2021-12-26, 09:36
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
De skulle väl bygga ut Ersta Sjukhus? KS ligger inte på Södermalm där fröken Gardell bor...

Så kan det mycket väl vara, min Stockholmsgeografi som är kass
Citera
2021-12-26, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
För mig är det Anna Book utan konkurrens..

Hur kan hon vara överskattad. Lägre "skattad" svensk får man leta efter. Random städare har högre status.
Citera
2021-12-26, 09:43
Medlem
Mina bidrag:
Carl Bildt
Mia Skäringer
Henrik Larsson

Underskattade:
Fredrik Reinfeldt
Peter Dalle
Fredrik Ljungberg
Citera
2021-12-26, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Finns en uppsjö av alternativ, däribland:

Greta Thunberg - En rabiat tonåring med extrem hybris och obefintlig kunskap.

Håkan Hellström - Hur man med den "sångrösten" fylla Ullevi är ett mysterium.

Carl XVI Gustaf - Säkerligen hyvens som person, men vad fyller hans "yrkesroll för funktion utan politiska maktbefogenheter?

Özz Nujen - Vad är han ens känd för?

Olof Palme - Usel statsminister som såg till att Sverige i rekordfart tappade i ekonomiskt välmående under 70-talet och banade dessutom väg för det mångkulturella haveriet som vi beskådar idag.

Måste medge att du priclade rätt med Greta Thunberg.

Håkan Hellström är också klockren.

Personer som inte har någon egentlig talang eller arbetsförmåga men som passade in just där och då. I en annan tid hade de aldrig kommit fram.
Citera
2021-12-26, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Mina bidrag:
Carl Bildt
Mia Skäringer
Henrik Larsson

Underskattade:
Fredrik Reinfeldt
Peter Dalle
Fredrik Ljungberg

Du tycker alltså att FR behöver mer uppskattning för att ha öppnat gränserna och dessutom hävdar att Sverige tjänar massor på alla välutbildade nyanlända. Har jag tolkat dig korrekt?

För övrigt så så tycker jag valet är svårt mellan Henrik Schyffert, Morgan Alling, Antje Jackelén, Malena Ernman, Henrik Arnstad eller valfri krönikör på Aftonbladet.
Citera
2021-12-26, 10:40
Medlem
Lasse Kronér och Zlatan Kroknäsa.
Citera
2021-12-26, 10:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
1+ på h Ingrosso. En sån totalt talanglös dussinmänniska som ärvt sitt kändisskap och nyttjar det till max. Kan inget, vet inget, men ska vara med i alla jävla sammanhang en människa kan tänka ut.

Och inte kännds det bättre av att hon redan före 30 är god för över 100 moljoner som hon tjänat ihop själv?
Citera
2021-12-26, 11:17
Medlem
Njursaltares avatar
Annie Lööf
Citera
2021-12-26, 11:34
Medlem
politiker.ljugers avatar
Alexandra paskalido, utan tvekan.
Citera
2021-12-26, 11:55
Medlem
Jonas Gardell. Han skriver illa och är ganska plump och talanglös i sina framträdanden. Det är märkligt att han har blivit känd. Det måste ha andra orsaker än kvalitet.

Bianca Ingrosso. Talanglös avseende allt och dessutom så ointelligent att man häpnar varje gång hon öppnar truten. Hon måste tacka TV5 varje dag för utan dem hade hon inte kommit någonstans i livet. Hennes mamma har jag mer respekt för, hon har ju av egen kraft haft en karriär som sångerska.

Alexandra Pascalidou. Skriver dåligt och utan bra research och har endast fått komma till tals i media för att hon pussar PK-ismen i rumpan. Eftersom hon inte räcker till har hon ägnat sig åt stöld av andras material och plagierat hejdlöst. Visst är det underligt att public service fortfarande ger henne uppdrag som betalas av våra skattemedel?
Citera
2021-12-26, 11:57
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Asså.
Annie Lööf e både korkad och skit ful.
Ja den hackspetten har given plats
Citera
2021-12-26, 12:04
Medlem
Jag vet att det är att svära i kyrkan men varför ser alla upp till en torr stofil som Leif GW Persson? Han är ju idag betraktad som något orakel som ska ha åsikter om allt men har han ens haft rätt i något inom sin profession? Han har ju knappast löst Palmemordet fast han mumlar om att han tror att han vet…

Camilla Läckberg, skriver banala deckare men har lyckats bli rik.

Erik Haag, överspelande och störig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in