2022-01-13, 20:21
Medlem
Sitter och kollar på serien på Viaplay och det är helt uppenbart att JM är skyldig och dömd på starka indicier.

Bland annat säger Mohammad Rajabi när han utan att veta om det är avlyssnad och pratar med sina kompisar att han vill ta sitt liv och att (Arboga)kvinnan tvingade honom att knivhugga två personer.

Dessutom blir Johanna helt galen på Mohammad och säger att han ska hålla käft när hon tycker att han pratar för mycket i förhören.
Citera
2022-01-13, 20:30
Medlem
Har endast kommit in i avsnitt 2 av denna serie. Men, min uppfattning är att denna kvinna är farlig för sin omgivning…. Fullblodspsykopat😒 Sedan får finske advokaten säga vad han vill…. Jag bara ber att hennes barn kan få lite sinnesro🙏
Citera
2022-01-13, 20:47
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
En fråga dock, har inte Ica varuhus och bensin stationer övervakningskameror?
Genom dom hade man ju kunnat styrka hennes historia men detta verkar inte ha gjorts?
När berättade hon ica-versionen? Övervakningsinspelningar sparas knappast flera månader /år.
Citera
2022-01-13, 20:48
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
-- Johanna fittpiskar dem konstant. Som psykopat använder hon fittan helt hänsynslöst för att manipulera sina mentalt och kulturellt lågstående offer - när afghanerna får knulla lite gör de som hon vill. I SMS-upptagningarna från kommunikationen mellan Johanna och svärsonen Jafar, flörtar hon hämningslöst och sexualiserar kommunikationen hela tiden. Hon säger dessutom rakt ut att afghan-Jafar borde lämna dottern Julia "för du är värd mycket bättre". Jafar knullade både dottern och mamman och gjorde som den senare sa åt honom att göra.

Usch, så äcklig hon är.

Inga hämningar och tänker bara på sex och pengar. Inte konstigt att Johanna passade så bra ihop med afghaner.
Citera
2022-01-13, 21:01
Medlem
Den där resande advokaten ger jag inte mycket för....vill bara ha sina 15 minutes of fame!
Citera
2022-01-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaroshenko
När berättade hon ica-versionen? Övervakningsinspelningar sparas knappast flera månader /år.

Hon drog väl den redan från början har jag för mig?
Citera
2022-01-13, 21:04
Medlem
Skum och mycket manipulativ person….. Lätt att skylla på Mohammed som typ ljög 12 gånger. Han var tillsagd av henne, tills det brast för honom….
Hur förklarar hon sitt ex. död …. Drunkningsolycka vid sommarstället??….
Undrar vad hans släktingar tänker då de ser denna dokumentär, ifall de orkar göra detta…..
Vad säger hennes mamma?
Citera
2022-01-13, 21:11
Medlem
När man tänker på blodfläckarna i bilen så kan hon väl inte ens vetat om att det var den som användes. I så fall skulle väl den ha rengjorts. Hon kanske på nåt sätt anade att hon skulle åka dit på det hur som helst. Under tiden har hon ju pratat och gett sig själv motiv också både mot pappan och exet.
Citera
2022-01-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Hon drog väl den redan från början har jag för mig?
ica det var ju den slutliga versionen.
Citera
2022-01-13, 21:39
Medlem
Livsfarlig kvinna. Hon sitter fint där hon är nu… ( försökte skriva längre tidigare, men blev utkastad hela tiden &#128530
Citera
2022-01-13, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Je-Suis-C
Livsfarlig kvinna. Hon sitter fint där hon är nu… ( försökte skriva längre tidigare, men blev utkastad hela tiden &#128530
😒
Citera
2022-01-13, 21:56
Medlem
Ps. Upplever i första delen av andra avsnittet i dokumentären. Hur finske advokaten smutskastar hennes afghanska pojkvän…. Men, hon blir Inte mindre skyldig för det….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in