2021-12-31, 10:26
Medlem
Håkan är - och skall fortsätta att vara - en av flera PITA för den stackars svenska Regimen.
Jag tror inte att han kommer att ge upp, sitt tålmodiga arbete med att försöka upplysa hugade lyssnare om tillståndet i Riket!!
Citera
2021-12-31, 10:36
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Håkan är - och skall fortsätta att vara - en av flera PITA för den stackars svenska Regimen.
Jag tror inte att han kommer att ge upp, sitt tålmodiga arbete med att försöka upplysa hugade lyssnare om tillståndet i Riket!!

Han tror på fullt allvar att han är en nagel i ögat på makten vilket jag tycker är otroligt komiskt.
En liten kanal på youtube med några tusen visningar är försvinnande i mängden, endast hans troende fans samt de som följer pga den tragiska komiken som uppstår kollar på klippen.
Citera
2021-12-31, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Han tror på fullt allvar att han är en nagel i ögat på makten vilket jag tycker är otroligt komiskt.
En liten kanal på youtube med några tusen visningar är försvinnande i mängden, endast hans troende fans samt de som följer pga den tragiska komiken som uppstår kollar på klippen.

Men säpo har ju haft helikopter span på hans lya, han upptäckte det när han gjorde video med strålningsmätare.. och de har förstört hans dator och beslagtagit båten som inte var hans egen.
Fylleslagsmå.. jag mena de 5 som angrep honom och själva hamnade på sjukhuset var Betalda lakejer åt staten 😄
Citera
2021-12-31, 13:46
Medlem
https://youtu.be/oorPvS0jsdY

Mellandagarna är över och vår ledare har bytt kläder
Citera
2021-12-31, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
https://youtu.be/oorPvS0jsdY

Mellandagarna är över och vår ledare har bytt kläder
"Flyktingar finns inte". Är mannen retarderad?
Citera
2021-12-31, 14:20
Medlem
Citat:

Ja, men det är ju sant. Har du glömt när SÄPO, Stefan Löfven och Morgan Johansson personligen dirigerade en kommandoräd mot Håkan där de beslagtog Håkans Schrödinger-båt, en båt som både är hans båt men samtidigt inte är det?
Citera
2021-12-31, 14:32
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
* Röjdykare
* officer
* sjökapten
* pilot
* Sveriges främsta expert på gaser
* drivit någon form av videoföretag i USA med utrustning för 20 miljoner.
* utbildad civilekonom
* studerat juridik
* arbetat i svensk underrättelsetjänst
* slagit ihjäl personer
* har 5grams guldtackor som väger 50gram
* har betalat över 70 miljoner i skatt.
* känner Bert Karlsson sedan länge
* ordförande i moderata ungdomsförbundet, hoppade av när han träffade Carl Bildt
* paddlat kanot i svenska ungdomslandslaget.
* dykt på estonia
* yrkesmusiker
* slogs mot 5 marockaner själv, 4 hamnade på sjukhus.

Äger en segelbåt som inte är hans segelbåt.
Citera
2021-12-31, 14:41
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Snarare en VAGEL PÅ ÖGAT! "Obekväm för makten", kallar han sig. Ja, de skruvar sig säkert oroligt nu och med darr håller "makten" (vad det nu är) upp sina champagneglas.
Citera
2022-01-02, 02:15
Medlem
Fyllot och piloten medvurst säger i en video,,,,
Vad vet jag,
Ja THAT sums it all up
Han har fan inte koll på någonting
Det enda han söker som den swishhora han är, är pengar från lobotomerade lärjungar till billigt rödtjut och sunkig pizza av någon av de 20 pizzeriaägare han känner.
Dessutom får inte alla gå till valurnorna i september detta år, det händer igen, det som hänt förut.
Vilken jävla SOPA han är 🤮
Citera
2022-01-02, 09:29
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nytt, "tufft" intro!

Ny myndighet öppnar idag

https://www.youtube.com/watch?v=5t_ti1GerL4

Om det nya Institutet för mänskliga rättigheter som placerats i Lund. Ja, någonstans ska man ju göra av alla nybakade kvinnliga jurister med höga ideal, s.k. "vet-bästers"...

Edit: Tror han har en "bobba" i höger näsborre, minsann...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2022-01-02 kl. 09:33.
Citera
2022-01-02, 10:44
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nytt, "tufft" intro!

Ny myndighet öppnar idag

Om det nya Institutet för mänskliga rättigheter som placerats i Lund. Ja, någonstans ska man ju göra av alla nybakade kvinnliga jurister med höga ideal, s.k. "vet-bästers"...

Ja där verkar bestämt sitta en fladdermus i grottan.
Brukar inte nyhetsankare kolla sig i spegeln innan de ska nå ut till världen?
Har svårt att se Claes Elfsberg sitta o fladdra med en buse i näsan.
Citera
2022-01-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nytt, "tufft" intro!

Ny myndighet öppnar idag

Kul att han försöker vrida det till att de bara ska se efter invandrares rättigheter. Han glömde rättigheter som "människor ska ha rätt att säga vad de tycker" vilket borde ligga han varmt om hjärtat då makten blir obekväma när han högläser från friatider..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in