2022-01-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Rent spekulativ tanke: Det skulle ju teoretiskt sett kunna vara så att han bara sa att han låg runt mycket för att det lät bättre än att han var otrogen mot sin tjej. Som det står i FUPen nu framstår det ju som att han är singel, även om han de facto inte är det.

Patetisk snubbe som är otrogen hela tiden. Vem fan vill skaffa familj med en luffare som han?
Citera
2022-01-12, 20:49
Bannlyst
Är han fortfarande häktad?
Citera
2022-01-12, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Är han fortfarande häktad?

Ja, det är han. Rättegången börjar den 17 januari, tror jag. Ska bli intressant och se domen
Citera
2022-01-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Meningen var att skapa ett barn men eftersom hon inte blev gravid anmälde hon honom för våldtäkt.

Lägg av, fan va fjantig du är
Citera
2022-01-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vad är det för fel på Josefs tjej som verkar stanna kvar trots allt,, Han har ju trots allt varit otrogen även om han inte skulle bli dömd.

Undrar samma. Hade det varit min grabb hade man ju skämts öronen av sig och aldrig mer nämnt hans namn. Hur kan man ha så låg självrespekt?? Tragisk människa…
Citera
2022-01-12, 21:17
Medlem
Citat:
Nej. Inte enligt hans historia. Enligt hennes historia kysste hon honom ovh det var jätte coolt. Däremot frågade hon inte om samtycke.

"Endast på fupen"
Du vet att åklagaren presenterar sin sakframställan utifrån fuppen? Och att domstolen dömer utifrån samma material.
Så, ja. Utifrån fupen baserar jag att likväl hon våldtog honom 😂

Jag vet att fupen är underlag, men du vet väl att utsagot kan bli annat beroende på vad domstolen anser?
Så du påstår nu att hon har våldtagit Josef?

Vart är hans anmälan att han blev våldtagen?

Han skulle väl ha blivit släppt vid det här laget om han var helt oskyldig, eller? Fallet skulle lagts ner också, eller?
Citera
2022-01-12, 21:23
Medlem
Hon älskar väl slak penis.
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Undrar samma. Hade det varit min grabb hade man ju skämts öronen av sig och aldrig mer nämnt hans namn. Hur kan man ha så låg självrespekt?? Tragisk människa…
Citera
2022-01-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag vet att fupen är underlag, men du vet väl att utsagot kan bli annat beroende på vad domstolen anser?

Han skulle väl ha blivit släppt vid det här laget om han var helt oskyldig, eller? Fallet skulle lagts ner också, eller?
Han kan ju även bli dömd trots att han är helt oskyldig. Det är ju ändå sverige vi lever i…
Citera
2022-01-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Han kan ju även bli dömd trots att han är helt oskyldig. Det är ju ändå sverige vi lever i…

Liten chans
Citera
2022-01-12, 21:50
Medlem
Citat:
Liten chans
Mjo. I och för sig. Han har ju blattekortet att spela.
Citera
2022-01-12, 22:16
Medlem
Citat:

Du har inte hört talats om folk som blivit våldtagna men inte anmält😏
Och heller verkar du inte hört talats lm folk som suttit häktade i flera år och sen blivit friade. Du tror att bara för han suttit häktad 1mån så är han skyldig. 😂 ohh, lord.. läs på lite juridik och återkom när du fått enstaka lite mer info
Citera
2022-01-12, 22:25
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Du har inte hört talats om folk som blivit våldtagna men inte anmält😏
Och heller verkar du inte hört talats lm folk som suttit häktade i flera år och sen blivit friade. Du tror att bara för han suttit häktad 1mån så är han skyldig. 😂 ohh, lord.. läs på lite juridik och återkom när du fått enstaka lite mer info

Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0

Det är ju bara att läsa FUP och vilka skador han har gett henne. Ger en tydlig indikation på att han är skyldig. Sen om han döms eller inte är en annan fråga. Att han har skadat henne och är en patetisk looser är väl ställt bortom rimligt tvivel? Om han blir dömd får vi vänta och se när domen kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in