Citat:
Ursprungligen postat av
vackrahav100
Nej jag är från Stockholm, men har en del norrländska rötter. Kolla vad sossarna var på 50-talet. Då kanske SD får idioterna i S idag att ta sitt förnuft till fånga. Men det är mer komplicerat än så, jag vet. marxismens spöke ligger i det partiet. Trotskys spöke? Men jag tycker det är synd att dom gör varandra till antagonister. Skit i det politiska spelet. Skydda bara vårt land och vårt folk.
Och dom tycker väl jag är extrem eller nåt, men direktdemokrati tycker jag att vi alla kan enas kring.
Du kan inte applicera vad sossarna var på 50 talet på dagens sossar. Du måste faktiskt navigera dig utifrån nutid och idag är sossarna inget annat än karriärplattform för diverse extremister, jihadister därbland.
Hur kan man ens överväga ett samarbete med dessa efter allt som varit de senaste 10 åren. Det är som allt sinnssjukt och direkt landsförstörande de sysslat med helt plötsligt inte hänt. Det är ett så vidrigt parti idag, ett parti av kriminella för kriminella. En korrupt junta, som enbart aspirerar efter makt. Lögnaktiga ohederliga kräk som prioriterar diverse lyckosökare från långtbortistan framför sin egen befolkning. Skulle SD samarbeta med dessa är jag helt färdig med SD för alltid.