2021-12-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
De förstår ja, men om bägge de två "växt ur" sina orter, så borde dom hamna någonstans? Eftersom de i motsatts till Nisse är streetsmarta på riktigt, då dom bla andas ännu. Eller är Chapo en del av Moneyway grabbarna? (Som alla är rejekts från sina orter)

Alla i MoneyWay är ju inte rejects men förstår va du menar och tror inte han är det, finns ju andra grabbar i jakan än dem
Citera
2021-12-24, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Ja jag tror som dig han e högt i rang i Bagis/Skarpnäck men gentemot Vårby osånt e han nog inte så mycket. Han kändes även mer som en business man än en kriminell på den korta stunden vi pratade och uppfattningen jag fick av honom. Inte den typiska orten killen utan mer vältalad och begåvad generellt om du förstår hur jag menar med begåvad (alltså smart osv). Men jag känner honom inte jag anser mig bara vara ganska bra på att läsa av folk. Hehe

Euro är vältalig och begåvad. Min farbror jobbar som övervakare och kontaktperson på polismyndigheten och jag har pratat en del med euro genom åren via honom.
Citera
2021-12-24, 15:27
Medlem
Den ”Dollar” som ni skriver om i tråden en kille som är nära med ledarna i Tensta FLG hans syns på flera av deras bilder och han Insta heter @6_3nz och det är inte Dp-Dollar vid namn Musa så sluta tro det???🤣🤣🤣🤣

Sen att han är rapparen Euroo bror vet ja ej men troligen inte
Citera
2021-12-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Den ”Dollar” som ni skriver om i tråden en kille som är nära med ledarna i Tensta FLG hans syns på flera av deras bilder och han Insta heter @6_3nz och det är inte Dp-Dollar vid namn Musa så sluta tro det???🤣🤣🤣🤣

Sen att han är rapparen Euroo bror vet ja ej men troligen inte
DP Dollar e brode till Euro
Citera
2021-12-24, 16:48
Medlem
Citat:
Jag sa aldrig dem e tunga bror jag sa bara dem driftade precis som du säger. Sen sa jag att jag tror Euro e en av topparna i bagis, inte i Sthlm eller något annat. Så vad menaruu? Jag vet Euro har pistoler och Dollar va garaaaanterat ingen tönt han såg helt redo ut på kriga. Jag vet båda 2 e kapabla iallafall och inte backar. Har ja fel?
Euro har lämnat kriminalitet han är inte sån o har Aldrig varit bara en springis. Just nu gör han bara lugna låtar i
Citera
2021-12-24, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Euro har lämnat kriminalitet han är inte sån o har Aldrig varit bara en springis. Just nu gör han bara lugna låtar i

Det låter bra! Det där andra leder inte till något positivt i längden. Bättre att använda sin hjärna till någon laglig business i så fall efter musiken.
Så många dollar - det blir inflation!
Senast redigerad av TigerKid2 2021-12-24 kl. 17:24.
Citera
2021-12-24, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3

Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Det låter bra! Det där andra leder inte till något positivt i längden. Bättre att använda sin hjärna till någon laglig business i så fall efter musiken.
Så många dollar - det blir inflation!
Det där e bullshit han e visst en sån. Jag vet att han har uppläxat folk i bagis och har en vän i Bagis som berättat att Euro e galen som fan även fast han inte ser så ut. O att han e en springis är bullshit hahahaha. Jag skiteri Euro o hans rykte men han e högt upp i Bagis och han har pistoler och han kör mot folk som inte lyssnar på honom i orten. Så mycket vet jag med 100% säkerhet
Citera
2021-12-24, 18:43
Medlem
Citat:
Det där e bullshit han e visst en sån. Jag vet att han har uppläxat folk i bagis och har en vän i Bagis som berättat att Euro e galen som fan även fast han inte ser så ut. O att han e en springis är bullshit hahahaha. Jag skiteri Euro o hans rykte men han e högt upp i Bagis och han har pistoler och han kör mot folk som inte lyssnar på honom i orten. Så mycket vet jag med 100% säkerhet
Han blev även beskjuten i somras och har konflikter, så nej han har ej lämnat kriminaliteten.
Citera
2021-12-24, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steffelofvee
Han blev även beskjuten i somras och har konflikter, så nej han har ej lämnat kriminaliteten.
Svär blev han beskjuten i bagis lr? Av vilka vet du?
Citera
2021-12-24, 18:55
Medlem
qutms avatar
Citat:
Hur står Dalen hierarkin i Söderort
Det verkar inte lika nerkört som Rågsved, men heroinister som bor i skogen
Vilka söderorter är våldsammast
Trodde dalen, men även Östberga och Bagis och dom var i mitten??
Nu ser man en helt annan nivå här i trådarna, vilka söderorter är mer som Järva
Citera
2021-12-24, 19:36
Medlem
Citat:
Jag sa aldrig dem e tunga bror jag sa bara dem driftade precis som du säger. Sen sa jag att jag tror Euro e en av topparna i bagis, inte i Sthlm eller något annat. Så vad menaruu? Jag vet Euro har pistoler och Dollar va garaaaanterat ingen tönt han såg helt redo ut på kriga. Jag vet båda 2 e kapabla iallafall och inte backar. Har ja fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Steffelofvee

Han blev beskjuten och satt på plats av Askar Daniele och Skogås grabbarna separat och en riktigt huvudvärk konflikt.
Citera
2021-12-24, 20:36
Medlem
Kan du inte uppdatera lite här i tråden med?

Citat:
Ursprungligen postat av 654a1sd1323
Einar Var En Förvirrad Identitets Lös Provokatör Hund Utan Ansvarig Ägare Han Skällde På Alla.

Skriver Det Här För Det Blivit Officiel Nu. Slarvigt Förlåt Jag Är På Språng.

Einars Största Misstag Var Som Så Många Andra Inom Norr Orts Konflikterna

1. Einar Förnedrade De Döda Kopplade Till Respekterade Familjers Äldre

2. I Ett Mycket Känsligt Skede När Den Dödes Kropp Blodet Inte Ens Hade Torkat. Barbariskt Är För Namnet.

3. Einar Blev Affärs Kompis Och Knarkar Kompis Med Vissa Individer Ur Samma Respekterade Familje Nätverk Vars Döda Han Förnedrat. Inte Så Jätte Smart Eller Vad Säger Ni?

4. Einar Förvärrade Situationen Trots Generösa Förlåtelser Från Märstas Äldre.

5. Einar Åkte Till Sollentuna Sigtuna Märsta Väster Ort Samma Platser Som De Döda Han Förnedrat Grovt Och Väljer Gå Till Anfall Förnedra IGEN Och IGEN Och IGEN

6. Einar Fick Möjlighet Att Prata Komma Överens Men Han Valde Den Dåliga Vägen

7. Einar Var En Skam För Gud En Skam För Samhället En Skam Mot Sina Svenska Äldre.

8. Einars Äldre Skämdes Över Honom.

9. Einar Sa Nej Till Polis Och Svenska Samhällets Hjälp.

10. Einar Trodde Han Visste Vad Han Gjorde Men Han Var 19 År Ensam Alkohol Skalle Mot Hundratals Års Sammanlagda Visdom Och Erfarenhet Räknat Mot Märsta Och Väster Orts Äldre.

Må Gud Leda Oss Den Rätta Vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in