Citat:
Ursprungligen postat av
pudellus
Vet man varför han var på flygplatsen i flera timmar? Sedan läkarbesöket, men vad innebär egentligen "46 minuter"? Om det var den tiden läkarbesöket pågick är det en relativt lång tid.
Kan det ha funnits misstankar om att han inte var mentalt tillräknelig och att man pga det inte ville tillåta flygresan? Hade han då protesterat hade det kunnat vara en grund för att omhänderta honom.
Han sprang mot ett stängsel men ingen såg om han verkligen klättrade över det?
Ingen vet med säkerhet varför han var på flygplatsen ganska många timmar i förväg.
En orsak antar jag var att han skulle besöka flygplatsläkaren. 46 minuter är från då vi ser honom komma gående i flygplatsterminalen med sitt bagage tills han springer iväg i en rasande fart. Hur länge besöket var hos dr Kostov är det ingen som vet. LM kan ju ev. fått sitta och vänta i väntrummet?
Vet inte om LM var fullt mentalt tillräknelig. När han lugnt kommer gående och frågar en tjej var flygplatsläkaren höll till verkar han i a f fullt normal. Fast han betedde sig mycket märkligt under sin vistelse där. Istället för att ha en trevlig semester så gick den försvunne runt och ideligen muckade gräl med folk. Jag har i a f sett videoklipp där man kan se på långt håll hur han börjar att klättra över det höga staket. Han syns ganska bra med tanke på att han bar en gul t-shirt. Nu kommer jag inte ihåg om det finns något videoklipp när han är på andra sidan i solrosfältet.