2022-01-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej Nulb!

Tyvärr får vi inte delge den information av sekretess, samt enligt reglerna för flashback!

Bästa hälsningar

William Göttsche

Då var vi tillbaka på ruta ett då.

För den oinsatte som läser detta kan jag däremot poängtera att så fungerar inte sekretess inom svensk rätt. Inte heller ser jag hur Flashbacks regelverk skulle förhindra ett bolag att berätta varför de inte har F-skatt eller varför en svensk myndighet fattat ett felaktigt beslut. Sammantaget blir det hela, föga förvånande, rent trams.
Citera
2022-01-03, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Herrejävlar...

Det intressanta är att det som avskräcker mest inte är omdömena från kunderna utan svaren från företaget.

Hej!

Vi är tydliga med vad som gäller när kunder skriver falskt om vad som egentligen försiggår, viktigt att man förstår att även en konsument är ansvarig byggherre på sitt projekt som företaget ägare genom ett avtal, att försätta sig själv eller företaget i en dålig situation för att man vill undvika att betala kommer
inte ett företag att acceptera!

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Då var vi tillbaka på ruta ett då.

För den oinsatte som läser detta kan jag däremot poängtera att så fungerar inte sekretess inom svensk rätt. Inte heller ser jag hur Flashbacks regelverk skulle förhindra ett bolag att berätta varför de inte har F-skatt eller varför en svensk myndighet fattat ett felaktigt beslut. Sammantaget blir det hela, föga förvånande, rent trams.

Hej Nulb!

Tyvärr inte, det är enligt reglerna för flashback och mot vår ägare sekretess, detta är något personligt som inte har med varken företaget eller någon annan för deras vetskap!

Vi önskar att vi kunde berätta mer, har du frågor får du gärna ringa företaget.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Firman verkar inte ens vilja skryta med sina "refererensobjekt"...

https://gottscheentreprenad.se/tidigare-projekt/

Hej Happyjoy!

Fliken är nyligen tillagd, det kommer inom kort, besök gärna vår insta för fler bilder!

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 20:38
Medlem
Citat:
Hej Nulb!

Tyvärr inte, det är enligt reglerna för flashback och mot vår ägare sekretess, detta är något personligt som inte har med varken företaget eller någon annan för deras vetskap!

Vi önskar att vi kunde berätta mer, har du frågor får du gärna ringa företaget.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Att ägaren inte vill dela med sig av den informationen har jag full förståelse för. Det betyder däremot inte att han inte kan dela med sig av informationen med en luddig hänvisning till ”sekretess och GDPR”. Som sagt, inte särskilt förtroendeingivande och gör att vågskålen väger över till att Skatteverkets bedömning nog var korrekt.
Citera
2022-01-03, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Tomma länkar där men "Samarbetspartners" fungerar. Är det dessa som de har förlorat i Tingsrätten emot?

Hej Eric!

Vad vi kan se så funkar alla länkarna och flikar, hemsidan är nyligen uppdaterad så ser du några fel eller om det inte funkar med klicken skriv gärna vilka det laggar på så tar vi detta med IT.

Tack på förhand

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 20:39
Bannlyst
Citat:
Att ägaren inte vill dela med sig av den informationen har jag full förståelse för. Det betyder däremot inte att han inte kan dela med sig av informationen med en luddig hänvisning till ”sekretess och GDPR”. Som sagt, inte särskilt förtroendeingivande och gör att vågskålen väger över till att Skatteverkets bedömning nog var korrekt.

Hej Nulb!

Tyvärr hänger allt samman där av sekretessen, om du har frågor får du som sagt gärna ringa oss så kan vi berätta mer!

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 20:44
Medlem
Citat:
Hej Nulb!

Tyvärr hänger allt samman där av sekretessen, om du har frågor får du som sagt gärna ringa oss så kan vi berätta mer!

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Enligt svensk lag finns det inga som helst hinder att som part i ett ärende hos en svensk myndighet berätta om processen för utomstående. Att du/ni inte vill göra det är något annat. Vilket talar för att mjölet i påsen kanske inte är helt rent.

Tillägg: Undantag finns naturligtvis exempelvis i brottsprocess där man förlagts med yppandeförbud, men någon sådan situation är inte aktuell i vårt fall.
Senast redigerad av Nulb 2022-01-03 kl. 20:47. Anledning: Tillägg
Citera
2022-01-03, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjindarn
Även jag har träffat på den skojaren som försökte sälja in sina tjänster, valde annan då jag fick en känsla av att något inte stod rätt till. Komplicerade delmoment i det tilltänkta projektet beskrevs som en barnlek osv "inga problem".

Verkade initialt vara en bra grabb men skönt att ha duckat den huvudvärken, framförallt när den här tråden dyker upp.

Jag ser även att han lagt ut bild(er?) på sociala medier med syftet att få det att se ut som att det är hans firma som gör arbetet när så inte är fallet.

Undvik.

Hej Tjindarn!

Vilka bilder hänvisar du till och vad är det för jobb som vi lämnat pris på ?

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 20:58
Bannlyst
Citat:
Enligt svensk lag finns det inga som helst hinder att som part i ett ärende hos en svensk myndighet berätta om processen för utomstående. Att du/ni inte vill göra det är något annat. Vilket talar för att mjölet i påsen kanske inte är helt rent.

Tillägg: Undantag finns naturligtvis exempelvis i brottsprocess där man förlagts med yppandeförbud, men någon sådan situation är inte aktuell i vårt fall.

Hej Nulb!

Tyvärr är det av personliga skäl, jag kan tyvärr inte yttra mig om detta mer, det är redan sagt för mycket, det är inget brottsmål utan personligaskäl!

Ring oss så berättar vi mer.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Hahahahahaha vilken jävla dåre och pajas du är som går in här och försöker rentvå dig. Hoppas denna tråd blir det första man får upp när man googlar på ditt pissblufföretag.

Hej Sec!

Då behöver du nog googla på oss igen, flashback kommer på sida 3 på google.

Håll dig till sanningen.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 21:06
Medlem
Citat:
Hej JockeJon!

Det kan vi inte påstå, våra anställda får det dom behöver för att göra sitt jobb!

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Ändå så tror du att det kan vara en fd anställd som vill smutskasta dig. hm..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in