2022-01-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Vem är Samir?

Nån luffare i Moneyway som är kompis med Benjigold.

https://www.flashback.org/sp78132002
Citera
2022-01-12, 07:07
Medlem
cerns avatar
Fortfarande ingen som vet vem mördaren är? och ingen gripen va?

Var är alla som sa att detta fallet kommer prioriteras osv??
Haha aldrig att någon åker dit för detta!
Citera
2022-01-12, 13:53
Medlem
Hade han en tjej eller nåt ? O var hon dör för pengarna eller hur såg det ut. Hade hon nån sidething med nån ?
Citera
2022-01-12, 14:02
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madenrudef21
Hade han en tjej eller nåt ? O var hon dör för pengarna eller hur såg det ut. Hade hon nån sidething med nån ?

Ja han hade haft samma tjej sen många år tillbaka. Hon ville nog inte ha någon annan dom var väl utomlands mycket mm.
Citera
2022-01-12, 15:00
Medlem
Adel hyllade Einar igår och dissade Dumle på sin story
Med we could be superstars , you switched like like a pussy ,Lil bitch från en låt 👀👀👀👀
Citera
2022-01-12, 15:43
Medlem
Oelbacks avatar
Ny intervju med Dumle i danska DR1 - och denna gång presenteras han som våldtäktsman. Men han säger absolut ingenting av värde. Dansktextat och innehåll på svenska. https://www.dr.dk/drtv/episode/horisont_-einar-og-den-svenske-gangsterkrig_291932
Citera
2022-01-12, 15:47
Medlem
Vem är det som troligtvis ligger bakom mordet på Nils Einar Grönberg? Tacksam för svar
Citera
2022-01-12, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjorteen112
Vem är det som troligtvis ligger bakom mordet på Nils Einar Grönberg? Tacksam för svar
Vårby/dalen.
Citera
2022-01-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madenrudef21
Adel hyllade Einar igår och dissade Dumle på sin story
Med we could be superstars , you switched like like a pussy ,Lil bitch från en låt 👀👀👀👀

Även jag la märkte till detta. Det är nästan som Adel går ut och indirekt säger att Dumle goade. Personen som kom in och skrev att han hade första hands information (enbruntomat?) verkar faktiskt ha haft rätt info.
Citera
2022-01-12, 17:14
Medlem
honung66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
Ny intervju med Dumle i danska DR1 - och denna gång presenteras han som våldtäktsman. Men han säger absolut ingenting av värde. Dansktextat och innehåll på svenska. https://www.dr.dk/drtv/episode/horisont_-einar-og-den-svenske-gangsterkrig_291932

OH MY FKKN GOD!! Vem i helvete utsåg dumdumdum-le till DPs PR-man????

Varför sitter han och petar sig i näsan hela tiden? Samma i expressen-intervjun, ett pekfinger grävandes långt in i näskanalen så fort han får en fråga. Letar han efter den lilla bit av hjärnan som eventuellt kan ha dröjt sig kvar i kraniet eller vad?
Och vad är det för mening med att låta honom ta plats i media när ingen jävla pissnödig journalist ens vågar ställa en endaste relevant fråga?

Ursäkta OT men jag är så jävla förbannat äcklad av att se hans horansikte och fattar inte VARFÖR? Finns det en journalist här som kan svara på frågan varför man låter honom sitta och flina som en underutvecklad majskolv utan att tillföra diskussionen i reportaget ett jävla skit?

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2022-01-12, 18:18
Medlem
Citat:
Då det var Mario Golzars liga som drog in Vårby och Rissne i kidnappningen så misstänker jag att om ingen har tagit livet av Mario (vilket Rissne ville göra redan i fup och gambianerna definitivt vill göra efter man läst fup) att uppgiften att tysta Einar hamnade på hans bord. Eller så tog Vårby / Rissne hand om det, Dumle är ju gammal springis till Addy och Vårbys blodspengar fanns säkerligen att kvittera ut i Spanien, vilket skulle förklara hans beteende under/efter mordet. Så jag är övertygad om att det hel inte är svårare än så här, Vårby har slantat, Rissne eller Dalen styrt upp och genomfört.
Citera
2022-01-12, 18:41
Medlem
knackligts avatar
Citat:

Jag la upp en film längre bak i tråden kanske 30 sidor. där en kille står och ber om ursäkt men hans huvud var sjusiffrigt.
Folk här påstår att det skulle vara omöjligt att man "Skryter" om det i en låt men är det verkligen så konstigt? eller omöjligt?

Jag fick bara en skum magkänsla när han sa så. jag tror fortfarande det är det hetaste spåret på Einars mördare eftersom det florerade en bild på en/två snubbar kort efter mordet med samma mössa och samma glajjor som han har i videon, har jag för mig. oavsett om den är fake eller inte så är det något jag känner i magen.

MEN, vad vet jag. jag lägger bara pusselbitar och denna pusselbit passa jävligt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in