Citat:
Ursprungligen postat av
santos_deville
Kört ja, kör inte och kommer med stor sannolikhet inte köra distans igen. Det smakade mer än vad det gav.
Har väldigt många arbetskamrater i Danmark som gick på knäna och fick arbeta kvällar för att ta hand om sina barn under dagarna när skolan vart omplacerad till hemmet.
Jag förstår att du hatar barn och att du hatar vuxna som får ligga och kan skaffa barn. Men du kommer inte få din vilja igenom hur mycket du än skriver på Flashback.
Du har på allvar i över ett år suttit och skrikit om detta utan att någon lyssnar. Lägg ner
Förväntar mig inte detta. Det har blivit en prestigegrej att inte använda sig av den möjligheten i Sverige. Inte ens om man förväntar sig 1000 nya döda skulle man gå över till det. Det är jättetydligt. Förväntar mig bara små symboliska åtgärder idag. Åtgärder som egentligen saknar betydelse.
De kommer upprepa att man ska hålla avstånd och tvätta händerna, rekommendera folk att jobba hemma om det går. Kommer inte bli några krav, inte ens munskydd. Sedan kommer de nöta på om vaccinet. Så kommer det låta.