Citat:
Ursprungligen postat av
T--E
Interessant at det kan brukes for eksempel robotstøvsuger for å etterligne bevegelse. Problemet, tror jeg, er at helseappen teller skritt og bevegelse opp og ned som telles som etasjer. På en robotstøvsuger vil den ikke registrere skritt, men rette bevegelser før den snur retning.
Politiet har vel hentet ut rådata fra mobiltelefonen og da ser de at det ikke er skritt og at det er rette bevegelser om det er brukt robotstøvsuger.
Så ut i fra det som har kommet ut ser jeg det som lite sannsynlig at det er brukt her, men at det er gjort skritt og bevegelse som politiet sikkert kan gå tilbake i tid fra kl.10.07. På den måten kan nok politiet finne ut hvor et overfall startet.
Det finnes kanskje metoder for å forfalske reelle bevegelser, men jeg tror dette er lite sannsynlig. Jeg velger å tro på det politiet tror på, at det har vært en annen enn TH i sv4 mellom 09.14 og 10.07.
Det er linken mellom denne GM og TH politiet må finne om de skal ha noe på TH. Nå virker det som om politiet ikke finner denne og har fokus på kryptosporet for å se om de finner noe der.
Politiet sier at appen viser et fall som tilsvarer fall i en trapp og at det er et overfall.
Hvis det stemmer så har AEH båret telefonen før angrepet og på den måten gitt politiet nok til å si med sikkerhet at det ikke er TH.
Hvis det hadde vært den minste tvil rundt alibiet ville det ha vært et tema når de ville ha han varetektsfengslet, de prøvde seg med telefonen som slettet nr. de trengte mer tid til å etterforske den men ikke alibiet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Men helseappen klarer å skille mellom AEHs og en annen persons måte å bevege seg på.
Så hvis ikke politiet avslører det, så gjør appen det.
Appen vil gi et skille mellom AEH og GM og vil vise politiet så mye at de med sikkerhet kan si at TH ikke var på åstedet når aksjonen fant sted.
Fallet gir det
Den vil også fortelle en del om status på åstedet under aksjonen.
Hvis GM har beveget seg rolig så har nok AEH vært livløs, han hadde nok måtte ha sloss ellers, eller brutt opp en dør.
Hvis angrepet startet med et fall i en trapp så vil appen også vise når hun kom til etasjen, kanskje om hun har åpnet og sluppet inn GM også.
Hvis hun har blitt tatt fra toalettet etter et fall ned en trapp så må det være fra 2.
Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
Tråden blir bare mer og mer latterlig.
Den blir utolig kjedelig når skrullinger som er her dag og natt får lov til å dominere tråden.
Det blir mye rart når man har bestemt seg for å få andre til å tro at den skyldige er TH, selv om brikkene er umulige å sette sammen. Ikke bare fantasifullt, men det er noe deseprat over det. Faktisk er det litt mistenkelig.
Stemmeforvrenging og robotstøvsuger. Herregud! , hva blir det neste ?
Det er når de samme kaller folk for TT og prøver og skape et skille mellom de smarte, seg selv, og de dumme, TT, at det blir for mye for meg.
Da må du ha mer og komme med enn støvsuger.
Når det blir så dumt over 4000 innlegg så tar du for stor plass, du tar plassen til andre.
Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
12-stegsprogrammet ja. Det har jeg også tenkt på. TH har nevnt foreningen i avhør og sto på for å få det han sa om foreningen fjernet fordi det ville de ikke like. Litt rart. Lurer på hva det er med den foreningen.
Nettopp!
Vi har ikke hørt så mye om en misfornøyd AEH utenom den foreningen og det er veldig forenlig med AA.
Selvfølgelig helt feil å male et bilde av forholdene i familien basert på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Hvem mener du har utført drapet. Ingen interesse for løsepenger utenom de th kastet ut i desperasjon da han ble mistenkt og kidnappingshypotesen stod for fall.
Det er faktisk forenlig med en ekte kidnapping.
Hvis det er en ekte så ville selvfølgelig GM overvåke S4 for å se om politiet kommer, når intetanende naboer forstod det så gjør nok en overvåkende GM det også.
At han gikk etter penger senere kan komme av at politiet gjennom å offentliggjøre saken sa at de var uten spor etter GM og at han kunne prøve seg på ny.
Husk at han har unik kunnskap som identifiserer han som rett GM
Han kan bruke dette til å presse til seg penger.
Vasking og rigging av åstedet kan også være forenlig med en ekte kidnapping.
Det kan være at GM har hatt en plan hele tiden om å drepe AEH for å lure til seg penger av TH.
De vil kunne lure TH med vasking og rigging men ikke politiet.
Riggingen kan være for å lure TH til å tro at hun lever.