2022-01-08, 23:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Djurgården: signar Edvardsen, rycker i spelare från topplag som Lazio och Athletico Madrid, och mer därtill.
AIK: "nyförvärv, vad är det?"
Bajen: saknar tränare
Ibland är du bara tröttsam.

Dessutom kan du väl ha lite koll på sillen innan du ska försöka komma med nån patetisk peek?
2022-01-08, 23:39
Medlem
snurresprettiss avatar
Så länge Hammarby inte har klar med någon ny tränare så lär det väl inte komma in några nya spelare heller? Tränaren brukar väl ändå ha ett finger med i spelet när det gäller värvningar.
2022-01-08, 23:44
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Och nu tycks även den assisterande i Hammarby ha tröttnat. Björklund ryktas klar för Sarpsborg.

Det verkar som om Rosenborg-soppan fortsätter sparka bakut. Sliding doors, skulle man kunna säga.

Men skulle inte AIK signa "Föredetti"? Lägg därtill "Seb", ett år grinigare. Backlinjen, ett år äldre.

Blir många stela leder det, och ilskna munläder. Nejdå, jag retas bara ... Det kommer säkert bli jättejämnt i år igen.

Viva "IFF-IFF"!
Bajen håller på att slå svenskt rekord i utförsåkning. Vanligtvis brukar det handla om skidor. Går tydligen även med fotbollsklubbar.

Sanna Föredetti dementerade hemflytt på IG, hon har "några kvar utomlands kvar i sig".

Kan informera iff-iff att Dju är nära att ta in en grisslaktare ni är bekanta med sen innan. Faller alla bitarna på plats så är det dags att bli oroliga (igen).
2022-01-08, 23:47
Avstängd
Smaka-migs avatar
Citat:
Bajen håller på att slå svenskt rekord i utförsåkning. Vanligtvis brukar det handla om skidor. Går tydligen även med fotbollsklubbar.

Sanna Föredetti dementerade hemflytt på IG, hon har "några kvar utomlands kvar i sig".

Kan informera iff-iff att Dju är nära att ta in en grisslaktare ni är bekanta med sen innan. Faller alla bitarna på plats så är det dags att bli oroliga (igen).

Vad fan är det för fel på dig?
2022-01-08, 23:47
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ibland är du bara tröttsam.

Dessutom kan du väl ha lite koll på sillen innan du ska försöka komma med nån patetisk peek?
Förutom nyförvärv har ni inget nytt. Ja, förutom lite juniorer då. Bra förlängningar ska dock sägas.

Haha, Edvardsen vet jag allt om vid det här laget. Det är det enda AIK-twitter diskuterat senaste dygnen.
2022-01-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Okej då förstår jag, har han startat någon allsvensk match 2021 eller har han enbart gjort inhopp?

Han har bara gjort inhopp än så länge, 2xDjurgården, Hammarby, Elfsborg, Östersund och Sirius... har jag för mig, men han har ju gott om tid, han fyllde som sagt 18 år rätt nyligen.

Gurra är given i startelvan, han och hela laget var ju helt katastrof men sedan tog det ju sig och han blev bättre och bättre... och sista 8 började man verkligen känna igen honom, ungefär som man kommer ihåg honom från 2015 då han var grym.

Vem som skall spela bredvid honom är mer osäkert, men det lär bli Thern om Sana spelar på kanten och Thern håller sig frisk.

Sedan finns ju faktiskt Sebban också men det är väl osäkert hur det blir med honom, hälsenan gick ju av och det är väl inte helt givet att han kan komma tillbaka från det.

Jag tror inte vi kommer försöka få in någon mer central mittfältare iaf, men en mittback till hade varit bra, 3 st är lite på gränsen... det räcker med en avstängd och en skadad för att man skall bli tvingad till att börja experimentera.
2022-01-09, 03:46
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Bejimo
Magnus Persson
Stefan Rehn
Jens Fjällström

Exemplen är många där dif-ikoner väljer pengarna före dif.

MFF var allt annat än rika när Jens Fjellström skrev på.
2022-01-09, 03:56
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:

Jones Kusi Asare?
2022-01-09, 05:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har läst att PAOK kan tänka sig 25 mille men MFF tvekar samt att PAOK har fått/ska få en ny sportchef. Denne har då sista ordet så därför dröjer det.

Hade inte förvånat mig om PAOK ger honom en chans att "visa" upp sig för att locka till potentiella intressenter. Det är inte som att Akpom och gänget varit lysande direkt.

Citat:
Djurgården: signar Edvardsen, rycker i spelare från topplag som Lazio och Athletico Madrid, och mer därtill.
AIK: "nyförvärv, vad är det?"
Bajen: saknar tränare

Vi är precis i startgroparna av övergångsfönstret, finns gott om tid för alla att förstärka inför säsongen.
2022-01-09, 06:01
Medlem
Hade velat möta edvardsen hälsa på sin smutsiga bror i Lindome forza blåvitt
2022-01-09, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Hade inte förvånat mig om PAOK ger honom en chans att "visa" upp sig för att locka till potentiella intressenter. Det är inte som att Akpom och gänget varit lysande direkt.

Vi är precis i startgroparna av övergångsfönstret, finns gott om tid för alla att förstärka inför säsongen.

Det är det de inte gör. Att agera tidigt är viktigt vid transfers. Lagen börjar träna nu i dagarna och att få in spelare sent i laget kan kosta mycket.

Djurgården behöver få in en VB och det är snarast.
2022-01-09, 09:13
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Han har bara gjort inhopp än så länge, 2xDjurgården, Hammarby, Elfsborg, Östersund och Sirius... har jag för mig, men han har ju gott om tid, han fyllde som sagt 18 år rätt nyligen.

Gurra är given i startelvan, han och hela laget var ju helt katastrof men sedan tog det ju sig och han blev bättre och bättre... och sista 8 började man verkligen känna igen honom, ungefär som man kommer ihåg honom från 2015 då han var grym.

Vem som skall spela bredvid honom är mer osäkert, men det lär bli Thern om Sana spelar på kanten och Thern håller sig frisk.

Sedan finns ju faktiskt Sebban också men det är väl osäkert hur det blir med honom, hälsenan gick ju av och det är väl inte helt givet att han kan komma tillbaka från det.

Jag tror inte vi kommer försöka få in någon mer central mittfältare iaf, men en mittback till hade varit bra, 3 st är lite på gränsen... det räcker med en avstängd och en skadad för att man skall bli tvingad till att börja experimentera.

Borde inte målvaktsposten vara Göteborgs största problem eller satsar ni på han islänningen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in