Citat:
Ursprungligen postat av
ZOrro18790
Har inte trott att CL haft något med mordet att göra har ändrat mig,han är nog inte helt oskyldig,men att en annan person dödade henne,har hela tiden haft pilot som gärningsman, hon hade oturen att gå ifrån precipen att inte hoppa in i okända bilar, dröjde nog inte länge förrän det börjades kladda i baksätet,hon fick nog sa ifrån, jag förstår inte hur man kan leva med sig själv efter att ha gjort nåt sånt här.
Håller inte alls med, ang att hon skulle åkt med någon hon inte kände frivilligt.
Pga att:
Helena hade inte långt hem.
Det var varmt o skönt o ljust ute.
Hon ville promenera enl samtalet med UA.
Mkt folk i rörelse överallt.
Helena var inte kraftigt berusad.. snarare mer nykter.
Var hon desperat behov av skjuts så skulle hon bett BW som hon talat med utanför stadt. Till honom sade hon att hun skulle promenera.
Så om Helena ändrat sej så vore det nog troligast pga att hon blev erbjuden av någon hon kände och fick tillfälle att umgås/prata med i samband med skjutsen, inte för att hon hade behov av att bli körd hem.
Det är min uppfattning, samt att jag tror hon klev in i en bil i ganska direkt anslutning till stadt. Och ja, jag bortser från brovittnet och hundtanten, Har haft den här uppfattningen sedan jag började posta här. Men självklart har jag fel. CL övermannade henne och............... 🤔