2021-12-25, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Enligt min mosters syster som festat med honom några gånger ska han varit ungefär precis så sjuk som man tror men, det ska även ha gått att ha normala diskussioner med honom också.

Din mosters syster är antingen din mamma eller en annan moster vettu😄
Citera
2021-12-25, 09:18
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Din mosters syster är antingen din mamma eller en annan moster vettu😄
Ingifta moster* då
Citera
2021-12-26, 00:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag är i en unik position att både dela en del av hans förmodade erfarenheter och finna dem lustiga. Så elak är jag. Just det där med gradera sin irritation, smärt, glädje vad fan som på en tiogradig skala med jobbig psykolog försöker få kontakt med damp-barn som inte alls vill vara där-röst är så jäkla klockrent

Man svarar som damp-barn i situationen: "Innan du bad mig gradera min frustration med den rösten var den en tvåa men nu blev den åttakommafem."
Sebastians nya svaga blida röst påminner om Tuula, kanske har regerdierat till henne genom rätta medicinen

Nu sa ju visserligen Sebastian att han hade varit på en rättegång (kanske sin egen?) där åklagaren talade med den här rösten, så det säger väl något om det omhändertagande svenskt rättsväsendet när åtalade förväntas komma gradera sannolikheten för att den egna berättelse kommer frias eller fällas
Senast redigerad av Enmansdemo 2021-12-26 kl. 01:11.
Citera
2021-12-30, 21:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, det är han dessvärre.
Visste att han blev väldigt sjuk för några år sedan och nu befann sig på ett gruppboende men att det var så här illa... Han låter så svag. All skärpa är helt borta.

De kan även ha kört ECT på honom.
Tragiskt som sagt.

Varför skulle de ’kört ECT på honom’ och menar du att det märks på honom? Hur i så fall? Det var mina frågor.
Citera
2022-01-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kan du ge exempel på oneliners? du överhört när han är otrevlig, för detta går ju inte ihop med bilden av den nye Sebastian som är oförarglig i videos, därav är vi väldigt nyfikna på hur han formulerar sig när han gnäller med sin nya svaga röst!.

För mig låter det som att han kanske varit & handlat vid tidpunkter där han varit omedicinerad? för att personalen ska testa hur han interagerar med folk på låga doser?
Har själv hört o sett hans buttra beteende i butiker, men har också sett honom uppträda vänligt o normalt.Han är flexibel, eller lynnig i sitt uppträdande..
vet inget om hans medicinering, men så kan det vara att han vägrar ta sin medicin, el att de testar olika doseringar.
Nu har han inte synts till under hela december, ingen verkar ha sett honom.
Den andra personen i hans boende har tagot sina promenader innan julen,
men det kan vara så att coronaviruset
håller Sebastian inomhus, han var ju rädd om sig själv,
han anade faror i salta sillar och sovplatsen på logen, så antar han borde bli livrädd för coronasmittan också.
Vi får hoppas han blir fint omskött på sitt boende och att han får rätt dosering
så han snart vågar ta en promenad i området.
Citera
2022-02-02, 20:44
Medlem
Krakatoas avatar
En timme och tjugo minuter med Sebbe:

https://www.bitchute.com/video/91Oec9XWPFsK/

Härligt!
Citera
2022-03-09, 14:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Härligt!
Hade hoppats på en timme och tjugo minuter med Sebbe år 2022
Citera
2022-03-09, 16:27
Medlem
Citat:

Härligt!
Tycker det e märkligt att TV 4 aldrig fick någon kritik för att dom lät honom vara med
Citera
2022-03-11, 23:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Tycker det e märkligt att TV 4 aldrig fick någon kritik för att dom lät honom vara med

Det håller jag med om. Visst var han med i Farmen först innan detta? I så fall förstår jag inte castigen, hur man valde att ta in honom igen.

Men ur ett rent objektivt, betraktande perspektiv så är det här ju helt makalöst!
Citera
2022-03-12, 00:53
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Visst var han med i Farmen först innan detta?

Jaja, så klart. Jag citerar mig själv.
Det vet jag ju att han var och tråden heter ju "Farmen-diktatorn...."

Jag skyller på öl.

https://www.youtube.com/watch?v=2vqxxGCJcwQ

Fan, det var redan 2003, snart 20 år sedan alltså man såg denne man på tv
Citera
2022-03-12, 08:21
Medlem
DeValeras avatar
Han var fullkomligt fantastiskt i Farmen. Ett rent geni när det gäller realitysåpa-underhållning.
Citera
2022-08-28, 13:00
Medlem
Olegskis avatar
Någon som vet om Torsten Klang är med oss idag? Han var ju med i Afrika avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in