2021-12-26, 02:37
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hur firade herr Blom julen? Måste har varit med god mat och en massa alkohol. Han håller väl på och äter julmat ända fram till tjugondag Knut.
Citera
2021-12-26, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Edward är duktig på att hålla låda, men jisses vad tomat-röd han är i nyllet.

Anmärkningsvärt stor skillnad på Edwards instafoton och YouTube-framträdanden. Misstänker att han retuscherar sina foton ibland.
Ja han har en högröd ton mest hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Vomitcomet
Hans kavajer verkar ständigt kämpa med att hålla översta knappen knäppt. Antar att han så sakteliga och ständigt ökar i vikt och omfång snarare än att kavajerna krymper.
Ofta håller han även på och fipplar med flugor eller slipsar som nog har svårt att hållas på rätt plats då gränsen mellan haka och hals sedan länge är försvunnen.
Hans utstyrslar gör att han ofta ser väldigt obekväm ut vilket förstärker de lite sämre intrycken av hans rondör.
Hade jag haft motsvarande kroppshydda hade jag nog burit kaftan.

Tycker han borde låta sy upp några kostymer som passar hans storlek för dagen. Sen kanske han borde sluta gå upp i vikt. Mer hälsosamt för kroppen och för ekonomin.

Men han är storartad. Det går inte att förneka.
Citera
2021-12-27, 16:52
Medlem
Edward har varit osynlig i teve ett tag. Har han gjort något olämpligt som gjort att han hamnat utanför strålkastarljuset?
Citera
2021-12-27, 18:53
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Edward har varit osynlig i teve ett tag. Har han gjort något olämpligt som gjort att han hamnat utanför strålkastarljuset?

Han har isolerat sig pga extrem rädsla för Covid. Går han utanför sitt hem bär han gasmask.
Citera
2021-12-27, 19:56
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Nej, se bara på Uffe Larsson. Han var tjock och rolig, sedan blev han smal, tråkig och död.

”Ulf Larsson har under det senaste året gått från 124 kilo till 74 kilo.
Ulf Larssons viktnedgång det senaste året har haft en mycket mörk baksida.
Hans vänner har slutat höra av sig till honom på grund av bantningen.
- De har övergivit mig, de säger att de inte känner igen mig längre.”

https://www.expressen.se/noje/mina-vanner-overger-mig/

Som så många andra kändisar (och ickekändisar också för den delen) gick han från att vara en ohälsosamma (men gladlynt) tjockis till att de ut som något som staplade ut från Bergen Belsen 1945.

Edit: På tal om Bergen Belsen. Jag får ibland lite judiska vibbar av Blom. Bekväm, på gränsen till lat, och vill helst att pengarna ska rulla in utan prestation. Han skyr allt fysiskt arbete och är dessutom extremt neurotisk. Trots det kan jag inte låta bli att gilla honom!
Senast redigerad av Don.C 2021-12-27 kl. 20:01.
Citera
2021-12-27, 20:02
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hur firade herr Blom julen? Måste har varit med god mat och en massa alkohol. Han håller väl på och äter julmat ända fram till tjugondag Knut.

Jodu han har smörjt kråset ordentligt med alla läckerheter som finns med allehanda gåvor från
krögare och butiksägare i Östermalmshallen. Samt en hel del pilsner som en annan knappt
hört talas om. Han kan sätta igång och kröka tidig morgon/förmiddag vad jag sett på Instagram.
Citera
2021-12-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Som så många andra kändisar (och ickekändisar också för den delen) gick han från att vara en ohälsosamma (men gladlynt) tjockis till att de ut som något som staplade ut från Bergen Belsen 1945.

Edit: På tal om Bergen Belsen. Jag får ibland lite judiska vibbar av Blom. Bekväm, på gränsen till lat, och vill helst att pengarna ska rulla in utan prestation. Han skyr allt fysiskt arbete och är dessutom extremt neurotisk. Trots det kan jag inte låta bli att gilla honom!
Nej. Han är bara fet.
Citera
2021-12-27, 22:07
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Nej. Han är bara fet.

Och full.
Citera
2021-12-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Och full.
Och ful!.

En ocharmigare person har jag nog aldrig sett. Tyvärr. Han har fula skor, för hans feta fötter är för stora för att ha skor som passar hans gubbstil. Hans fula fittskägg är fult. Hans jewfro är ännu fulare. Hur lyckas man få det utan att vara semit? Har mamman hans vänstrat med någon semit under någon utbytesdag mellan katolska kyrkan och synagonan i Stockhiolm? Hans röst är somen italiensk kastratsångare från 1300-talaet. Inte undra på att han var oskuld långt över 40 år!
Citera
2021-12-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja han har en högröd ton mest hela tiden.

Tycker han borde låta sy upp några kostymer som passar hans storlek för dagen. Sen kanske han borde sluta gå upp i vikt. Mer hälsosamt för kroppen och för ekonomin.

Ja, jag tänker detsamma, han behöver skräddade kavajer. Tror jag läst att de kan sys med nåt som kanske kalls "kil" alt. ryggkil, har man bla på hyrkläder så de relativt enkelt kan justeras storleksmässigt.
Citera
2021-12-28, 12:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Saknar tv programmet ” När och fjärran ” som han var med i för några år sedan när programmet gjorde comeback. Produktionen lyckades alltid skicka iväg honom och hans familj till de varmaste ställen och där gick han omkring i sin tjocka bomullskavaj och svettades som en gris !

Nä, mycket bakfylla så här under julledigheten. 1 kg smält ost kanske?
Citera
2021-12-28, 12:43
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Jag får ibland lite judiska vibbar av Blom. Bekväm, på gränsen till lat, och vill helst att pengarna ska rulla in utan prestation. Han skyr allt fysiskt arbete och är dessutom extremt neurotisk. Trots det kan jag inte låta bli att gilla honom!

Visst, judiskheten finns där.

Självcentrerad, lättkränkt och månglare ut i fingerspetsarna.

Edward slår mynt av allt han kan komma på. Ölglas, memno-hälsningar, instagram-samarbeten, föredrag..Allt han köper ska vara rabatterat eller gratis.

Påminner lite om Gene Simmons i KISS som sålt ut sitt varumärke in absurdum.

Det som fascinerar med Edward är hans udda utseende och även udda livsstil.

På de senaste insta-fotona syns tydligt att Edward har tappat kontrollen.
Han har inga begränsningar och tycks köra sitt ätande och drickande ända in i kaklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in