2021-12-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Abdul fick hjälp av kostymerna mot sasha och dem nu är abdul ute ur leken med satar kommer kanske få lite uppbackning från kostymerna mot sashas bröder men om sashas bröder är smarta så tar de hjälp från deras fiender och ja lovar er att de har många fiender
Kostymernas fiender gömmer sig .
Citera
2021-12-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Kostymernas fiender gömmer sig .
Finns ingen i sverige som kan kriga mot dem enkelt...
Citera
2021-12-19, 23:04
Medlem
Citat:
Du glömde att logga ut. Och logga in på ditt andra Fb konto, innan du svarade dig själv
Citera
2021-12-19, 23:05
Bannlyst
Citat:
Abdul fick hjälp av kostymerna mot sasha och dem nu är abdul ute ur leken med satar kommer kanske få lite uppbackning från kostymerna mot sashas bröder men om sashas bröder är smarta så tar de hjälp från deras fiender och ja lovar er att de har många fiender

Nej det stämmer inte alls. Abdul tog aldrig hjälp av kostymerna . Som jag skrev tidigare han körde egen race och mahmud/Jonny sin egen race.
Plus kostymernas fiender skulle aldrig köra mot afghanen.
Citera
2021-12-19, 23:05
Medlem
Citat:
Förr var de många och starkare men de har splittras nu så nu är de påväg att bli historia alltså med andra ord så de slut
Citera
2021-12-19, 23:07
Bannlyst
Älskar starkt hur arga på livet de verkar vara hahahahhahaha.
Planerar attacker baserat på misstanke och psykos, från fup.

https://imgur.com/a/yQGLIGq

Ändå ganska modigt av han till höger att råna gängledarna Kevin och Abduls stash och sen posera med pumpade biceps på snapchat som diss.

Vilka grabbar alltså inom stockholms lägsta kriminella bajsnivå, det är rena rama dagiset alltså. Allihopa skulle bli utrensade på max en vecka i t.ex Albanien. Shit vilken blattecirkus, märks att svenska bidragssystemet får de känna sig som på steroider.
Senast redigerad av sorryskabalurka 2021-12-19 kl. 23:30.
Citera
2021-12-19, 23:08
Medlem
Citat:
Förr var de många och starkare men de har splittras nu så nu är de påväg att bli historia alltså med andra ord så de slut
Du vet inte ett skit grabben
Citera
2021-12-19, 23:13
Medlem
Citat:
Du vet inte ett skit grabben
Jaha som vadå tex upplys mig gärna
Citera
2021-12-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking2022
Nej det stämmer inte alls. Abdul tog aldrig hjälp av kostymerna . Som jag skrev tidigare han körde egen race och mahmud/Jonny sin egen race.
Plus kostymernas fiender skulle aldrig köra mot afghanen.
Men de pröjsa för sasha varför det?
Citera
2021-12-19, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av busbosse
Vem av dom är exmilitär, från terrormuslimska nätverk menar du? Dom flesta är födda i Sverige. Eller kom hit som småbarn.
Mannen, kolla på dessa ansikten. Jag fattar inte hur svenskarna kunde välja att gå in i krig mot sånna som kollar på avrättningsvideos till frukost, våldtäktsporr till sömns och ber till muhammed koranen emellan? Aktiva muslimterroristkriminella valde svenskarna att kriga mot, så går det, man blir fucking skjuten i huvudet med flera skott. Hur fan tänkte svenskarna egentligen? https://imgur.com/a/iVUxwL2

Sascha svensken borde flyttat in på behandlingshem i Norrland och släppt kriget mot ex militärerna vad fan tänkte han jag fattar inte? Hur tänker en svensk som gör så det går inte att vinna man dör eller besegras de slutar inte.
Citera
2021-12-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking2022
Det artikeln som står på expressen stämmer inte alls. Det stämmer att advokaten kom fram med ny bevis. Men som sagts när ljudinspelningar kommer ut så kan du sitta o snacka om killen har pekat ut sin bror eller inte.

Det som sägs mellan @bdul och advokaten stannar mellan dom två. Så om du tror att det ska finnas på ljud så har du fel.
Citera
2021-12-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorryskabalurka
Mannen, kolla på dessa ansikten. Jag fattar inte hur svenskarna kunde välja att gå in i krig mot sånna som kollar på avrättningsvideos till frukost, våldtäktsporr till sömns och ber till muhammed koranen emellan? Aktiva muslimterroristkriminella valde svenskarna att kriga mot, så går det, man blir fucking skjuten i huvudet med flera skott. Hur fan tänkte svenskarna egentligen? https://imgur.com/a/iVUxwL2

Sascha svensken borde flyttat in på behandlingshem i Norrland och släppt kriget mot ex militärerna vad fan tänkte han jag fattar inte? Hur tänker en svensk som gör så det går inte att vinna man dör eller besegras de slutar inte.
Vad är det med deras ansikten? Ser ut som dom jobbar på lokala pizzerian, eller som spärrvakter i tunnelbanan. Sasha, och hans bröder. Är mer blattar, än många blattar. Knappast Wow och midsommardans där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in