2021-12-19, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlussenSTHLM
Ken Ring? Är det inte den där halvnegern som gjorde en låt som hade "Far, jag kan inte få upp min kokosnöt" i refrängen?

Han måste ha ett extremt dåligt immunförsvar om han ligger döende p.g.a en förkylning.
Blir man ens förkyld nere i negerafrikas djungel? Låter som jävla bullshit alltihop. Säkert någon platta som ska släppas snart.
Citera
2021-12-19, 20:12
Medlem
TaxenSixtens avatar
Kens låt Mamma är så fin och sorglig. "Tårarna ramlar" underbart!
Citera
2021-12-19, 20:15
Medlem
cece123s avatar
Ken är en hypokondrisk tönt som tror han ska dö så fort han känner sig sjuk.
https://genius.com/Ken-ring-doktorn-lyrics
Citat:
Jag känner hur det kryper i min kropp varje dag
Jag blir svagare svagare orkar knappt gå
Jag ber till gud för mitt liv med min blick mot det blå
Jag svettas, jag känner döden komma närmare
Det var 20 år sedan han ylade om detta..
Citera
2021-12-19, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tozinameran
Fast Matti Sällberg är också tandläkare.

Och han är också en kriminell pajas, så?
Citera
2021-12-19, 20:46
Medlem
stjaertselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasseTuggar
Han är född i Sverige! Så frågan är istället vad han gör i Afrika?

Citat:
– Petter rör inte mitt liv, förstår du? Jag är mitt i Afrika bland 200 negrer som inte ens har käkat på en vecka.
(...)
Ken är stolt över att skapa arbetstillfällen. De anställda får betalt efter arbetsuppgift. Ken pekar på en ung kille i beige t-shirt. Säger att han får 300 shillings (motsvarande 19 svenska kronor) för tio timmars arbete. Att han mår dåligt över den fattigdom han dagligen konfronteras med.
– Jag börjar nästan skaka. Det gör att jag ofta ger folk mer än de egentligen ska ha. Jag brukar ge lunch och ibland köper jag bira till alla efter jobbet. En öl kostar 120 shillings, alltså en halv dagslön för han i beige, säger Ken.
Av de 75 fotbollsspelarna i K.R.A.C.K United, fotbollslaget Ken har skapat, betalar han skolgången åt de 14 som inte har råd. När han kom hit såg han olika på folk beroende på vilka de var.

https://old.faktum.se/ken-ring/3/
Citera
2021-12-19, 20:48
Avslutad
Hoppas det går bra för han. En av de få inom svensk hip hop jag diggar.
Citera
2021-12-19, 21:07
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
Har han dött? Cirkulerar en bild på honom med en text innehållande "rip" på Instagram osv.
Citera
2021-12-19, 21:14
Medlem
defacto79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Har han dött? Cirkulerar en bild på honom med en text innehållande "rip" på Instagram osv.
Nej, han verkar vara högst levande då han kommenterat sin dotters bild på Insta för ca : 6h sen ….. ( Angelen)
Citera
2021-12-19, 21:17
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defacto79
Nej, han verkar vara högst levande då han kommenterat sin dotters bild på Insta för ca : 6h sen ….. ( Angelen)

Citat:
Ursprungligen postat av defacto79
Han har kommenterat sin dottes bild på Insta för 6h sen. (Angelen)
Så högst levande ….

Inlägget jag såg postades 2h sen. Men det var ingen betydelsefull person som gjort inlägget så kanske bara är ett missförstånd. Men stod RIP osv i texten.
Citera
2021-12-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Tråden kryllar alltså fortfarande om trams att man inte kan twittra för att man är riktigt sjuk.

Som sagt allt hopp om mänskligheten och idioter i Sverige är förlorat. Inte konstigt att landet går åt helvete!
Sök hjälp snälla!

Det är skillnad på riktigt sjuk och döende, tycker du inte det?
Citera
2021-12-19, 21:38
Medlem
Det går att beställa en julhälsning från Ken på Memmo, 1000 kr kostar det, leverans före jul. Hoppas han repar sig
Citera
2021-12-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren1
Det går att beställa en julhälsning från Ken på Memmo, 1000 kr kostar det, leverans före jul. Hoppas han repar sig

Tror han skiter fullständigt i att skicka den hälsningen just nu. Köper du den tjänsten lär du få ett mejl inom kort att den tjänsten inte är tillgänglig för stunden och så får du pengarna tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in