2021-12-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Var det inte du som efterfrågade information om myokardit?

Här har du några länkar.

https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIRCULATIONAHA.121.056583

https://www.nature.com/articles/s41591-021-01630-0
https://dailyexpose.uk/2021/12/15/study-finds-covid-vaccines-to-blame-for-98-percent-cases-myocarditis/
https://goodsciencing.com/covid/athletes-suffer-cardiac-arrest-die-after-covid-shot/

Robert Malone och Peter McCullough är värt att lyssna på också. Bland annat. Det är en djungel därute, svårt att kompilera allt av värde.

Sen har vi ju våran egen svenska statistik, men där har jag inte hittat något om myokardit specifikt. Däremot är det lätt att se hur fruktansvärd riskprofilen är för vaccinet i lägre åldersgrupper. Med svenska myndigheters egen statistik så ser man klart och tydligt att vaccinet bör stoppas omedelbart!

https://www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporterade-misstankta-biverkningar---coronavacciner#hmainbody3

Nä inte efterfrågade... läst alla dessa. covid-19 ger fler fall av myokardit än vaccinet. Men tack! Ska kika om de är nån jag inte redan läst av dessa. Gått genom några st med läkare vänner/kollegor (tönt på mig) men inte funnit något som sticker ut ordentligt.
2021-12-20, 15:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonniDarko
Släkting har varit konsant sjuk sen 2a dosen (några månader) och har nu blivit antivaxxer.
Ingen annan bekant har haft några längre besvär, en fick halva ansiktet domnat men det gick över ganska fort.
Dåliga gener endast hos din släkting. Hen hade blivit sjuk med eller utan vaccinering.
2021-12-20, 15:55
Medlem
DonniDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Dåliga gener endast hos din släkting. Hen hade blivit sjuk med eller utan vaccinering.

Intressant, vad baserar du det på? Du kanske bara försöker provocera?
2021-12-20, 16:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonniDarko
Intressant, vad baserar du det på? Du kanske bara försöker provocera?
Jag är 100% seriös. Din släkting borde söka för sina krämpor och kanske ändra livsstil. Mitt stalltips.
2021-12-20, 17:18
Medlem
DonniDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag är 100% seriös. Din släkting borde söka för sina krämpor och kanske ändra livsstil. Mitt stalltips.

Vissa ser inte skogen för att alla träd är ivägen. Du slänger ur dig lösningar utan att ens veta/ fråga om problemet eller någon som helst bakgrund. Fkn amazing ....
2021-12-20, 17:22
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Nä inte efterfrågade... läst alla dessa. covid-19 ger fler fall av myokardit än vaccinet. Men tack! Ska kika om de är nån jag inte redan läst av dessa. Gått genom några st med läkare vänner/kollegor (tönt på mig) men inte funnit något som sticker ut ordentligt.
Studien i Nature bekräftar det du säger att covid-19 har mycket högre risk för myokardit och perikardit. Den säger även att Moderna har högre risk än de andra vaccinerna för yngre vilket kan förklara varför FHM drog in Moderna för yngre. Studien har bra kvalitet i och med att man tagit data från miljontals britter till skillnad från den i AHA där en handfull fall studerats.
2021-12-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Studien i Nature bekräftar det du säger att covid-19 har mycket högre risk för myokardit och perikardit. Den säger även att Moderna har högre risk än de andra vaccinerna för yngre vilket kan förklara varför FHM drog in Moderna för yngre. Studien har bra kvalitet i och med att man tagit data från miljontals britter till skillnad från den i AHA där en handfull fall studerats.

Precis!
2021-12-20, 18:36
Medlem
Citat:

Konstigt att vi inte såg en kraftig ökning av döda idrottsmän av hjärtproblem under 2020 medan det exploderade 2021 när mRNA sprutorna började ges till idrottsmän i stor skala.
2021-12-20, 19:49
Medlem
Millediablos avatar
155 i puls utan ansträngning 5 dagar efter spruta 1. Samma puls dagarna innan innefattar ett semihårt pass på trainer. Vilopuls normalt 65 bpm, samma nu.
Pulshöjningen gör att jag inte vill/vågar träna intervallpass.
2021-12-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.Sosse
Konstigt att vi inte såg en kraftig ökning av döda idrottsmän av hjärtproblem under 2020 medan det exploderade 2021 när mRNA sprutorna började ges till idrottsmän i stor skala.

Kanske för att allt utom proffsligorna var inställt?
2021-12-20, 20:49
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Fast myokardit verkar vara mycket värre när det kommer från vaccinet. Iallafall om man ska lita på Peter McCullough, och det gör jag.
2021-12-20, 21:05
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Rätt kul att 392 kvinnor försökt skylla en graviditet på vaccinet.

"Älskling jag lovar att jag inte legat med din kompis, det är vaccinet som gjort mig gravid"

36 personer har rapporterat "Alcohol use" som biverkning,

"Älskling, jag ville inte supa. Men vaccinet gjorde så att jag inte hade någon egen vilja och blev därför dyngrak."

26 personer har rapporterat "Refusal of vaccination" som en biverkning. Que??

21 personer har rapporterat "Job dissatisfaction" som biverkning. Fan den kanske jag kan skriva under på. Det är nog vaccinet som gjort att jag inte trivs så bra på jobbet nu.

11 personer har rapporterat "Economic problem" som en biverkning. Köpt vaccinet på svarta marknaden kanske?

377 personer har rapporterat "Fear of injection" som biverkning. Vad kom först, hönan eller ägget?

3900 personer har fått celluliter efter vaccinering. Haha!

Det är en guldgruva det där.
Några av dessa punkter är inte så märkliga som man kan tro;

"Cellulit är en bakteriell infektion i huden. Den drabbar specifikt dermis (dermis) och subkutant fett. Symptom och kännetecken innefattar ett rodnat område som ökar i storlek sett till ett antal dagar. Rodnaden har typiskt sett ingen skarp avgränsning och huden kan uppvisa svullnad."

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Cellulit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in