2021-12-21, 23:27
Medlem
Om jag var miljardär hade jag knappast nappat på Sofie Fahrmans golddiggeri ändå. Finns ju betydligt snyggare och yngre kvinnor än så, om man nu vill ha en golddigger. Så det var nog något annat än golddigging han attraherades av, det är inget jag kan se för hon verkar rätt trist.

Hade jag vart miljardär hade jag nog bosatt mig i en bruksort, och uppvaktat någon söt wt-tjej med rolig dialekt, strax under normal-iq och mutat henne tills hon älskade mig.

Hennes kärlek hade jag underhållt med att betala för tatueringar och shoppingresor till Gekås Ullared.
Citera
2021-12-21, 23:28
Medlem
Rika män gifter sig med rika kvinnor, eller kvinnor som kommer från rika familjer.
Väldigt sällan som en rik man gifter sig med en sjuksköterska eller lärare
Citera
2021-12-22, 13:59
Medlem
Många som neggar TS men vad som är extra pikant i den här historian är väl att även hennes förre man var miljardär.

Det lär väl knappast vara en slump att man två gånger i rad gifter sig med just en miljardär.

Sedan håller jag iofs med om att åldersskillnaden inte alls är extrem. Och hennes man ser väl helt ok ut, inget gammalt troll med rullator direkt. Så jag skulle inte kalla henne en gold digger ändå utan snarare en kvinna som lyckats snärja riktiga kap till män. Finns nog inte en kvinna här inne som inte skulle erbjuda sina hål till en sådan man.
Citera
2021-12-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Snacka om att vrida en trådstart in absurdum ! Du får det att låta som om hon är knappt fyllda 18 år (och dessutom pank) och han är en gammal rik gubbe med löständer och rullator !

Hon är så långt ifrån "golddigger" man kan komma med både en egen karriär och en egen förmögenhet som inte är försumbar.

Det skiljer väl typ 9 år på dem...70-talister bägge två !

Varför gifter hon sig med en tio år äldre miljardär och inte en tio år yngre hingst?
Citera
2021-12-22, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Varför gifter hon sig med en tio år äldre miljardär och inte en tio år yngre hingst?

Hon kanske inte vill ha en manlig golddigger !
Citera
2021-12-22, 17:02
Medlem
De tolereras eftersom det inte är något fel med att vara en gold digger. Så länge man inte är ute efter att skada eller lura sin partner så är inte vissa skäl att inleda ett förhållande sämre än andra.
Citera
2021-12-22, 18:10
Medlem
otellos avatar
Golddiggers är som du säger ingenting annat än mänskligt bottenskrap. Vi svenskar är turligt nog relativt förskonade från sådant, jämfört med exempelvis USA där vissa ser det som ett yrkesval.
Citera
2021-12-22, 19:58
Medlem
lakritcs avatar
Så länge de tar någon annans pengar så har jag inga problem med dem.

Skräpmänniskor som bidrar till en parasitkultur skulle förstås världen klara sig minst lika bra utan.
Citera
2021-12-22, 23:53
Avslutad
Varför tolereras gold Diggers?

Pga metoo, white knights och propaganda. En Gold digger är bara en hora med engagemang och framtidsplaner.
Citera
2021-12-23, 00:18
Medlem
Fast är det inte en liten golddigger i oss alla? Självklart väljer vi hellre en partner som har det bra ställt och är på väg någonstans om det annars är lika.
Citera
2022-01-03, 13:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Rika män gifter sig med rika kvinnor, eller kvinnor som kommer från rika familjer.
Väldigt sällan som en rik man gifter sig med en sjuksköterska eller lärare
Helt fel.

Däremot stämmer det tvärtom när det gäller rika kvinnor.

Rika män är som män är mest. Snarare ännu mer. Dom har möjlighet att tänka med kuken ännu mer.
Citera
2022-01-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Helt fel.

Däremot stämmer det tvärtom när det gäller rika kvinnor.

Rika män är som män är mest. Snarare ännu mer. Dom har möjlighet att tänka med kuken ännu mer.
Mångmiljonärer gifter sig med rika kvinnor för att hålla kvar pengarna inom familjen så att säga.
Sen så knullar dom runt med icke rika personer men det är en annan sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in