2021-12-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Såg det där med stolen. Fick sjukt oskön skev känsla, trodde det var på riktigt. Så var det ett "skämt"? Seriöst haha

Man såg ju för fan att det var fake! Dessutom, HUR menar du att den stolen var konstruerad om det nu vore äkta (vilket det inte är). Allvarligt talat, är ni helt tömda i huvudet?
Citera
2021-12-24, 00:18
Medlem
Silltunnas avatar
Ganska surt att en redan svinrik kärring ifrån överklassorten Onsala vinner 2 bilar, en miljon m.m. Finns redan ett antal fina nya bilar reggade där kan jag säga…
Citera
2021-12-24, 00:19
Medlem
Men vad är sanning nu då. Tog han den i röven och försökte skämta bort det? Kan väl knappast vara ett skämt man kör i ett program som bingolotto där bara "artister" med godkända betyg och tillräcklig ofarlighet tillåts vara med, för att svensken inte ska bli rädd och negativ hemma i soffan.

Störde mig sjukt mycket på Liamoo. Jävla töntnamn. Sitter och flirtar ogenerat med andra kvinnor samtidigt som Klara sitter bredvid.
Citera
2021-12-24, 00:23
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Går sista vinnaren okommenterad?

Riggat för fan, exakt samma skit förra året. Sista storvinnaren vann en stor mängd cash 1 eller 2 mille samt 2 jävla såna Tiguan tror jag det var.

Minns det tydligt för jag fick ett vredesutbrott av skiten.

Edit. Rövskämtet är exakt just så jävla dåligt som det bara kan bli i ett sånt här skitprogram. Det blir bara så jävla B allt, hur fan producenten kunde tycka att det här blir lite roligt är fan en bedrift.
Senast redigerad av WhenAllLightDies 2021-12-24 kl. 00:26.
Citera
2021-12-24, 00:29
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Riggat för fan, exakt samma skit förra året. Sista storvinnaren vann en stor mängd cash 1 eller 2 mille samt 2 jävla såna Tiguan tror jag det var.

Minns det tydligt för jag fick ett vredesutbrott av skiten.

Edit. Rövskämtet är exakt just så jävla dåligt som det bara kan bli i ett sånt här skitprogram. Det blir bara så jävla B allt, hur fan producenten kunde tycka att det här blir lite roligt är fan en bedrift.

Krävs väl ändå en rätt bra trollkarl för att rigga detta, eller hur tänkte du att det skulle riggats? Enda är väl om den som ringde in visste exakt vilka nummer som hade storvinsten på förhand. Tror inte tv4 skulle riskera anseendet för en sådan i sammanhanget skitvinst.

Tyckte reaktionerna var logiska. Killen där bak skrek som en galning. Hade jag också gjort
Citera
2021-12-24, 00:29
Medlem
Hur många levnadsår har svensken tillsammans offrat för att få bänka sig framför detta lotteri anno 2021 måntro?
Citera
2021-12-24, 00:39
Medlem
Och idag får man höra alla prata Bingolotto på jobbet.
Citera
2021-12-24, 00:41
Medlem
solstrålars avatar
Bara okultiverade svenskar kollar på sånt här trams till jul. Bingolotto? Seriöst? White trash varning…
Citera
2021-12-24, 00:42
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Men vad är sanning nu då. Tog han den i röven och försökte skämta bort det? Kan väl knappast vara ett skämt man kör i ett program som bingolotto där bara "artister" med godkända betyg och tillräcklig ofarlighet tillåts vara med, för att svensken inte ska bli rädd och negativ hemma i soffan.

Störde mig sjukt mycket på Liamoo. Jävla töntnamn. Sitter och flirtar ogenerat med andra kvinnor samtidigt som Klara sitter bredvid.

Bingolotto ... Numera i regi av "Vlad the Impaler".

Försöker de locka en ny publik kanske. Den generation som är uppvuxen med gore på Internet?

För egen del har jag inte blivit så chockad sedan jag såg slutscenen i "Seven" för 25 år sen.

Ja, jag vet inte. Har lyckats undvika programmet i typ 25 års tid. Men i afton satt man med en lott i handen och fick konstiga rim om toalettstolar och tarmar, en programledare som såg ut att bränna sig på potatis .. och så detta trollerinummer med ett spett rakt upp i pastejköket.

Är detta verkligen familjeunderhållning? Ett konstigt sätt att bygga julstämning på.

Vad händer i nyårssändningen? Kommer Leatherface storma in med motorsåg i högsta hugg?
Citera
2021-12-24, 00:47
Medlem
Jim-Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Såg Die Hard i stället. Mycket nöjd; julfriden infinner sig.

Låter som ett mycket klokt val! Tänk om fler kunde tänka som dig.
Citera
2021-12-24, 00:51
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Jag tycker det är skit men jag tittar ändå, med familj och närmaste släkt. Bingolotto, rimstuga och ett format som för tankarna tillbaka till 80-90-talens monopol-tv, eller folkhems-tv om man så vill. Ingen slump att det är just i anslutning till jul som detta funkar. Att det är mossigt är nog ingen nackdel.
Citera
2021-12-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Bara okultiverade svenskar kollar på sånt här trams till jul. Bingolotto? Seriöst? White trash varning…
Jag har nog inte spelat bingolotto på 20år men fan låt folk tycka om det dom vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in