Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino

Det var hårt att dra det till att Mamme är efterbliven, då har man under IQ70 och behöver särskola. Jag tycker att han diskuterat betydligt mer civiliserat än t.ex. Zzzzorro som kan få ett tokbryt och önska förintelse åt alla. Som Fricky skrev borde det läggas mindre argumentation kring vem som är gata och inte. Alla kan bidra oavsett till tråden men det gick lite i baklås och blev för svartvitt här. Det finns nog på sin höjd lite före detta gangsters i tråden varav några blir lite labila ibland. En riktig gangster begår väl brott eller sitter på kåken?
Jag föredrar Zorro och saknar hans inlägg i tråden. Ibland spårar han och blir lite hetsig/trollar men han är inte eftebliven utan kan svara på frågor och argumentera vilket gör att man kan ha utbyte utan att tycka lika om allt. Inte bara one reply fits all - "du är en fanboy". Skriver många intressanta inlägg. Men nu ska vi kanske sluta recensera varandra och återgå till topic.
Det hetaste just nu borde väl vara att identifiera vem som enligt Aftonbladet "nyss" greps i ett annat våldsbrotsmål. Det hade varit oerhört intressant! Vindarna har blåst lite söderut på sistan tiden. Kan vi få det bekräftat?Hur länge räknas som nyss?
Citat:
Ursprungligen postat av
honung66
StefanS jag älskar dig, tänk…tänk en värld där alla postade som du….. (jävligt tråkig, men faktabaserad 😁
Stefan S är en klippa i alla trådar! Ska försöka hålla mig till mer faktaorienterade inlägg nu, promise! (ett tag i a f).