2022-01-14, 15:51
Medlem
DunderKanins avatar
Sett klart dokumentären på Viaplay nu.
Till en början vart jag lite kritisk. Det är ju tydligt att det finns brister i polisens agerande.
Just att hon sitter dömd på Mohammads vittnesmål - som han ändrat 12 gånger.
Däremot det med maken som skedde är verkligen skumt.. och i dessa intervjuer som gjordes så sitter hon och blåljuger. Varför hon skulle dölja uppgifter om att hon var på ICA i förhör men säger det nu gör henne också icke-särskilt trovärdig.
Från ett personligt perspektiv så känns det väl fortfarande som om hon är inblandad i högsta grad.
Men från ett juridiskt perspektiv så tror jag att det väntar en del..
Citera
2022-01-14, 16:47
Medlem
Kan rekommendera att lyssna på hennes rättegång. Hon är verkligen sjukt manipulativ och obehaglig.
Citera
2022-01-14, 17:27
Medlem
swimmingpools avatar
Antar att det först visas på Viaplay och sen på TV4? Så var det med Knutby, förstår inte vitsen.
Citera
2022-01-14, 17:29
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Till en början vart jag lite kritisk. Det är ju tydligt att det finns brister i polisens agerande.
Däremot det med maken som skedde är verkligen skumt.. och i dessa intervjuer som gjordes så sitter hon och blåljuger. Varför hon skulle dölja uppgifter om att hon var på ICA i förhör men säger det nu gör henne också icke-särskilt trovärdig.
Från ett personligt perspektiv så känns det väl fortfarande som om hon är inblandad i högsta grad.

För hon ljög fler ggr?
Citera
2022-01-14, 18:08
Medlem
Vem är den nära anhörig som JM är hundra på att denna är inblandad i morden?
Citera
2022-01-14, 18:18
Medlem
Duerfs avatar
True crime säljer, så programbolagen försöker krama true crime ur stenar.
Citera
2022-01-14, 18:25
Medlem
Tok-Franss avatar
Någon som vet vart hon sitter?
Tänkte försöka brev dejta med henne.

Det är något med hennes ögon.😍
Citera
2022-01-14, 18:56
Medlem
Det enda som är fel med domen mot JM är brottsrubriceringen.
Då hon sitter för mord och inte stämpling för mord.

Straffet är dock korrekt.
Citera
2022-01-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjau3352
Vem är den nära anhörig som JM är hundra på att denna är inblandad i morden?
Hon är tramsig och försöker på riktigt hinta att hennes son har gjort.
Citera
2022-01-14, 19:00
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag har sett dokumentären men hur många dokumentärer om fall har man inte sett när dom bygger fallet åt andra hållet för att visa "osykldighet". Finns mycket pengar att tjäna på dessa typer av dokumentärer.

Oavsett vad som kommer fram, Johanna är en psykopat-hora och kommer alltid vara. Blandar man sig in med afghanerna så får man skylla sig själv!

Exakt!

alla med en inkopplad hjärnbark fattar att hon är helt loco och tvärskyldig
Citera
2022-01-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Är det samma kvinna som slog ihjäl barnen med en hammare?
Nä, hon hette christine schürrer (eller nåt sånt) och bodde visserligen också i Arboga men där tar likheterna slut.
Citera
2022-01-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin

Har bara sett ett halvt avsnitt blir helt matt om detta kommer landa i att nån stolle ska ansöka om resning!? Är vissa människor helt immuna mot hur djupt störd hon är? Det märker man efter fem ord. Eller finns det folk som inte märker det?

Ärligt talat, jag kan utan tvekan tänka mig att hon rent juridiskt är felaktigt dömd men VEM FAN BRYR SIG alla vet att hon är skyldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in