Citat:
Ursprungligen postat av
snurresprettis
Okej då förstår jag, har han startat någon allsvensk match 2021 eller har han enbart gjort inhopp?
Han har bara gjort inhopp än så länge, 2xDjurgården, Hammarby, Elfsborg, Östersund och Sirius... har jag för mig, men han har ju gott om tid, han fyllde som sagt 18 år rätt nyligen.
Gurra är given i startelvan, han och hela laget var ju helt katastrof men sedan tog det ju sig och han blev bättre och bättre... och sista 8 började man verkligen känna igen honom, ungefär som man kommer ihåg honom från 2015 då han var grym.
Vem som skall spela bredvid honom är mer osäkert, men det lär bli Thern om Sana spelar på kanten och Thern håller sig frisk.
Sedan finns ju faktiskt Sebban också men det är väl osäkert hur det blir med honom, hälsenan gick ju av och det är väl inte helt givet att han kan komma tillbaka från det.
Jag tror inte vi kommer försöka få in någon mer central mittfältare iaf, men en mittback till hade varit bra, 3 st är lite på gränsen... det räcker med en avstängd och en skadad för att man skall bli tvingad till att börja experimentera.