2021-12-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
De en kille från Vårby/dalen som det handlar om

Vet du namn ännu Jom3?
Citera
2021-12-20, 14:13
Medlem
Polisen har kartlagt mördarnas flyktväg.
https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2021/december/iakttagelser-efterfragas-hammarby-sjostad/
Citera
2021-12-20, 14:14
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Voi? Om ja, var hamnar kistabon Dani M i så fall? Eller märstas Adaam, om de handlar om deras låt?
Haval är en viktigare spelare än Nisse var. Haval drar och drog in miljoner på drog försäljningen. När det kommer till stackarn Nisse var han enbart en kassa ko. Dom sket i honom. Nisse hedersmördades goaren är Dumle. Fråga mig inte hur jag vet. Men jag vet.

Nisse var svennen man utnyttjade enbart.

Nisse gjorde en drive by golning då hans mamma satte in en del spelare i fängelset.
Det i sin tur skapade minus i kassan.
Gängen bestämde sig att nu fick det räcka men avvaktade för att svennen betalade bra.
Sedan skriver Einar om att han mördar någons bror strax efter Havals bror mördas.

Gäng och familjer betalar pengar genom DPs pojkar och Dumble lurar ut Einar.....
Senast redigerad av JajoNej666 2021-12-20 kl. 14:19.
Citera
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Mario gripen?

Citat:
Ursprungligen postat av Zlatko123
Han räknas väl inte som ”ung man”?

Mario Balotelli? Visst känns han fortfarande som en ungtupp men är över 30 nu.
Citera
Medlem
toblemonas avatar
Vem kan den här filuren vara? Misstänks tydligen för att ha utfört skjutningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KzeW55/uppgifter-hogaktuell-i-einar-utredningen-greps-for-annat-brott
Citera
2021-12-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten1999
Polisen har kartlagt mördarnas flyktväg.
https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2021/december/iakttagelser-efterfragas-hammarby-sjostad/

Tack Alkemisten! Ger intryck av att det funnits ett flyktfordon vid Bauhaus parkering eller i närområdet då gärningsmännen kommit under trafikleden som åtskiljer Hammarby Sjöstad från Sickla.
Citera
2021-12-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toblemona
Vem kan den här filuren vara? Misstänks tydligen för att ha utfört skjutningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KzeW55/uppgifter-hogaktuell-i-einar-utredningen-greps-for-annat-brott

Rykten går att det är Ayye som är gripen för ett annat brott men som är högaktuell i Einar mordet också.
Vet inte om de stämmer men folk snackar så i trakten.
Senast redigerad av KumlaSugerKuk 2021-12-20 kl. 14:18. Anledning: Felstavning
Citera
2021-12-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KumlaSugerKuk
Rykten går att det är Ayye som är gripen för ett annat brott men som är högaktuell i Einar mordet också.
Vet inte om de stämmer men folk snackar så i trakten.

Inte gripen.
Citera
2021-12-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaddleRattle
Det var 9 personer som greps i Skarpnäck i söndags då någon med koppling till mordet på Årstabron blev skjuten i benet. Thrife ska vara en av de 9 gripna den kvällen. Thrife är också Einars barndomsvän som nyligen setts i Sickans (Från Vårbys) musikvideo. Mycket möjligt att denna person är en av de 9 gripna också.
Thrife alla dem i dalen hänger med Vårby o sammarbetar trots de dem gjorde mot Nisse.
Citera
2021-12-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Haval är en viktigare spelare än Nisse var. Haval drar och drog in miljoner på drog försäljningen. När det kommer till stackarn Nisse var han enbart en kassa ko. Dom sket i honom. Nisse hedersmördades goaren är Dumle. Fråga mig inte hur jag vet. Men jag vet.

Och vi vet att du är en luffare som inte vet något. Alla som inte är födda igår vet att Haval är helt broke. Vet man inte det kan man läsa FUP eller lyssna på hans senaste släpp.

Samt att du inte ens vet vad gola betyder eller hur det används, efter dina inlägg i andra trådar.

Så jag kan med säkerhet ta gift på att du vet ingenting om rådande gängkriminalitet.
Citera
2021-12-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666

Nisse gjorde en drive by golning då hans mamma satte in en del spelare i fängelset.
Det i sin tur skapade minus i kassan.
Gängen bestämde sig att nu fick det räcka men avvaktade för att svennen betalade bra.
Sedan skriver Einar om att han mördar någons bror strax efter Havals bror mördas.

Gäng och familjer betalar pengar genom DPs pojkar och Dumble lurar ut Einar.....
Du helt tappad ,de va encro som satte dit dem i fängelset utan encro skulle alla vara ute idag ,hans mamma nämnde inga namn ens
Citera
2021-12-20, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaddleRattle
Det var 9 personer som greps i Skarpnäck i söndags då någon med koppling till mordet på Årstabron blev skjuten i benet. Thrife ska vara en av de 9 gripna den kvällen. Thrife är också Einars barndomsvän som nyligen setts i Sickans (Från Vårbys) musikvideo. Mycket möjligt att denna person är en av de 9 gripna också.

Det utfördes även en rad husrannsakningar i Järvaområdet förra veckan där sex personer greps misstänkta för bland annat förberedelse till mord, grovt vapenbrott samt grovt narkotikabrott:
https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2021/december/sex-anhallna-och-vapen-i-beslag-i-norra-stockholm/

Kanske några kan försöka luska ut vilka de gripna där var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in