2021-12-25, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Tage Danielsson. Egentligen både Hasse och Tage men men den senare var snäppet värre.

Jag har sett och läst en hel del med/av Tage och den barnsliga tonen är bara irriterande kass.

Marcus Oscarsson, helt omöjlig att lyssna på.
Citera
2021-12-25, 08:27
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Zlatan. Det är bara i Sverige som han är världens bästa spelare genom tiderna. Han misslyckas alltid i Champions League, har gjort noll VM-mål och har aldrig varit i närheten av att vinna ballon d'Or.
Det har någon aldrig påstått. Vi har Gunnar Gren, Nils Erik Liedholm, Ralf Edström och Ronnie Hellström.
Senast redigerad av constant 2021-12-25 kl. 08:30.
Citera
2021-12-25, 08:56
Medlem
Carina Bergfeldt- ej trovärdig pga egen agenda

Alexandra Pascalidou- mytoman

Morgan Alling- bekräftelsebehov som en hel kontinent

Danny- medioker artist

Camilla Läckberg- som Ulf Lundell skrev ” litterär komposthög”
Citera
2021-12-25, 09:47
Medlem
vitvalens avatar
Av de som nästan alla känner till ligger
Lotta Engberg bra till.
Citera
2021-12-25, 09:53
Medlem
Masingas avatar
Filip & Fredrik! Fyfan vilket skräp och ändå får de nya program.
Citera
2021-12-25, 10:02
Medlem
jannesvansloss avatar
Greta Thunberg alla dagar.
Har inte gjort eller sagt någonting nytt. Bara suttit med ett trött plakat och sedan fått uppmärksamhet i tv och radio.
Snark.
Citera
2021-12-25, 10:03
Medlem
Soterns avatar
Ulf Lundell.
Citera
2021-12-25, 10:06
Medlem
Paris24s avatar
Många obegripliga förslag i tråden som mest säger en del om de som skrivit inläggen. Björn Borg är en av världens största tennisspelare någonsin. Ingmar Bergman är en av världens största filmskapare någonsin. Zlatan är den största svenska fotbollsspelaren någonsin. Wahlgrens passar inte in i TS, finns ingen som överskattar dem, de är underhållning likt Hubbabubba tuggummi. Hasse och Tage är lite överdrivet vänster-humanistiska men har gjort några av de roligaste sakerna någonsin i Sverige t.ex Picassos äventyr. Utan Tage var Hasse Alfredson ingenting, det var Tage som var drivkraften och dominanten i duon.

Schyffert och Gardell, då börjar vi komma någonstans. De har sina anhängare men är uppenbart lågbegåvade.

Olof Palme älskades av många men det finns inte en enda sak ha gjorde för Sverige och svenskarna, tvärtom förskräcker spåren med löntagarfonder, världens högsta skatter, avundsjuka m.m.

Mitt eget anspråkslösa förslag är Kvinnor inom politiken och som chefer. I princip vem jag än nämner är urusel, och gjorde man en tråd om kvinnor som misslyckats så platsade säkert 90% av alla kvinnor som fått chansen som chefer eller höga politiker i den tråden. Och trots detta facit så skallar ständigt ropen Det måste bli en kvinna. Dvs de uppfyller med råge ordet överskattade.
Senast redigerad av Paris24 2021-12-25 kl. 10:09.
Citera
2021-12-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Utan tvekan Greta Thunberg.
Hennes beundrare har höjt henne till skyarna i hennes egna tråd, där hon är så talangfull i precis allt.
Speciellt på att dansa, tills hon "dansade" lite i ett program på SVT där hon nästan ramlade in i ett bord.
Nä, jäntan är talanglös i precis allt i min mening.

Såg inte snutten, men antar att hon var nervös. Då är man spänd och då händer det såna saker...
En tränad dansare lär sig att behärska eventuell dylik nervositet, men hon är inte proffs på det sättet, även om hon är en naturbegåvad talare.
Citera
2021-12-25, 10:19
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Många obegripliga förslag i tråden som mest säger en del om de som skrivit inläggen. Björn Borg är en av världens största tennisspelare någonsin. Ingmar Bergman är en av världens största filmskapare någonsin. Zlatan är den största svenska fotbollsspelaren någonsin. Wahlgrens passar inte in i TS, finns ingen som överskattar dem, de är underhållning likt Hubbabubba tuggummi. Hasse och Tage är lite överdrivet vänster-humanistiska men har gjort några av de roligaste sakerna någonsin i Sverige t.ex Picassos äventyr. Utan Tage var Hasse Alfredson ingenting, det var Tage som var drivkraften och dominanten i duon.

Schyffert och Gardell, då börjar vi komma någonstans. De har sina anhängare men är uppenbart lågbegåvade.

Olof Palme älskades av många men det finns inte en enda sak ha gjorde för Sverige och svenskarna, tvärtom förskräcker spåren med löntagarfonder, världens högsta skatter, avundsjuka m.m.

Mitt eget anspråkslösa förslag är Kvinnor inom politiken och som chefer. I princip vem jag än nämner är urusel, och gjorde man en tråd om kvinnor som misslyckats så platsade säkert 90% av alla kvinnor som fått chansen som chefer eller höga politiker i den tråden. Och trots detta facit så skallar ständigt ropen Det måste bli en kvinna. Dvs de uppfyller med råge ordet överskattade.

Jag skulle säga tvärtom. Hasse var improvisationens geni. Tage var mer åt det poetiska slaget och en ordguru. Ingendera var överskattad enligt mig.
Citera
2021-12-25, 10:20
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Mikael Persbrandt bör nämnas. Har förvisso stark karisma och pondus, men är ganska platt som skådespelare och dessutom ett söndersupet röttägg deluxe.
Citera
2021-12-25, 10:23
Medlem
Filip & Fredrik - mångmiljonärer på humor utan att vara ett dyft roliga. Riktiga b-kändisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in