2021-12-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Fast Scar är inte häktad, så även om det är "han" som avses är informationen felaktig.

Ok, flera källor har nämnt scar men det kan ju vara rykten. Vet du vilka de häktade är?
Citera
2021-12-21, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ok, flera källor har nämnt scar men det kan ju vara rykten. Vet du vilka de häktade är?

Ingen av dem är häktade ännu. De är bara anhållna.
Citera
2021-12-21, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Du också Jom3, jag vet att du är en ännu värre fanboy och en liten snorunge. Men sluta säg att folk "gick till Vårby". Vårby är en ort, Dalen är en annan. Sen finns det allianser i förorterna och just dom här 2 orterna har skapat en allians där man utbyter tjänster och information med varandra. Man gör pengar tillsammans. Det finns ingen som har gått till en annan ort, det är bara din idol som har gjort det.
När jag menar att gick till Vårby menar jag visa personer som va med honom ,ja vet dem va där från början med Vårby, ja menar enstaka personer ,Han gjorde saker man inte skulle förm
Citera
2021-12-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Du och dina fanboy inlägg... du har inte en blekaste aning om vad som har hänt, ändå uttalar du dig som du vet. Skribenten Steffelovfee beskrev för dig lite kortfattat om några händelser innan men det ända som finns i ditt huvud är kidnappningen kidnappningen kidnappningen kidnappningen kidnappningen bara för att få Einar att se ut som ett offer, vilket han var där och då. Men saker och ting hände INNAN din jävla kidnappning och den där kidnappningen hände av en orsak! Och sen vad du tycker är rimligt och inte skiter folk från gatan fullständigt i. Spelar jag hockey så går jag ifrån hockey regler. Spelar jag fotboll så går jag ifrån fotboll regler. Är jag aktiv på gatan eller beter mig som jag är det, då måste jag utgå ifrån gatans regler.

Men såna här grejer fattar inte du och det är inte för att du är dum. Det är för att din fanboyism till en tonåring gjort dig helt blind.
Ja sa att han är inte nån offer. Han spelade nån han inte var ,hotade massa folk ja vet att den kidnappa han för han fucka för sig själv idioten
Citera
2021-12-21, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Var är nya skivan Jom3?
Fråga Nisse ,vet ey vrf han är försenad med de verkar som han inte har nån täckning i cuba väldigt konstigt
Citera
2021-12-21, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Du glömde nämna nånting med hans tjej 🤣 att sätta punkt, samt att placera kommatecknen efter ord sen mellanslag.

Skriver inte du dumma inlägg så skriver du dumt!
Hans tjej? Hur kan han ha tjej när han är under jorden. Hans ex menar du, hon är singel nu 😁😂
Citera
2021-12-21, 09:38
Medlem
Citat:
Jaså, är det Ildar? Jag vet ett sex år gammalt fall där både Einár och Ildar var inblandade. Får titta närmare på det imorgon. Tror givetvis inte att något motiv skulle finnas där, bara som kuriosa.

Här är lite från fallet jag nämnde igår, där Nisse och Ildar begick brott tillsammans. Misstänkta för grovt rån, misshandel, med mera. Nisse var för ung för att kunna ställas inför rätt dock. Finns en del bilder på dem och intressanta förhör.

Stockholms tingsrätt:
Senast redigerad av Stefan S 2021-12-21 kl. 09:41.
Citera
2021-12-21, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
I1dar Ga1iyev (*=L) om någon annan vill veta. Rysk eller Kazakstansk börd?

Han är medborgare i Kazakstan och Sverige.
Citera
2021-12-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frakkaren
Lite humor på morgonkvisten. Tror inte deras straff skärpts, kanske utföraren i lägenheten men inte de som ej var på plats. HR kommer säkert sänka lite straff här och var.

Nä det tror inte jag eller men man kan ju hoppas. 😁 Ibland skulle Sverige behöva statuera exempel. Är väl ledaren som ligger i straffskalan för livstid.
Citera
2021-12-21, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steffelofvee
Scar är en shooter. Han var personen som skulle klippa Hamko när 14 åringen gowade Hamko, dock så klicka pickan.

Vad var det som hände mellan Hamko och Dalen egentligen?
Citera
2021-12-21, 09:58
Medlem
Citat:
Här är lite från fallet jag nämnde igår, där Nisse och Ildar begick brott tillsammans. Misstänkta för grovt rån, misshandel, med mera. Nisse var för ung för att kunna ställas inför rätt dock. Finns en del bilder på dem och intressanta förhör.

Stockholms tingsrätt:

Vilken hjälte han var, Nisse. Stryptag på en tjej!
Citera
2021-12-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Du glömde nämna nånting med hans tjej 🤣 att sätta punkt, samt att placera kommatecknen efter ord sen mellanslag.

Skriver inte du dumma inlägg så skriver du dumt!

Gnäll inte på Jom3 nu när han äntligen kammat sig och kommit ur sina tics. Han har bidragit med mycket sedan nyheten kom om Dalen/Skarpnäck.

Det är många som inte behärskar interpunktion på FB. Orsaken kan vara dyslexi, bristande skolbakgrund eller ointresse. Vad är det du inte förstår när du läser? När Jom3 skriver venne betyder det vet inte, ett tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in