2022-01-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Den här Louie Marti, vad jobbar han med, hur är han och har han barn, och hur träffades de?? Vet inte riktigt vad jag ska tycka utifrån detta senaste, men det verkar som de är höga nu över jul.

Han är zigenare/blatte från Rinkeby.
Citera
2022-01-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Han är zigenare/blatte från Rinkeby.

Det här skojrånet var fan sjukt. Det är mycket dåliga vibbar från de här två. Det skrivs oerhört konstiga saker för två gott och väl vuxna personer. Har han också barn? Vad jobbar han med? Han har ett hotell slog det mig nu? En slags herrgård va?
Citera
2022-01-07, 16:01
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det här skojrånet var fan sjukt. Det är mycket dåliga vibbar från de här två. Det skrivs oerhört konstiga saker för två gott och väl vuxna personer. Har han också barn? Vad jobbar han med? Han har ett hotell slog det mig nu? En slags herrgård va?

Är han inte skådespelare oxå… har den där herrgården som är nåt slags hotell/restaurang…. Tror han har vuxna barn
Citera
2022-01-07, 18:12
Medlem
Vuxna barn och t.o.m. ett barnbarn tror jag.
Citera
2022-01-08, 17:24
Medlem
Undrar vad som hänt mellan Maggan och Loui. Jag hoppas för hennes skull att det är slut på riktigt denna gången. Tror han kommer krossa hennes hjärta gång på gång på gång annars
Citera
2022-01-09, 15:26
Medlem
Ja man undrar. Total tystnad från båda.

Efter en familjär jul (minus det dumma rånet) och så plötsligt massa insinuationer och sedan noll uppdatering.

Skulle ej förvåna mig om det kommer bröllopsbilder i morgon ;-)
Citera
2022-01-09, 16:01
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Ja man undrar. Total tystnad från båda.

Efter en familjär jul (minus det dumma rånet) och så plötsligt massa insinuationer och sedan noll uppdatering.

Skulle ej förvåna mig om det kommer bröllopsbilder i morgon ;-)

Haha det skulle vara nåt 🤪
Citera
2022-01-10, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Haha det skulle vara nåt 🤪

Såg att han och Darcey Silva från 90 days Fiance följer varanndra på Instagram.
😊
Citera
2022-01-10, 15:11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Är hon i ”Sierra Nevada” och han på krogen ( Maggan menar jag)
Citera
2022-01-11, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Kan det vara fnurra på tråden igen mellan MG o LM… varken hon el han har ring på fingret på senaste bilderna o kryptiska texter.

Vad för kryptiskt har de skrivit?
Citera
2022-01-11, 20:35
Medlem
Enligt Maggan nu i Expressen:
”Vi är tillsammans fortfarande. Kära och glada. Jag har legat i karantän i en vecka. Han är på väg hit i skrivande stund. Inga som helst problem”, skriver Graaf
Även det ironi?
Citera
2022-01-11, 21:02
Medlem
Eeehhh va, hon svarar ju riktigt märkligt på denna fråga:

” Vad gäller att fästmannen har publicerat en bild utan förlovningsringen kan det handla om en blöt festkväll, enligt Graaf.
”Tror Louie levt lite loppa i helgen och haft kul och roligt med sina vänner. Han kanske glömde den av misstag då han tvättade sina händer på någon restaurang i Göteborg eller runt Stureplan”, säger hon och tillägger att ”vi får hoppas att den kommer tillbaka”. ”

Tror louie levt lite loppa?
Göteborg eller Stureplan??
Vi få hoppas den kommer tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in