Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Du är ryssvänlig baserat på din samlade produktion. Spela inte oskyldig. Ett annat ord för ryssvänlig är svenskfientlig. Jag tror visserligen att du är en sån som tror på konspirationer och har, felaktigt, identifierat Ryssland som en allierad mot USA, Israel, Davos och andra globalister men Putin är muslimälskare. Han har inget problem med globalismen utan med Rysslands plats i systemet. Det är transparent att Rysslands ultimatum mot NATO handlar om att de förväntar sig att vara en global supermakt.
Jag behöver heller inte förklara något av Putins planer. Om något är det uppenbart att du har bättre insyn.
Du har nog rätt om att jag med bättre insyn ser Putin som en intelligent människa.
Därför förstår jag inte riktigt meningen med att flyga drönare över Sverige. Ryssland behöver inte fler NATO-medlemmar omkring sig.
Och jag upprepar: jag vill inte ha en odugling till försvarsminister som blivit helt uppsnurrad på läktaren av generalerna i Pentagon och jag ser ingen anledning till att Sverige öht ska lägga sig i Ukrainafrågan.
Kalla mig gärna ryssvänlig för det.