakir som är 22 år enligt Ratsit.
Citera
2022-01-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Precis vid polishuset på Värnhem?
ja precis
Citera
2022-01-15, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Finns en Pakå Bakir som är 22 år enligt Ratsit.
Ja då stämmer det att han heter Pakå Bakir på riktigt och att Pakå inte är något smeknamn.
Citera
2022-01-15, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronan112

Inte konstigt att grabben är ilsken!!!
Citera
2022-01-15, 11:44
Medlem
Hur kan ingen av grannarna hört skottlossningen?
Citera
2022-01-15, 11:52
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Kanske grannarna hade gjort en insamling till GM.
Citera
2022-01-15, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Har för mig att i bottenplan eller övervåningen bor ex-pundare.Folk har nog svårt att hänga med i denna byggnad. Men det kan vara flera scenarion.

1.Mördaren har slagit till och varit beväpnad med ljuddämpare och skjutit från kort avstånd mot sitt offer.Spanat vart han bor och knackat på.

2.Mördaren och offret känner varandra, kan ha tillbringat kvällen tillsammans i lägenheten på något sätt spårat ut mellan dem av någon anledning (pengar, skulder etc.)

Men i detta fall scenario 2 så tror jag att polisen hade gjort ett snabbt gripande då det skulle varit oplanerat. Jag tänker om det skulle varit så hade man nog lämnat mycket spår efter sig i lägenheten.
Citera
2022-01-15, 12:49
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4NDL4RN
Nej

Vem är det isåfall?
Citera
2022-01-15, 12:59
Medlem
H4NDL4RNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vem är det isåfall?

Bror till BO
Citera
2022-01-15, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konto334
Har för mig att i bottenplan eller övervåningen bor ex-pundare.Folk har nog svårt att hänga med i denna byggnad. Men det kan vara flera scenarion.

1.Mördaren har slagit till och varit beväpnad med ljuddämpare och skjutit från kort avstånd mot sitt offer.Spanat vart han bor och knackat på.

2.Mördaren och offret känner varandra, kan ha tillbringat kvällen tillsammans i lägenheten på något sätt spårat ut mellan dem av någon anledning (pengar, skulder etc.)

Men i detta fall scenario 2 så tror jag att polisen hade gjort ett snabbt gripande då det skulle varit oplanerat. Jag tänker om det skulle varit så hade man nog lämnat mycket spår efter sig i lägenheten.

Tror mer på din teori 2, N*kib är känd för att flippa ut när han väll knarkar ner sig.

Men det lutar sig mer åt någon närstående (vän) släkt som har avrättat honom. Den här släkten bötar sina egna kusiner dödar sina släktingar (mordet på deras systers man) osv.

Skulle han haft fiender så hade han väll ändå inte släppt in vem som helst i sin lägenhet, det var någon han litade på sedan spåra det ur!

Det är min teori kan ha jävligt fel med, men inget skulle förvåna mig.
Citera
2022-01-15, 15:43
Medlem
Jag hoppas det registreras som en dödskjutning. Vi hade en dödskjutning också den 10 januari tror jag det var. Två dödskjutningar är för magert i januari. Morgan myser?

Var det en gängkriminell som avrättades eller vad är det frågan om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in