2021-12-18, 17:16
Medlem
Vaxads avatar
Ken Ring har kanske tänkt att fejka sin död och casha in livsförsäkring i Sverige?

Har gjort en hel del snurriga inlägg på IG och twitter senaste månaderna. Verkar vara i någon psykos
Citera
2021-12-18, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Har aldrig lyssnat på Ken Ring men när han sa att man borde storma kungahuset och våldta prinsessan Madeleine, den som säger så är mindre värd i mina ögon än den uslaste gråsugga!

Hur f-n kan man hylla upp denna idiot?

Hoppas det här inte är något PR-trick från hans sida utan att han får möta han vid porten snart.

du är en fucking idiot. ken har gjort en hel del skit i sina dagar som jag kan tycka är varit onödigt. just det här som du tar upp tycker jag är en bagatell och inget jag ens ser som fel.
Citera
2021-12-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
du är en fucking idiot. ken har gjort en hel del skit i sina dagar som jag kan tycka är varit onödigt. just det här som du tar upp tycker jag är en bagatell och inget jag ens ser som fel.

Att DU tycker att det är en bagatell och att DU inte tycker att det är fel innebär inte att andra måste tycka som du.
Citera
2021-12-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Gissar bättre

vad menar du? att han inte kommer klara sig eller att sjukvården är bättre än vad man antar?
Citera
2021-12-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Att DU tycker att det är en bagatell och att DU inte tycker att det är fel innebär inte att andra måste tycka som du.

har jag påstått det eller? JAG tycker du är en bitch
Citera
2021-12-18, 17:59
Medlem
De personer jag sett på IVA (10-tals) så har INGEN varit så pigg att man sitter och twittrar. De flesta som är så dålig att man ligger för döden brukar ha svår dödsångest och medicineras för detta med kraftiga läkemedel. Han ligger på sin höjd på någon medicinavdelning. Jävla skojare?
Senast redigerad av Trenkilo 2021-12-18 kl. 18:04.
Citera
2021-12-18, 18:11
Medlem
hydrols avatar
Hade inte Ken ring en ny fånig kryptovaluta på gång? Influenza?
En sämre kopia av kryptovalutan Rally om jag inte missminner mig.

Krya Ken
Citera
2021-12-18, 18:11
Medlem
Finns det någon källa på detta?
Citera
2021-12-18, 18:12
Medlem
Det sägs att man blir pigg så läkarna undrar hur dom kan vara det då dom är så sjuka
Citera
2021-12-18, 18:39
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Det sägs att man blir pigg så läkarna undrar hur dom kan vara det då dom är så sjuka

Det är ju två obesvarade och ytterst relevanta frågor här: är Ken vaccinerad och har Ken HIV (något som hävdats allmänt känt tidigare i originaltråden) ?

Att han är lite överviktig och har belastat sina lungor hårt betvivlar nog ingen…
Citera
2021-12-18, 19:15
Medlem
Men snälla ! Varför ligger han där ? Varför tror alla att det är pga covid ? Löjligt

Han kanske tog en massa droger och hamnade där
Citera
2021-12-18, 19:23
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Men snälla ! Varför ligger han där ? Varför tror alla att det är pga covid ? Löjligt

Han kanske tog en massa droger och hamnade där

Men snälla! Varför ligger han där? Varför tror du att det är pga droger? Löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in