2022-01-03, 14:22
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Kalla kommer naturligtvis att göra jäätesucce i samma lopp.
Kalla,som aldrig gillar tre mil.
Kalla som saknar all form av..form.
Kommer gå jättebra serru.

Guld eller silver?
Kalla? vem fan vill ha Kalla i OS? inte jag iaf, men Hagström är inget alternativ för platsen, bättre ta en distansåkare till distansplatsen. hagström orkar aldrig mer än 2 km.
Citera
Medlem
Äckligt hur FIS hatar fristilsåkning. Bara ett fristilslopp i distans och det är en masstart.
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Kalla är en given stafettåkare hon gör inte bort sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Fossesholm verkar däremot fullständigt under isen i klassiskt. Slående att det är en svenska (Hagström) som är fram och kollar med henne. Påminner om när Weng räknade fel i Ruka och Ida var den som tröstade efteråt.

Även om hon är sämre i klassiskt, har alltid varit, så är hon MYCKET sämre i år. Det som är oroande är ju att hon inte orkar i fristil heller. Jag vet inte om hon är uttagen till OL men jag skulle nog lämna henne hemma så hon får rätsida och inte går bort sig. Hon var okej i fristil i inledningen av säsongen men skutan är på väg åt fel håll.
Citera
2022-01-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ebba borde träna hjärnan mer än skidåkning i framtiden. Hon kör så ointelligent att det gör ont att se på. De andra läser henne så lätt så lätt.
Det är nog du som är ointelligent eller också har du svårt att ta till dig fakta.
Du har varit med i flera år och borde ha lärt dig men icke.
Tragiskt.
Citera
2022-01-03, 14:25
Medlem
Calle har gjort två fina tävlingar på slutet. Spännande att se om han fortsatt kan hänga med typ bland de 10-15 främsta.
Citera
2022-01-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Äckligt hur FIS hatar fristilsåkning. Bara ett fristilslopp i distans och det är en masstart.
Final Climb är också fristil.
Citera
2022-01-03, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Kalla? vem fan vill ha Kalla i OS? inte jag iaf, men Hagström är inget alternativ för platsen, bättre ta en distansåkare till distansplatsen. hagström orkar aldrig mer än 2 km.

Naturligtvis.
Nu var det den märkliga frågeställningen att Hagström var tvungen att åka tremil istället för Kalla jag svarade på.
Hagström skall självfallet inte åka tremil eller något annat distanslopp.
Det skall f-n i mig inte Charlotte Kalla göra heller.,av omtanken om henne om inte annat.

Hon skall föreställa närmast formtoppad här i TdS och skall visa att hon har i Peking att göra.
Istället halkar hon runt på placeringar runt 15-17 och värre.

F-n när alla andra är med och formtoppade i OS så fixar ju inte Kalla topp 25 ens en gång ju.
Hon har tyvärr inget att göra i OS..och detta säger jag som ett stort och mångårigt fan till Sveriges bästa längdåkerska genom tiderna..Charlotte Marina Kalla.
Citera
2022-01-03, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Kalla är en given stafettåkare hon gör inte bort sig.

Vilken sträcka ser du henne som given på?
Citera
2022-01-03, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Final Climb är också fristil.
Men där spelar ju tekniken knappt nån roll, bara du är liten och har bra form typ.
Citera
2022-01-03, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Men där spelar ju tekniken knappt nån roll, bara du är liten och har bra form typ.
Det hade i och för sig varit kul om Final Climb varit i klassiskt.
Citera
2022-01-03, 14:32
Avslutad
Vilka kanaler sänder TDS idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här