2022-01-04, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Jag tror att du kollat för mycket action filmer tyvärr… det krävs inte några miljoner som det pratas om i media. Allt som krävs är någon med lite deg, en anledning och ett något/någon sätt att göra det på.
Så det var inte Lamouri & co som satte ett pris på Einars huvud, och man kompenserade inte jätten i dalen för den kapitalförstöring som mordet innebar?
Citera
2022-01-04, 02:15
Medlem
Tack för svar och inspel enbruntomat!
Citera
2022-01-04, 02:40
Medlem
Citat:
Det hade det kunnat vara men det är inte motivet vågar jag nästan lova

enbruntomat har du någon info på vilken gruppering som gick på E vid nosh and chow även om det inte har med det här att göra. Och stämmer att Z.E har hotbild efter den kvällen?

Fick sebastjan i dp några pengar då han pratade ju med de i telefon precis innan och han verkar ju vilja tjäna pengar på alla sätt som går och om dp goa einar borde ju han vara lika skyldig som dumle? Om de pratade innan kanske de erbjöd einar skydd mot betalning vilket einar inte gick med på då det ryktas att han köpt skydd innan och det inte har gått så bra. När einar tackade nej casha de in på ett annat sätt istället. Det här är en teori bara med olika rykten.

Tillexempel sebastjan följer ju fortfarande einar, einars mamma, adel, ze och adels vänner amir kurda och fler. de följer även han, skumt iaf
Citera
2022-01-04, 03:40
Medlem
Citat:
Det hade det kunnat vara men det är inte motivet vågar jag nästan lova

Tack för bra info! Har ett par frågor!

1. Är skyttarna någon av de som tråden är inne på? Dvs Rash1di eller Scar?

2. Var Sebastjan och resten av DP med på det hela eller har D agerat helt på eget bevåg?

3. Tror du att A kommer att hämnas mot D?

4. Dem som betalade för mordet är det "ledarna" från vårby?
Citera
2022-01-04, 06:29
Medlem
Hur kan alla tro på det enbruntomat skriver utan att han lägger något slags bevis på vad som hänt?
Det som snubben skriver kan ju vem som helst hitta på..

Känns knas, eller så har de varit
Så mkt troll i tråden så man får svårt lita på folk…
Citera
2022-01-04, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Hur kan alla tro på det enbruntomat skriver utan att han lägger något slags bevis på vad som hänt?
Det som snubben skriver kan ju vem som helst hitta på..

Känns knas, eller så har de varit
Så mkt troll i tråden så man får svårt lita på folk…
Jag tror inte blint på någon men varför inte höra vad han har att säga? Sen får var och en bilda sig sin egen uppfattning.
EDIT: Vissa har ju en historik som gör att de börjar på minus, den som har postat trovärdig info tidigare står på plus. Denna användare har inte sagt något förut så det blir ett oskrivet blad och startar på +-0. Hen har haft kontot sedan 2013 utan att trolla med det i a f.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-01-04 kl. 09:04.
Citera
2022-01-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Jag tror inte blint på någon men varför inte höra vad han har att säga? Sen får var och en bilda sig sin egen uppfattning.
EDIT: Vissa har ju en historik som gör att de börjar på minus, den som har postat trovärdig info tidigare står på plus. Denna användare har inte sagt något förut så det blir ett oskrivet blad och startar på +-0. Hen har haft kontot sedan 2013 utan att trolla med det i a f.

Känns bara som att anledningen till frågorna är för att han ska kunna leverera hyfsade svar.. att de skulle bli för avancerat att skriva en hel ”berättelse”

Men jag kan ha fel, han styrker ju min teori om att Vårby/dalen är ”anstiftare” så borde ju inte klaga.. samtidigt så känns det som att han får 100 bakk på allt han säger och ingen frågasätter..
Citera
2022-01-04, 09:54
Medlem
Citat:
A förstår det nu och har skulkänslor eftersom han tar på sig skulden. Han har 0 med mordet att göra och han älskade E som en bror. Han var naiv och därav så är det nu beef mellan dem(A&D).

Adel älskade Einar ... men någon här på flashback skrev att enligt encro-konversation så hade Adel inget emot att E kidnappades och bad sedan att få bilderna därifrån. Hur går detta ihop?
Citera
2022-01-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aroobo
Adel älskade Einar ... men någon här på flashback skrev att enligt encro-konversation så hade Adel inget emot att E kidnappades och bad sedan att få bilderna därifrån. Hur går detta ihop?

ett spel för att få bilderna
Citera
2022-01-04, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Känns bara som att anledningen till frågorna är för att han ska kunna leverera hyfsade svar.. att de skulle bli för avancerat att skriva en hel ”berättelse”

Men jag kan ha fel, han styrker ju min teori om att Vårby/dalen är ”anstiftare” så borde ju inte klaga.. samtidigt så känns det som att han får 100 bakk på allt han säger och ingen frågasätter..

Intressant detta. Känns lite som postkodmiljonären. Snart kommer väl Sjöberg in i tråden och börjar skänka bort bilar.

Citera
2022-01-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Intressant detta. Känns lite som postkodmiljonären. Snart kommer väl Sjöberg in i tråden och börjar skänka bort bilar.

Satsar allt på nummer 2
Citera
2022-01-04, 11:43
Medlem
Ponkers avatar
Ska vi genast börja hacka och ifrågasätta en persons trovärdighet så kommer ju folk som möjligtvis besitter info gällande mordet absolut inte vilja komma hit..
Vi bör ge ”enbruntomat” en chans och lyssna på vad denne har att säga, hittills tycker jag informationen från ebt inte varit så värst tvivelaktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in